امکان دسترسی به بازی Delta Force: Hawk Ops در رویداد Steam Next Fest

بازی مورد انتظار Delta Force: Hawk Ops، یک شوتر تاکتیکی از NovaLogic، هم‌اکنون در رویداد Steam Next Fest که از ۱۴ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، به صورت Early Access در دسترس قرار گرفته است. به‌ گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت saiganak، این رویداد فرصتی استثنایی برای گیمرها فراهم می‌کند تا به […] نوشته امکان دسترسی به بازی Delta Force: Hawk Ops در رویداد Steam Next Fest اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  2
امکان دسترسی به بازی Delta Force: Hawk Ops در رویداد Steam Next Fest

بازی مورد انتظار Delta Force: Hawk Ops، یک شوتر تاکتیکی از NovaLogic، هم‌اکنون در رویداد Steam Next Fest که از ۱۴ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، به صورت Early Access در دسترس قرار گرفته است.

به‌ گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت saiganak، این رویداد فرصتی استثنایی برای گیمرها فراهم می‌کند تا به صورت رایگان این بازی را تجربه کنند و حالت‌های جدید و نقشه‌هایی که از زمان تست آلفا به‌روزرسانی شده‌اند، امتحان نمایند.

بازی Hawk Ops به دنبال احیای سری Delta Force است و قصد دارد با بازی‌های شوتر مدرن مانند Battlefield رقابت کند.

بازی Delta Force: Hawk Ops در رویداد Steam Next Fest برای بازی در دسترس است

یکی از ویژگی‌های مهم و البته مورد انتظار این نسخه، وجود یک کمپین تک‌نفره می‌باشد که از فیلم کلاسیک Black Hawk Down الهام گرفته است، هرچند این کمپین در بخش رایگان بازی قرار ندارد.

بازیکنان همچنین می‌توانند به حالت‌های چندنفره با گیم‌پلی تاکتیکی بازنگری شده دسترسی داشته باشند، که ترکیبی از نوستالژی و مکانیک‌های مدرن را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود که بازی Hawk Ops در اوایل سال ۲۰۲۵ به طور رسمی منتشر شود.

این بازی با تمرکز بر سناریوهای دقیق نظامی و مبارزات استراتژیک، علاقه زیادی در بین طرفداران سبک شوتر تاکتیکی ایجاد کرده است.

گرافیک فنی جذاب بازی با ترکیبی از گیم‌پلی قدیمی و مدرن، انتظارات بالایی از این بازی ایجاد کرده است و دسترسی زودهنگام آن فرصت خوبی برای تجربه و البته آزمایش این عنوان قبل از عرضه نهایی خواهد بود.

نوشته امکان دسترسی به بازی Delta Force: Hawk Ops در رویداد Steam Next Fest اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow