الین‌ور مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AW2725QF را رونمایی کرد

الین‌ور مانیتور گیمینگ AW2725QF را با قابلیت تغییر رزولوشن و نرخ نوسازی معرفی کرد. از این مانیتور ۲۷ اینچی در دو حالت با رزولوشن 4K و FHD می‌توان استفاده کرد. به‌گزارش تک‌ناک، در انتخاب مانیتور گیمینگ، معمولاً بر نرخ نوسازی یا وضوح تصویر تمرکز می‌شود. در‌صورتی‌که نمی‌توان بین این دو ویژگی تصمیم‌گیری کرد، الین‌ور راه‌حلی... نوشته الین‌ور مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AW2725QF را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
الین‌ور مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AW2725QF را رونمایی کرد

الین‌ور مانیتور گیمینگ AW2725QF را با قابلیت تغییر رزولوشن و نرخ نوسازی معرفی کرد. از این مانیتور ۲۷ اینچی در دو حالت با رزولوشن 4K و FHD می‌توان استفاده کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، در انتخاب مانیتور گیمینگ، معمولاً بر نرخ نوسازی یا وضوح تصویر تمرکز می‌شود. در‌صورتی‌که نمی‌توان بین این دو ویژگی تصمیم‌گیری کرد، الین‌ور راه‌حلی ایدئال ارائه می‌دهد. مانیتور AW2725QF این شرکت دو حالت نمایش تصویر مختلف دارد که یکی بر نرخ نوسازی و دیگری بر وضوح تصویر متمرکز است. علاوه‌براین، این محصول با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AW2725QF ایلین‌ور

xda-developers می‌نویسد که اگر به‌دنبال نمایشگری با رزولوشن عالی هستید، حالت اول صفحه‌نمایش را با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ (4K) و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز قرار می‌دهد. اگر نرخ نوسازی بیشتر را ترجیح می‌دهید، حالت دوم آن را با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰  (FHD) و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز قرار می‌دهد. کافی است جوی‌استیک OSD واقع در زیر صفحه‌نمایش را به‌مدت تقریباً دو ثانیه نگه دارید تا به‌طور آنی بین حالت‌ها جابه‌جا شود.

مانیتور AW2725QF ایلین‌ور با دو رزلوشن

الین‌ور با نمایش نموداری توضیح می‌دهد که چگونه به این رزولوشن دوگانه دست یافته است. در حالت رزولوشن 4K، از هر پیکسل به همان صورت استفاده می‌شود. هنگامی‌که مانیتور به حالت FHD تغییر پیدا می‌کند، مانیتور شروع به ترکیب چهار پیکسل در یک می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا نرخ نوسازی را دو برابر کند.

ویژگی‌های مانیتور ۲۷ اینچی AW2725QF الین‌ور فقط در تعویض رزولوشن خلاصه نمی‌شود. این مانیتور با فناوری‌های G-Sync انویدیا و Vesa AdaptiveSync سازگار است و زمان پاسخ‌گویی ۰/۵ میلی‌ثانیه خاکستری به خاکستری را ارائه می‌دهد.

پایه‌ی این مانیتور به‌شکل شش‌ضلعی طراحی شده است که طبق اعلام شرکت الین‌ور، امکان قرارگیری بهینه‌ی صفحه‌کلید و ماوس را فراهم می‌کند. علاوه‌براین، مانیتور مذکور به گیره هدست تاشو مجهز است.

درحال‌حاضر، مانیتور ۲۷ اینچی AW2725QF الین‌ور در بازار چین عرضه می‌شود و عرضه‌ی جهانی آن برای ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) با قیمت ۵۹۹ دلار برنامه‌ریزی شده است.

نوشته الین‌ور مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AW2725QF را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow