آیفون SE 4 احتمالاً به نمایشگر اولد مجهز خواهد شد

براساس شایعات جدید، اپل قصد دارد آیفون SE 4 را با صفحه‌نمایش اولد و طراحی مشابه آیفون ۱۴ به بازار عرضه کند. به‌گزارش تک‌ناک، شنیده‌ها حاکی از آن است که نسل چهارم آیفون SE ممکن است به نمایشگر اولد مجهز شود. اپل از تأمین‌کنندگان صفحه‌نمایش اولد، BOE و LG Display، سفارش‌هایی برای تأمین نمایشگرهای موردنیاز... نوشته آیفون SE 4 احتمالاً به نمایشگر اولد مجهز خواهد شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
آیفون SE 4 احتمالاً به نمایشگر اولد مجهز خواهد شد

براساس شایعات جدید، اپل قصد دارد آیفون SE 4 را با صفحه‌نمایش اولد و طراحی مشابه آیفون ۱۴ به بازار عرضه کند.

به‌گزارش تک‌ناک، شنیده‌ها حاکی از آن است که نسل چهارم آیفون SE ممکن است به نمایشگر اولد مجهز شود. اپل از تأمین‌کنندگان صفحه‌نمایش اولد، BOE و LG Display، سفارش‌هایی برای تأمین نمایشگرهای موردنیاز آیفون SE 4 دریافت کرده است.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که اپل در حال بررسی جایگزینی فناوری LCD با OLED در ارزان‌ترین گوشی خود است. بااین‌حال، گزارش Nikkei حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده‌سازی خود برای عرضه‌ی آیفون SE جدید در ماه‌های آینده است. مک‌رومرز نیز گزارش داده که اپل ممکن است تولید این گوشی را از ماه آینده آغاز کند تا برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۵ آماده شود.

بر اساس گزارش‌های جدید، اپل در حال آماده‌سازی برای عرضه آیفون SE 4 با نمایشگر OLED، طراحی مشابه آیفون ۱۴ و قابلیت‌های جدید مانند Face ID و Apple Intelligence است.

ورج می‌نویسد که علاوه‌بر ارتقای نمایشگر به OLED، نسل چهارم آیفون SE ظاهری مشابه آیفون ۱۴ خواهد داشت و به صفحه‌نمایش ۶/۱ اینچی مجهز می‌شود. همچنین، به‌نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته است تا سیستم احراز هویت این گوشی را از تاچ آی‌دی به فیس آی‌دی تغییر دهد و دکمه‌ی اکشن را نیز به آن اضافه کند. با وجود این تغییرات، اپل به سنت خود در سری SE وفادار خواهد ماند و این گوشی را به یک دوربین مجهز خواهد کرد

یکی از ویژگی‌های جذاب‌ احتمالی آیفون SE 4، پشتیبانی از قابلیت Apple Intelligence است. این یعنی نسل چهارم SE برخلاف آیفون ۱۵ که به‌دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری از این قابلیت بی‌بهره خواهد ماند، وظایف پیچیده‌ی هوش مصنوعی را با بهره‌وری بیشتری می‌تواند اجرا کند.

نوشته آیفون SE 4 احتمالاً به نمایشگر اولد مجهز خواهد شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow