ابزار Midjourney حالا برای همه کاربران رایگان است

Midjourney، ابزار قدرتمند مولد تصاویر هوش مصنوعی، اکنون بدون نیاز به حساب دیسکورد و برای همه‌ی کاربران رایگان شده است. به‌گزارش تک‌ناک، دیوید هولتز، مدیرعامل Midjourney، در پیامی در پلتفرم دیسکورد اعلام کرد که دسترسی به این ابزار مولد تصاویر هوش مصنوعی برای عموم آزاد شده است. بدین‌ترتیب، تمامی علاقه‌مندان می‌توانند بدون محدودیت به این... نوشته ابزار Midjourney حالا برای همه کاربران رایگان است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
ابزار Midjourney حالا برای همه کاربران رایگان است

Midjourney، ابزار قدرتمند مولد تصاویر هوش مصنوعی، اکنون بدون نیاز به حساب دیسکورد و برای همه‌ی کاربران رایگان شده است.

به‌گزارش تک‌ناک، دیوید هولتز، مدیرعامل Midjourney، در پیامی در پلتفرم دیسکورد اعلام کرد که دسترسی به این ابزار مولد تصاویر هوش مصنوعی برای عموم آزاد شده است. بدین‌ترتیب، تمامی علاقه‌مندان می‌توانند بدون محدودیت به این پلتفرم قدرتمند دسترسی پیدا و با استفاده از آن، تصاویری خلاقانه و منحصربه‌فرد خلق کنند. به‌عنوان هدیه‌ای ویژه، کاربران جدید می‌توانند از اعتبار ۲۵ تصویر رایگان برای تولید تصاویر بهره‌مند شوند.

در گذشته، کاربران Midjourney برای ایجاد و اصلاح تصاویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی مجبور بودند ازطریق دیسکورد اقدام کنند. این فرایند نیازمند تنظیمات متن‌محور زیادی بود که اغلب تجربه‌ای ناامیدکننده به‌همراه داشت. برای جذب افرادی که روش دیسکورد را دوست نداشتند، Midjourney اواخر سال گذشته وب‌سایتی اختصاصی راه‌اندازی کرد.

این وب‌سایت در ابتدا به کاربرانی محدود بود که حداقل ۱۰,۰۰۰ تصویر را از‌طریق دیسکورد تولید کرده بودند که باعث حذف بسیاری از کاربران می‌شد. اکنون که وب‌سایت برای همگان دردسترس است، تمام کاربران Midjourney تجربه‌ی بسیار آسان‌تر و روان‌تری کسب خواهند کرد.

Midjourney، ابزار قدرتمند مولد تصاویر هوش مصنوعی، اکنون برای همه رایگان شده است

به‌نقل از زدنت، ثبت‌نام در میدجرنی با استفاده از حساب‌های گوگل یا دیسکورد امکان‌پذیر است. کاربران فعلی دیسکورد می‌توانند با استفاده از حساب موجود خود، به تاریخچه‌ی تصاویر تولید‌شده‌ی قبلی دسترسی پیدا کنند. همچنین، امکان ادغام حساب‌های گوگل و دیسکورد برای دسترسی آسان‌تر وجود دارد. در‌صورت نداشتن حساب دیسکورد، استفاده از حساب گوگل به‌عنوان سریع‌ترین روش پیشنهاد می‌شود.

پس از ورود به پلتفرم، نوار کناری در سمت چپ صفحه ظاهر می‌شود که حاوی تب‌های مختلف برای دسترسی آسان به بخش‌های گوناگون است. با انتخاب تب «اکسپلور» (Explore)، می‌توانید گالری تصاویر تولید‌شده‌ی سایر کاربران را مشاهده کنید و از آن‌ها الهام بگیرید.

همچنین، تب «ایجاد» (Create) آموزش تصویری کوتاه و مفیدی در‌اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به‌سرعت با ابزارهای Midjourney آشنا شوید. این آموزش تصویری علاوه‌بر پلتفرم میدجرنی، در شبکه‌ی اجتماعی X نیز دردسترس است. برای شروع تولید تصویر، تنها کافی است درخواستتان را به‌صورت متنی در کادر مرتبط وارد و خروجی‌های خلاقانه‌ی Midjourney را مشاهده کنید.

Midjourney، ابزار قدرتمند مولد تصاویر هوش مصنوعی، اکنون برای همه رایگان شده است

Midjourney چهار تصویر متفاوت بر‌اساس خواسته‌ی شما طراحی می‌کند. هر‌کدام که بیشتر دوست داشتید، انتخاب و با گزینه‌هایی مثل Strong یا Subtle شخصی‌سازی‌ کنید. همچنین، می‌توانید روی تصویر زوم و آن را جابه‌جا کنید و اندازه‌اش را تغییر دهید.

Midjourney، ابزار قدرتمند مولد تصاویر هوش مصنوعی، اکنون برای همه رایگان شده است

یکی از ویژگی‌های جذاب Midjourney، ویرایشگر تصویر داخلی آن است. با این ویرایشگر، می‌توانید پارامترهای اولیه‌ی درخواست خود را تغییر دهید، بخش‌های خاصی از تصویر را دست‌کاری کنید، نسبت تصویر را به‌دلخواه تنظیم کنید، مقیاس تصویر را تغییر دهید و حتی عناصر جدیدی به آن اضافه کنید.

بخش «سازمان‌دهی» (Organize) نیز تمام تصاویر تولید‌شده‌ی شما را نمایش می‌دهد. در اینجا می‌توانید تصویری خاص را باز و ویرایش و آن را کپی و دانلود کنید.

Midjourney، ابزار قدرتمند مولد تصاویر هوش مصنوعی، اکنون برای همه رایگان شده است

وب‌سایت میدجرنی همچنین انجمن‌های گفت‌وگوی تعاملی را ارائه و به کاربران امکان می‌دهد تا آثار هنری‌شان را به‌اشتراک بگذارند و از دیگران الهام بگیرند و درباره‌ی تکنیک‌ها و تنظیمات مختلف Midjourney با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کنند.

Midjourney، ابزار قدرتمند مولد تصاویر هوش مصنوعی، اکنون برای همه رایگان شده است

پس از اتمام سهمیه‌ی رایگان ۲۵ تصویر، برای بهره‌مندی از امکانات بیشتر و تولید تصاویر با‌کیفیت‌تر، باید یکی از پلن‌های پولی Midjourney را تهیه کنید. این پلتفرم چهار پلن با ویژگی‌ها و قیمت‌های متنوع ارائه می‌دهد که عبارت‌اند از: Basic ،‌Standard ،‌Pro و Mega.

نوشته ابزار Midjourney حالا برای همه کاربران رایگان است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow