اپل از صفحه‌نمایش اولد جدید در تولید آیفون ۱۷ اسلیم استفاده خواهد کرد

براساس شایعات، اپل قصد دارد در ساخت آیفون ۱۷ اسلیم از صفحه‌نمایش اولد جدید و بسیار نازک ساخت شرکت تایوانی نوواتک استفاده کند. به‌گزارش تک‌ناک، شایعات درباره‌ی آیفون ۱۷ اسلیم یا ایر، حالا قوت بیشتری گرفته است. با معرفی فناوری جدید TDDI شرکت تایوانی نوواتک، به‌نظر می‌رسد اپل به‌زودی گوشی هوشمندی با طراحی بسیار باریک […] نوشته اپل از صفحه‌نمایش اولد جدید در تولید آیفون ۱۷ اسلیم استفاده خواهد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۵ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
اپل از صفحه‌نمایش اولد جدید در تولید آیفون ۱۷ اسلیم استفاده خواهد کرد

براساس شایعات، اپل قصد دارد در ساخت آیفون ۱۷ اسلیم از صفحه‌نمایش اولد جدید و بسیار نازک ساخت شرکت تایوانی نوواتک استفاده کند.

به‌گزارش تک‌ناک، شایعات درباره‌ی آیفون ۱۷ اسلیم یا ایر، حالا قوت بیشتری گرفته است. با معرفی فناوری جدید TDDI شرکت تایوانی نوواتک، به‌نظر می‌رسد اپل به‌زودی گوشی هوشمندی با طراحی بسیار باریک و نمایشگری با‌کیفیت‌تر به بازار عرضه کند. این فناوری نوآورانه با ترکیب لایه‌ی حسگر لمسی و درایور نمایشگر در یک واحد، امکان تولید گوشی‌های هوشمند باریک‌تر و سبک‌تر را فراهم می‌کند.

آیفون ۱۷ اسلیم ممکن است از نمایشگر اولد TDDI استفاده کند

گزارش دیجی‌تایمز نشان می‌دهد که اپل ممکن است یکی از اولین مشتریان نوواتک برای نمایشگر TDDI باشد. شایعات حاکی از آن است که اپل با ساخت iPhone 17 Slim، به‌دنبال جایگزینی برای مدل پلاس است. نمایشگر TDDI نوآورانه به اپل اجازه می‌دهد تا با کاهش ضخامت دستگاه، به طراحی ظریف و جمع‌وجور دست پیدا کند.

بااین‌حال، هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که اپل از این فناوری در آیفون ۱۷ اسلیم استفاده خواهد کرد. دیجی‌تایمز اشاره می‌کند که ممکن است اپل ابتدا این فناوری را در محصولات دیگری مانند آیپدهای جدید یا اپل واچ آزمایش کند. حتی شایعاتی مبنی‌بر استفاده از این فناوری در آیفون یا آیپدهای تاشو نیز وجود دارد.

آیفون ۱۷ اسلیم ممکن است از نمایشگر OLED TDDI استفاده کند

گیزموچاینا می‌نویسد که علاوه‌بر نمایشگر باریک و زیبای اولد، آیفون ۱۷ اسلیم به ویژگی‌های جذاب دیگری مجهز خواهد بود. این گوشی از نمایشگر ۶/۶ اینچی با فناوری ProMotion و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که تجربه‌ی روان و لذت‌بخشی را هنگام استفاده از گوشی فراهم می‌کند. همچنین، حضور داینامیک آیلند (Dynamic Island) به این گوشی ظاهری مدرن و جذاب خواهد بخشید.

از‌نظر سخت‌افزار، انتظار می‌رود iPhone 17 Slim به جدیدترین تراشه‌ی اپل، یعنی A19، مجهز شود که با استفاده از لیتوگرافی ۳ نانومتری TSMC، عملکرد قدرتمندی ارائه خواهد داد. علاوه‌براین، اپل ممکن است دوربین سلفی را در کل سری آیفون ۱۷ ارتقا دهد و از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی به‌جای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کند تا کیفیت عکس‌های سلفی را بهبود ببخشد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، آیفون ۱۷ اسلیم به‌عنوان گران‌ترین مدل این سری، قیمتی در حدود ۱,۲۹۹ دلار خواهد داشت. این در حالی است که آیفون ۱۷ پرو و پرو مکس به‌ترتیب با قیمت‌های ۱,۰۹۹ و ۱,۱۹۹ دلار عرضه خواهند شد. به‌نظر می‌رسد اپل با این قیمت‌گذاری، iPhone 17 Slim را به‌عنوان محصولی پرچم‌دار و با ویژگی‌های خاص‌تر معرفی می‌کند.

نوشته اپل از صفحه‌نمایش اولد جدید در تولید آیفون ۱۷ اسلیم استفاده خواهد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow