افزایش اهداف قیمتی برای بیت کوین در بحبوحه رشد تقاضای نهادی برای آن

برخی از کارشناسان معتقدند که رشد تقاضای نهادی و روندهای کلان حاکم بر اقتصاد دست‌به‌دست هم می‌دهند و بیت کوین را به محدوده قیمتی ۱۰۰ هزار دلار می‌رسانند. به‌گزارش تک‌ناک، مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری مجموعه بیت‌وایز، بر این باور است که عبور بیت کوین از آستانه روانی ۱۰۰ هزار دلار اجتناب‌ناپذیر است. یکی از […] نوشته افزایش اهداف قیمتی برای بیت کوین در بحبوحه رشد تقاضای نهادی برای آن اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  4
افزایش اهداف قیمتی برای بیت کوین در بحبوحه رشد تقاضای نهادی برای آن

برخی از کارشناسان معتقدند که رشد تقاضای نهادی و روندهای کلان حاکم بر اقتصاد دست‌به‌دست هم می‌دهند و بیت کوین را به محدوده قیمتی ۱۰۰ هزار دلار می‌رسانند.

به‌گزارش تک‌ناک، مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری مجموعه بیت‌وایز، بر این باور است که عبور بیت کوین از آستانه روانی ۱۰۰ هزار دلار اجتناب‌ناپذیر است. یکی از محرک‌های اصلی برای رشد بیت کوین، سرازیرشدن سرمایه‌ها به صندوق‌های قابل‌معامله یا ETF است. این صندوق‌ها از ماه اکتبر تاکنون بیش از ۲/۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند.

به‌نقل از کریپتودنس، ETFهایی نیز که در ماه‌های نخست سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی شدند، اکنون میزبان میلیاردها دلار از سرمایه‌های کاربران هستند. اقبال فزاینده به ETFها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نهادی و دانه‌درشت به سرمایه‌گذاری در بیت کوین و کسب بازده مثبت از آن امید بسته‌اند.

متغیرهای کلان اقتصادی نیز از اوج‌گرفتن ستاره بخت بیت کوین حکایت می‌کنند. مت هوگان با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌گوید که هر دو نامزد این انتخابات از ابراز علاقه به رمزارزها غافل نشده‌اند. دونالد ترامپ آشکارا بر طبل حمایت از بیت کوین کوبیده و کامالا هریس نیز خواستار تسهیل قوانین نظارتی بر رمزارزها شده است. علاوه‌براین، بدهی ملی آمریکا در حال رکوردشکنی است. این اتفاق به تضعیف دلار آمریکا دامن می‌زند و باعث تقویت دارایی‌های کمیابی همچون طلا و بیت کوین می‌شود.

تنها در یک قلم، ایالات متحده ناچار است روزانه سه‌میلیارد دلار بهره پرداخت کند. دراین‌میان، فدرال رزرو برای کاستن از این هزینه سرسام‌آور می‌خواهد از نرخ بهره بکاهد که خود می‌تواند به افزایش تورم دامن بزند. رشد تورم نیز باعث می‌شود بیت کوین در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

درمقابل،‌ اقدامات اقتصادی اخیر چین و تصویب بسته محرک اقتصادی این کشور می‌تواند سوخت لازم را برای جهش بازارهای مالی فراهم کند. درمجموع، تمام این عوامل خرد و کلان اقتصادی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا بازار رمزارزها در آینده‌ای نزدیک سراسر سبزپوش شود.

نوشته افزایش اهداف قیمتی برای بیت کوین در بحبوحه رشد تقاضای نهادی برای آن اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow