اپلیکیشن Paint با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، به فتوشاپ نزدیک‌تر می‌شود

مایکروسافت با اضافه‌کردن ابزارهای هوش مصنوعی Generative Fill و Generative Erase به Paint، این برنامه را به رقیبی قدرتمند برای فتوشاپ تبدیل می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، امکانات ویرایش تصویر در برنامه‌های Paint و Photos را متحول کرده است. ویژگی‌های جدید Generative Fill و Generative Erase، الهام‌گرفته از ادوبی فتوشاپ، به […] نوشته اپلیکیشن Paint با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، به فتوشاپ نزدیک‌تر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
اپلیکیشن Paint با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، به فتوشاپ نزدیک‌تر می‌شود

مایکروسافت با اضافه‌کردن ابزارهای هوش مصنوعی Generative Fill و Generative Erase به Paint، این برنامه را به رقیبی قدرتمند برای فتوشاپ تبدیل می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، امکانات ویرایش تصویر در برنامه‌های Paint و Photos را متحول کرده است. ویژگی‌های جدید Generative Fill و Generative Erase، الهام‌گرفته از ادوبی فتوشاپ، به کاربران اجازه می‌دهند تا با دقت و سهولت، اشیاء را به تصاویر اضافه یا حذف و خلاقیت خود را بدون نیاز به نرم‌افزارهای پیچیده شکوفا کنند.

مایکروسافت با اضافه کردن ابزارهای هوش مصنوعی Generative Fill و Generative Erase به

هر دو ابزار Generative Fill و Generative Erase از قلم‌موی هوشمند و مبتنی‌بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد تا با دقت زیادی مناطق خاصی از تصویر را انتخاب و ویرایش کنند. با Generative Erase، کاربران می‌توانند به‌سادگی اشیای ناخواسته و پس‌زمینه‌های نامرتب را حذف و با Generative Fill، عناصر جدید و واقع‌گرایانه‌ای را به تصاویر خود اضافه کنند. این ابزارها مشابه قابلیت‌های موجود در نرم‌افزارهای پیشرفته ویرایش تصویر مانند فتوشاپ، امکان ویرایش تصاویر را به سطحی جدید و حرفه‌ای می‌رسانند.

مایکروسافت ابزار Cocreator را با قابلیت‌های جدیدی مجهز کرده است که امکان تولید تصاویر با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر را فراهم می‌کند. این ابزار از مدل انتشار مبتنی‌بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند و شامل سیستم نظارت داخلی برای جلوگیری از سوءاستفاده است.

مایکروسافت با اضافه کردن ابزارهای هوش مصنوعی Generative Fill و Generative Erase به Paint،


به‌نقل از ورج، مایکروسافت در حال گسترش لیست ویژگی‌های داخلی مبتنی‌بر هوش مصنوعی ویندوز ۱۱ با چندین قابلیت جدید است که شامل جست‌وجوی مبتنی‌بر هوش مصنوعی، Click to Do و Generative Fill و Erase و Super Resolution در Photos می‌شود.

Click to Do با فشاردادن کلید ویندوز و کلیک‌کردن روی ماوس فعال می‌شود. این ابزار محتوای صفحه را اسکن می‌کند و پیشنهادهای مختلف مفیدی مانند جست‌وجوی بصری در بینگ و تاری یا حذف پس‌زمینه و کمک به خرید ارائه می‌دهد. همچنین، می‌تواند در کار با متن به شما کمک کند با بازنویسی و خلاصه‌سازی یا توضیح. Click to Do در هر صفحه و در هر برنامه‌ای کار می‌کند.

مایکروسافت با اضافه کردن ابزارهای هوش مصنوعی Generative Fill و Generative Erase به

قابلیت Super Resolution در Photos به شما کمک می‌کند تا تصاویر بی‌کیفیت را تا هشت برابر بهبود بخشید. برنامه Photos به شما اجازه می‌دهد تا شدت افزایش کیفیت را تنظیم کند و نتیجه را با نسخه‌ی اصلی مقایسه کنید. مایکروسافت همچنین ادعا می‌کند که واحدهای پردازش عصبی این کار را در چند ثانیه و به‌طور رایگان و بدون نیاز به انتظار انجام می‌دهند.

نوشته اپلیکیشن Paint با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، به فتوشاپ نزدیک‌تر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow