اپلیکیشن Loops، جایگزین جدید تیک‌تاک، در راه است

اپلیکیشنی جدید به نام Loops ساخته شده است که به تیک‌تاک شباهت دارد، با این تفاوت که به‌جای شرکتی بزرگ، کاربران آن را اداره می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، Loops، اپلیکیشن غیرمتمرکز برای اشتراک‌گذاری ویدئوهای کوتاه، تجربه‌ای مشابه تیک تاک را برای کاربران فدیورس فراهم می‌کند. این اپلیکیشن را خالق Pixelfed، جایگزین اینستاگرام، توسعه داده و این […] نوشته اپلیکیشن Loops، جایگزین جدید تیک‌تاک، در راه است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  5
اپلیکیشن Loops، جایگزین جدید تیک‌تاک، در راه است

اپلیکیشنی جدید به نام Loops ساخته شده است که به تیک‌تاک شباهت دارد، با این تفاوت که به‌جای شرکتی بزرگ، کاربران آن را اداره می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، Loops، اپلیکیشن غیرمتمرکز برای اشتراک‌گذاری ویدئوهای کوتاه، تجربه‌ای مشابه تیک تاک را برای کاربران فدیورس فراهم می‌کند. این اپلیکیشن را خالق Pixelfed، جایگزین اینستاگرام، توسعه داده و این هفته برای ثبت‌نام عموم فعال شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوهای حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای را به‌اشتراک بگذارند.

ورج می‌نویسد طبق اطلاعاتی که Daniel Supernault، توسعه‌دهنده Loops، در شبکه اجتماعی ماستادون منتشر کرده است، کاربران به‌زودی می‌توانند از صداهای مختلف استفاده و ویدئوهای دیگران را بازترکیب کنند. همچنین، ویژگی‌های دیگری همچون قابلیت «مدیریت» بخش نظرات ویدئوها و امکان تثبیت ویدئوهای پروفایل در آینده اضافه خواهد شد. ویدئوها را می‌توان دسته‌بندی کرد؛ اما در‌حال‌حاضر، هشتگ‌ها و منشن‌ها در این پلتفرم پشتیبانی نمی‌شوند.

اپلیکیشن جدید به نام Loops شبیه تیک تاک

حساب کاربری Pixelfed در Loops ویدئوهایی از عملکرد این اپلیکیشن منتشر کرده و Supernault نیز تصاویری از محیط کاربری را به اشتراک گذاشته است. با‌این‌حال، ایجاد حساب کاربری در Loops بلافاصله انجام نمی‌شود و کاربران به تأیید ایمیل نیاز دارند که ممکن است کمی زمان‌بر باشد. نسخه iOS این اپلیکیشن در‌حال‌حاضر از‌طریق پلتفرم تست فلایت (TestFlight) اپل دردسترس است که به حساب کاربری توسعه‌دهنده رایگان نیاز دارد. نسخه اندرویدی این اپلیکیشن نیز به‌صورت سایدلود ارائه خواهد شد.

Loops به‌جای استفاده از هوش مصنوعی، به ناظران انسانی برای کنترل محتوای ویدیویی تکیه خواهد کرد. طبق اعلام Supernault در ماستادون، ویدئوهای ارسال‌شده بر‌اساس امتیاز اعتماد کاربران بررسی خواهند شد. ویدئوهایی که کاربران با امتیاز پایین ارسال می‌کنند، پیش از انتشار به بازبینی گذاشته می‌شوند. این در حالی است که ویدئوهای «کاربران مورد‌اعتماد» بلافاصله منتشر می‌شوند.

در‌حال‌حاضر، ادغام Loops با فدیورس هنوز به‌صورت کامل پیاده‌سازی نشده است و این پلتفرم نیز به‌صورت منبع‌باز در‌دسترس نیست. طبق اطلاعات ارائه‌شده در بخش پرسش‌های متداول سایت Loops، کاربران مالک محتوای خود خواهند بود و این پلتفرم ویدئوها را به تبلیغ‌کنندگان شخص ثالث نمی‌فروشد و از آن‌ها برای آموزش هوش مصنوعی استفاده نمی‌کند. به‌جای آن، این پروژه از‌طریق کمک‌های مالی و حمایت‌ها و اسپانسرشیپ‌ها تأمین مالی می‌شود.

نوشته اپلیکیشن Loops، جایگزین جدید تیک‌تاک، در راه است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow