احتمالا سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها از فناوری قدیمی‌تر در  نمایشگر گلکسی S25 استفاده کند

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سامسونگ ممکن است برای کاهش هزینه‌های تولید سری گلکسی S25، از فناوری نمایشگر قدیمی‌تری استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، سامسونگ در حال آماده‌سازی پنل‌های OLED با استفاده از مواد آلی M13 است. در مقایسه با مواد M14 که در گوشی‌های پرچمدار مانند آیفون 16 […] منبع خبر احتمالا سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها از فناوری قدیمی‌تر در  نمایشگر گلکسی S25 استفاده کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  5
احتمالا سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها از فناوری قدیمی‌تر در  نمایشگر گلکسی S25 استفاده کند

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سامسونگ ممکن است برای کاهش هزینه‌های تولید سری گلکسی S25، از فناوری نمایشگر قدیمی‌تری استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، سامسونگ در حال آماده‌سازی پنل‌های OLED با استفاده از مواد آلی M13 است. در مقایسه با مواد M14 که در گوشی‌های پرچمدار مانند آیفون 16 پرو و پیکسل 9 پرو استفاده می‌شود، مواد M13 روشنایی و کارایی کمتری دارد و طول عمر کوتاه‌تری نیز ارائه می‌دهد. راس یانگ، تحلیلگر معروف بازار نمایشگرها، نیز این خبر را تایید کرده است. او معتقد است که استفاده از مواد M13 می‌تواند هزینه‌های تولید را برای سامسونگ کاهش دهد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، به این معنی است که نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S25 ممکن است به اندازه مدل‌های قبلی روشن و کارآمد نباشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این کاهش هزینه را به مشتری منتقل خواهد کرد یا خیر.

انتظار می‌رود سری گلکسی S25 بین ماه‌های ژانویه تا مارس 2025 معرفی شود. سامسونگ ممکن است برای کاهش هزینه‌ها، از مواد آلی M13 در نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S25 استفاده کند. مواد M13 در مقایسه با M14، روشنایی، کارایی و طول عمر کمتری دارد همچنین این تغییر ممکن است بر کیفیت نمایشگر گوشی‌های سری S25 تأثیر بگذارد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این کاهش هزینه را به مشتری منتقل خواهد کرد یا خیر.

با توجه به این گزارش، به نظر می‌رسد که سامسونگ در تلاش است تا با استفاده از فناوری نمایشگر قدیمی‌تر، هزینه‌های تولید سری گلکسی S25 را کاهش دهد. این تصمیم می‌تواند بر کیفیت نمایشگر این گوشی‌ها تأثیر بگذارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این تغییر برای مصرف‌کنندگان قابل توجه خواهد بود یا خیر.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر احتمالا سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها از فناوری قدیمی‌تر در  نمایشگر گلکسی S25 استفاده کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow