انتشار بازی Tales of the Shire به سال آینده موکول شد

بازی Tales of the Shire که از ترکیب دنیای ارباب حلقه‌ها و شبیه‌ساز زندگی مشابه Stardew Valley الهام گرفته است، پس از تأخیری کوتاه در ۲۵ مارس ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. به گزارش تک‌ناک، این بازی قرار است روی پلتفرم‌های PC، Nintendo Switch، PS5 و Xbox Series X|S عرضه شود و علاوه بر آن، از طریق […] نوشته انتشار بازی Tales of the Shire به سال آینده موکول شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
انتشار بازی Tales of the Shire به سال آینده موکول شد

بازی Tales of the Shire که از ترکیب دنیای ارباب حلقه‌ها و شبیه‌ساز زندگی مشابه Stardew Valley الهام گرفته است، پس از تأخیری کوتاه در ۲۵ مارس ۲۰۲۵ منتشر می‌شود.

به گزارش تک‌ناک، این بازی قرار است روی پلتفرم‌های PC، Nintendo Switch، PS5 و Xbox Series X|S عرضه شود و علاوه بر آن، از طریق Netflix Games نیز در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

به نقل از gamesradar، این خبر در Hobbit Day اعلام شد، رویدادی که به مناسبت بزرگداشت آثار تالکین و دنیای هابیت‌ها برگزار می‌شود.

ناشر بازی، شرکت Private Division، که زیرمجموعه‌ای از هلدینگ Take-Two Interactive است و شرکت توسعه‌دهنده Weta Workshop، اعلام کردند که Tales of the Shire به بازیکنان تجربه‌ای آرام و زندگی‌محور در دنیای خیالی شایر ارائه می‌دهد.

شرکت Weta Workshop، که پیش از این مسئول جلوه‌های ویژه میدانی سه‌گانه ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون بود، اکنون وارد عرصه توسعه بازی‌های ویدیویی شده و Tales of the Shire اولین پروژه مهمی است که این استودیو به‌ تنهایی وظیفه توسعه آن را به عهده گرفته است.

بازی Tales of the Shireدز مارس 2025 منتشر می شود

این بازی به عنوان یک «بازی دنج» (cozy game) توصیف شده است، که در آن بازیکنان نقش یک هابیت را ایفا می‌کنند.

گیم‌پلی بازی بر فعالیت‌های روزمره‌ای مانند: آشپزی، ماهیگیری، جمع‌آوری منابع، باغبانی و شخصی‌سازی خانه تمرکز دارد.

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی، مینی‌گیم‌های متنوعی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد وعده‌های غذایی خوشمزه‌ای را آماده و با همسایگان خود ارتباط برقرار کنند.

همچنین بازیکنان می‌توانند خانه خود را به‌ طور کامل شخصی‌سازی و زندگی آرام و ساده‌ای را در شایر تجربه کنند.

با توجه به حضور Weta Workshop به‌ عنوان یکی از استودیوهای برتر در زمینه طراحی جلوه‌های ویژه برای فیلم‌ها، انتظار می‌رود که این بازی نیز دارای گرافیک و طراحی هنری با کیفیتی باشد، که بازیکنان را به دنیای هابیت‌ها و سرزمین میانه بازگرداند.

بازی Tales of the Shire قرار بود در پاییز ۲۰۲۴ عرضه شود، اما به دلیل برخی تغییرات در برنامه توسعه، انتشار آن به مارس ۲۰۲۵ موکول شد.

نوشته انتشار بازی Tales of the Shire به سال آینده موکول شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow