امکان اتصال ماهواره‌ای در پیکسل ۹ با مودم اگزینوس ۵۴۰۰

گوگل در سری پیکسل ۹ از مودم اگزینوس ۵۴۰۰ استفاده کرده است که سرعت و کارایی بهتری ارائه می‌دهد و قابلیت اتصال به ماهواره را برای کاربران فراهم می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، به‌نظر می‌رسد سری پیکسل ۹ گوگل علاوه‌بر بهبودهای نرم‌افزاری، با تغییرات سخت‌افزاری مهمی همراه شده است. کوالکام تأیید کرده است که سری پیکسل ۹،... نوشته امکان اتصال ماهواره‌ای در پیکسل ۹ با مودم اگزینوس ۵۴۰۰ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
امکان اتصال ماهواره‌ای در پیکسل ۹ با مودم اگزینوس ۵۴۰۰

گوگل در سری پیکسل ۹ از مودم اگزینوس ۵۴۰۰ استفاده کرده است که سرعت و کارایی بهتری ارائه می‌دهد و قابلیت اتصال به ماهواره را برای کاربران فراهم می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، به‌نظر می‌رسد سری پیکسل ۹ گوگل علاوه‌بر بهبودهای نرم‌افزاری، با تغییرات سخت‌افزاری مهمی همراه شده است. کوالکام تأیید کرده است که سری پیکسل ۹، به‌جز پیکسل ۹ پرو فولد، از حسگر اثر‌انگشت اولتراسونیک 3D Sonic Gen 2 استفاده می‌کند که همان حسگر به‌کاررفته در سری گلکسی S24 سامسونگ است.

نئووین می‌نویسد که اکنون گزارشی جدید ویژگی سخت‌افزاری مهم دیگری از سری پیکسل ۹ را تأیید می‌کند که مودم آن است. گفته می‌شود که سری پیکسل ۹ به مودم اگزینوس ۵۴۰۰ سامسونگ مجهز است که در نسخه‌ی اگزینوس گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس نیز استفاده شده است.

گوشی‌های پیکسل مجهز به تراشه‌ی تنسور گوگل، به‌ویژه پیکسل ۶، به‌دلیل اتصال شبکه‌ی نامطمئن و باتری ضعیف با انتقادهای زیادی مواجه شده‌اند. اگرچه گوشی‌های پیکسل بعدی در این زمینه بهبود یافتند، از سری پیکسل ۹ مودم جدید و بهتری برخوردار است که از عملکرد بهتر این سری حکایت می‌کند.

مشخصات Exynos Modem 5400

چرا مودم اگزینوس ۵۴۰۰ این‌قدر مهم است؟ در پاسخ باید بگوییم این مودم از اتصال Release 17 پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال ماهواره‌ای را در گوشی‌های پیکسل ۹ فراهم می‌کند. به‌گفته‌ی سامسونگ، این مودم جدید عمر باتری بیشتری ارائه می‌دهد و حتی حداکثر سرعت دانلود بیشتری (۱۴/۷۹ گیگابیت‌بر‌ثانیه) دارد.

اگر تمام ویژگی‌های پیشرفته‌ی مودم اگزینونس ۵۴۰۰ را در نظر بگیریم، انتظار می‌رود که سری پیکسل ۹ اتصال بهتر و عمر باتری بیشتر و سرعت سریع‌تری از گوشی‌های پیکسل قبلی با تراشه‌ی تنسور ارائه دهد.

نوشته امکان اتصال ماهواره‌ای در پیکسل ۹ با مودم اگزینوس ۵۴۰۰ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow