هواوی در حال کار روی گوشی تاشو سه‌نمایشگره است

هواوی در حال کار روی گوشی هوشمند تاشو سه‌نمایشگره است. انتظار می‌رود این دستگاه قبل از سری Mate 70 در پاییز امسال عرضه شود. به‌گزارش تک‌ناک، اولین تصویر از گوشی هوشمند تاشو سه‌نمایشگره‌ی هواوی در دستان ریچارد یو، مدیرعامل این شرکت، مشاهده شد. این تصویر گوشی تاشو مذکور را در حالت کاملاً باز نشان می‌دهد... نوشته هواوی در حال کار روی گوشی تاشو سه‌نمایشگره است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
هواوی در حال کار روی گوشی تاشو سه‌نمایشگره است

هواوی در حال کار روی گوشی هوشمند تاشو سه‌نمایشگره است. انتظار می‌رود این دستگاه قبل از سری Mate 70 در پاییز امسال عرضه شود.

به‌گزارش تک‌ناک، اولین تصویر از گوشی هوشمند تاشو سه‌نمایشگره‌ی هواوی در دستان ریچارد یو، مدیرعامل این شرکت، مشاهده شد. این تصویر گوشی تاشو مذکور را در حالت کاملاً باز نشان می‌دهد و توجه بسیاری را جلب کرده است.

طبق گزارش‌ها یک هفته بعد، تصویری دیگر از این گوشی هوشمند در حالت بسته به‌صورت آنلاین منتشر شد که نشان می‌دهد انتشار این تصاویر با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده است. تصویر مذکور طراحی ظریف و باریک دستگاه را به‌همراه برآمدگی زیاد دوربین آن به‌نمایش می‌گذارد.

گیزچاینا می‌نویسد که نمایشگر تاشو ۱۰ اینچی و دوربینی با طراحی مشابه Mate X5 و احتمالاً قابلیت‌های عکاسی پیشرفته، از ویژگی‌های بارز گوشی هوشمند تاشو جدید هواوی هستند. انتظار می‌رود دستگاه یادشده پاییز امسال و قبل از سری Mate 70 روانه‌ی بازار شود.

با وجود پیچیدگی طراحی نمایشگر تاشونده‌ی سه‌گانه، هواوی توانسته است دستگاهی باریک و خوش‌دست تولید کند. این دستاورد نشان‌دهنده‌ی پیشرفت‌های چشمگیر در مهندسی و طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو است.

این گوشی از باتری نسل جدید سیلیکون‌کربن بهره می‌برد که چگالی انرژی بیشتری از باتری‌های لیتیوم‌یونی معمولی دارد. این یعنی می‌توانید با هر بار شارژ، مدت‌زمان بیشتری از گوشی‌تان استفاده کنید، بدون آنکه نگران تمام‌شدن باتری باشید. همچنین، فناوری مذکور به کاهش اندازه‌ی باتری بدون کاهش ظرفیت آن کمک می‌کند که به طراحی جمع‌وجورتر گوشی منجر می‌شود.

نوشته هواوی در حال کار روی گوشی تاشو سه‌نمایشگره است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow