اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در آزمون چندهسته‌ای از A18 پرو پیشی گرفت

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک‌های اخیر عملکردی چشمگیر از خود نشان داده و در آزمون‌های چندهسته‌ای از پردازنده‌ی A18 پرو اپل پیشی گرفته است. به‌گزارش تک‌ناک، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در آزمایش‌های اخیر عملکردی چشمگیری از خود نشان داده است. این تراشه در رقابت با چیپست پرچم‌دار اپل، A18 پرو، در آزمون چند‌هسته‌ای برتری […] نوشته اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در آزمون چندهسته‌ای از A18 پرو پیشی گرفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در آزمون چندهسته‌ای از A18 پرو پیشی گرفت

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک‌های اخیر عملکردی چشمگیر از خود نشان داده و در آزمون‌های چندهسته‌ای از پردازنده‌ی A18 پرو اپل پیشی گرفته است.

به‌گزارش تک‌ناک، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در آزمایش‌های اخیر عملکردی چشمگیری از خود نشان داده است. این تراشه در رقابت با چیپست پرچم‌دار اپل، A18 پرو، در آزمون چند‌هسته‌ای برتری خود را اثبات کرده است. تراشه‌ی مذکور به‌عنوان قلب تپنده‌ی ‌گلکسی S25 اولترا انتخاب شده است.

Wccftech می‌نویسد که کوالکام قرار است در ماه اکتبر و هم‌زمان با رونمایی دیمنسیتی  ۹۴۰۰، تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را رسماً معرفی کند. در جدیدترین بنچمارک‌های منتشرشده، این تراشه در گلکسی S25 اولترا عملکردی درخشان از خود نشان داده و در آزمون‌های چند‌هسته‌ای، امتیاز ۹,۰۸۰ را کسب کرده که نشان‌دهنده‌ی برتری آن بر رقبا است. همچنین، در آزمون تک‌هسته‌ای پرچم‌دار کوالکام امتیاز ۳,۰۶۹ را ثبت کرده است.

گلکسی S25 اولترا حاضر در این آزمایش به ۱۲ گیگابایت رم مجهز بود و از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 4 با پیکربندی ۲+۶ هسته‌ای بهره می‌برد. هسته‌های قدرتمند این تراشه با فرکانس ۴/۲ گیگاهرتز و هسته‌های کم‌مصرف با فرکانس ۲/۹ گیگاهرتز کار می‌کردند.

نتایج نشان داد که اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در عملکرد چند‌هسته‌ای، ۷ درصد سریع‌تر از A18 پرو اپل عمل کرده است. بااین‌حال در آزمون‌های تک‌هسته‌ای، A18 پرو با اختلاف ۱۱ درصدی همچنان برتری خود را حفظ کرد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک‌های اخیر عملکردی چشمگیر داشته و در تست‌های چند هسته‌ای از A18  پرو، پردازنده پرچم‌دار اپل، پیشی گرفته است.

نتایج بنچمارک‌ها نشان می‌دهد که Snapdragon 8 Gen 4 قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. تفاوت عملکرد این تراشه در دستگاه‌هایی مانند وان‌پلاس ۱۳ و گلکسی S25 اولترا، نشان می‌دهد که سازندگان هنوز به‌طور کامل از توانایی‌های این تراشه بهره‌برداری نکرده‌اند. با تنظیم دقیق فرکانس هسته‌های تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام، می‌توان به عملکردی بهتر نیز دست یافت.

نوشته اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در آزمون چندهسته‌ای از A18 پرو پیشی گرفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow