افزودن بازی‌های ترد پارتی به گیم پس یک میلیارد دلار هزینه دارد

بر اساس گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت سالانه 1 میلیارد دلار صرف می‌کند تا بازی‌های ترد پارتی را به سرویس گیم پس اضافه کند. به گزارش تک‌ناک، به نقل از سایت insider gaming و در گزارشی از Bloomberg، مشخص شده که سرویس گیم پس با شروعی مشتری‌مدار و یک کتابخانه کوچک، اکنون به یکی از بزرگ‌ترین اهداف […] نوشته افزودن بازی‌های ترد پارتی به گیم پس یک میلیارد دلار هزینه دارد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
افزودن بازی‌های ترد پارتی به گیم پس یک میلیارد دلار هزینه دارد

بر اساس گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت سالانه 1 میلیارد دلار صرف می‌کند تا بازی‌های ترد پارتی را به سرویس گیم پس اضافه کند.

به گزارش تک‌ناک، به نقل از سایت insider gaming و در گزارشی از Bloomberg، مشخص شده که سرویس گیم پس با شروعی مشتری‌مدار و یک کتابخانه کوچک، اکنون به یکی از بزرگ‌ترین اهداف و اولویت‌های مایکروسافت و به بخش اصلی راهبرد این شرکت تبدیل شده است.

گیم پس با ارائه پرداخت‌های میلیون دلاری به ناشران بازی‌های ترد پارتی و ارائه سهمی از درآمد اشتراک، توانسته است ناشران کوچک و بزرگ را برای افزودن بازی‌های آنها به این سرویس متقاعد کند.

این استراتژی باعث شده تا ناشران نه تنها از مزایای مالی بهره‌مند شوند، بلکه بتوانند از نمایش و بازاریابی گسترده‌ای که گیم پس به آنها ارائه می‌دهد، استفاده کنند.

هزینه یک میلیارد دلاری مایکروسافت برای افزودن بازی‌های ترد پارتی به گیم پس

این سرویس با عناوین محبوبی مانند: Ubisoft Connect و EA Play ترکیب شده است و هر روز قدرتمندتر می‌شود.

همچنین شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که برای اولین بار، بازی Call of Duty: Black Ops 6 نیز از ماه آینده به این سرویس اضافه خواهد شد، که خود نشان‌دهنده گسترش قدرت این پلتفرم است.

Sarah Bond، رئیس Xbox، همراه با تیم خود به این سرویس اعتماد کامل دارند و اعلام کرده‌اند که گیم پس به زودی به بخش کلیدی و اصلی در استراتژی مایکروسافت برای آینده تبدیل خواهد شد.

این سرویس به شکلی طراحی شده که با تمرکز بر تجربه‌ای متصل و چندپلتفرمی، فراتر از کنسول‌های خانگی عمل کند و به زودی محور اصلی تجربه‌ گیمرها در سرتاسر جهان خواهد بود.

نوشته افزودن بازی‌های ترد پارتی به گیم پس یک میلیارد دلار هزینه دارد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow