انتشار نسخه‌های ریمستر بازی Tomb Raider IV-VI در فوریه ۲۰۲۵

پس از ریمستر نسخه‌های Tomb Raider 1 تا ۳ در اوایل امسال، اکنون نوبت به ریمستر نسخه‌های ۴ تا ۶ رسیده است. به گزارش تکناک به نقل از rockpapershotgun، این مجموعه شامل بازی‌های Tomb Raider: The Last Revelation (۱۹۹۹)، Tomb Raider: Chronicles (۲۰۰۰)، و Tomb Raider: The Angel Of Darkness (۲۰۰۳) است که آخرین نسخه […] نوشته انتشار نسخه‌های ریمستر بازی Tomb Raider IV-VI در فوریه ۲۰۲۵ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
انتشار نسخه‌های ریمستر بازی Tomb Raider IV-VI در فوریه ۲۰۲۵

پس از ریمستر نسخه‌های Tomb Raider 1 تا ۳ در اوایل امسال، اکنون نوبت به ریمستر نسخه‌های ۴ تا ۶ رسیده است.

به گزارش تکناک به نقل از rockpapershotgun، این مجموعه شامل بازی‌های Tomb Raider: The Last Revelation (۱۹۹۹)، Tomb Raider: Chronicles (۲۰۰۰)، و Tomb Raider: The Angel Of Darkness (۲۰۰۳) است که آخرین نسخه در این سری، به دلیل مشکلات فنی و گیم‌پلی سخت، نیازمند بازسازی گسترده‌ای بود.

ریمسترها توسط استودیو Aspyr و با همکاری Crystal Dynamics ساخته می‌شوند. بازیکنان می‌توانند این عناوین را با گرافیک اصلی یا مدل‌های جدید با رزولوشن بالاتر، جلوه‌های بصری بیشتر، دوربین‌های بهبود یافته، امکانات کاربرپسند جدید و حالت عکاسی تجربه کنند. این مجموعه در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ با قیمت ۲۵ پوند عرضه می‌شود و در حال حاضر برای پیش‌خرید روی Steam در دسترس است.

پس از ریمستر نسخه‌های Tomb Raider 1 تا ۳ در اوایل امسال، اکنون نوبت به ریمستر نسخه‌های ۴ تا ۶ رسیده است.

نسخه The Angel Of Darkness که در اصل برای ارتقای فرنچایز و ورود به PlayStation 2 ساخته شده بود، به دلیل مشکلات فنی با انتقادات زیادی مواجه شد. این بازی با وجود فروش مناسب، پر از باگ بود و کنترل‌های سختی داشت. بسیاری از منتقدان بر این باورند که نسخه ریمستر آن می‌تواند نقاط قوت بازی را نمایان کند.

نسخه‌های قبلی ریمستر به بازیکنان این امکان را می‌دادند تا از کنترل‌های سنتی (Tank Controls) یا نسخه مدرن استفاده کنند که البته کنترل‌های مدرن با نظرات متفاوتی مواجه شد.

این مجموعه ریمستر جدید نیز نام ساده‌تر Tomb Raider IV-VI Remastered را دارد و طرفداران قدیمی و جدید را در سفری نوستالژیک به ماجراجویی‌های لارا کرافت دعوت می‌کند.

نوشته انتشار نسخه‌های ریمستر بازی Tomb Raider IV-VI در فوریه ۲۰۲۵ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow