اخراج‌های گسترده استودیو راک‌استار ادامه دارد

تعدیل نیروهای گسترده‌ استودیو راک‌استار هنوز ادامه دارد، که به دلیل عملکرد ناامیدکننده بازی “Suicide Squad: Kill the Justice League” است. به گزارش تک‌ناک، بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط Eurogamer، تعداد نفرات بخش کنترل کیفیت (QA) این شرکت به نصف کاهش یافته و تعداد اعضای این بخش از 33 نفر به 15 نفر رسیده... نوشته اخراج‌های گسترده استودیو راک‌استار ادامه دارد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
اخراج‌های گسترده استودیو راک‌استار ادامه دارد

تعدیل نیروهای گسترده‌ استودیو راک‌استار هنوز ادامه دارد، که به دلیل عملکرد ناامیدکننده بازی “Suicide Squad: Kill the Justice League” است.

به گزارش تک‌ناک، بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط Eurogamer، تعداد نفرات بخش کنترل کیفیت (QA) این شرکت به نصف کاهش یافته و تعداد اعضای این بخش از 33 نفر به 15 نفر رسیده است.

این کاهش نیروها تنها به بخش QA محدود نمی‌شود. یکی از کارکنان استودیو راک‌استار در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که در زمان مرخصی خود با خبر اخراج مواجه شده است.

منابع داخلی این استودیو که تمایلی به برملا شدن نام خود نداشتند، به Eurogamer گفتند که کاهش تعداد زیادی از نیروهای متخصص در بخش QA باعث افزایش فشار کاری برای همکاران باقی‌مانده می‌‎شود و به احتمال زیاد کیفیت محصولات آینده این استودیو را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تعدیل نیروی گسترده استودیو راک‌استار ادامه دارد

تعدیل نیروها شامل کارکنان جوان‌تر و چندین نفر از کارمندان با بیش از پنج سال سابقه در راک‌استار می‌شود.

همچنین گزارش‌های مالی Warner Bros حاکی از کاهش 41 درصدی درآمدهای بخش بازی‌های ویدیویی آنها در سال گذشته به دلیل عملکرد ضعیف بازی Suicide Squad است.

گفته می‌شود که این شرکت بیش از 200 میلیون دلار ضرر کرده است.

در حالی که کار روی محتوای پس از انتشار این بازی ادامه دارد، هنوز خبری در مورد پروژه‌های آینده استودیو راک‌استار منتشر نشده است.

 

نوشته اخراج‌های گسترده استودیو راک‌استار ادامه دارد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow