انتشار بازی Football Manager 2025 به سال آینده موکول شد

شرکت Sports Interactive اعلام کرده که عرضه بازی Football Manager 2025 تا مارس ۲۰۲۵ به تأخیر افتاده است تا از کاهش کیفیت و استانداردهای معمول جلوگیری شود. به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت rockpapershotgun، در اعلامیه آمده است: «در آخرین به‌روزرسانی توسعه بازی که در سپتامبر منتشر شد، توضیح داده بودیم که استودیوی […] نوشته انتشار بازی Football Manager 2025 به سال آینده موکول شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  1
انتشار بازی Football Manager 2025 به سال آینده موکول شد

شرکت Sports Interactive اعلام کرده که عرضه بازی Football Manager 2025 تا مارس ۲۰۲۵ به تأخیر افتاده است تا از کاهش کیفیت و استانداردهای معمول جلوگیری شود.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت rockpapershotgun، در اعلامیه آمده است: «در آخرین به‌روزرسانی توسعه بازی که در سپتامبر منتشر شد، توضیح داده بودیم که استودیوی ما به زمان بیشتری نیاز دارد تا تجربه‌ای با کیفیت برای نخستین نسخه در عصر جدید Football Manager ارائه دهد. زمان اضافی کافی نبوده است تا کیفیت و تجربه بازی به سطح انتظار بازیکنان و استانداردهای بالای ما برسد.»

این تأخیر به دلیل روند دشوار توسعه‌ای می‌باشد که با کندی بیشتری نسبت به پیش‌بینی‌های اولیه پیش رفته است، هرچند که تیم با سرعت فوق‌العاده‌ای مشغول کار بوده‌اند.

انتشار بازی Football Manager 2025 تا مارس ۲۰۲۵ تأخیر خورد

بازی Football Manager 2025 قرار است یک جهش تکنولوژیکی و «دنباله واقعی» باشد، چرا که شرکت Sports Interactive انجین داخلی خود را کنار گذاشته و از Unity استفاده خواهد کرد.

به دلیل این بازسازی، برخی از ویژگی‌های معمول سری مانند: چندین حالت بازی و مدیریت بین‌المللی در FM2025 در دسترس نخواهند بود.

یک تریلر جدید نیز از گیم‌پلی که برای FM2025 برنامه‌ریزی شده بود، اکنون به اواخر ژانویه ۲۰۲۵ منتقل شده است. اما پیش از انتشار بازی، دسترسی زودهنگام (Advanced Access) برای کاربران PC و Mac ارائه خواهد شد تا افرادی که بازی را پیش‌خرید کردند بتوانند بتای بازی را زودتر تجربه کنند.

این تأخیر در انتشار بازی به کاهش فشار کاری بر توسعه‌دهندگان کمک خواهد کرد و باعث می‌شود که بازی در شرایط مطلوب‌تری عرضه شود.

نوشته انتشار بازی Football Manager 2025 به سال آینده موکول شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow