گوگل جمنای را برای کاربران ورک‌اسپیس در‌دسترس قرار داد

کاربران ورک‌اسپیس هم‌اکنون می‌توانند از قابلیت‌های پیشرفته‌ی جمنای مانند تولید متن و ترجمه‌ی زبان‌ها و پاسخ‌گویی به پرسش‌های پیچیده بهره‌مند شوند. به‌گزارش تک‌ناک، ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل مدتی است که در ورک‌اسپیس در‌دسترس کاربران قرار دارد. بااین‌حال، امروز تغییری مهم رخ داده است: اپلیکیشن جمنای اکنون برای این کاربران برای استفاده دردسترس قرار دارد. گوگل […] نوشته گوگل جمنای را برای کاربران ورک‌اسپیس در‌دسترس قرار داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
گوگل جمنای را برای کاربران ورک‌اسپیس در‌دسترس قرار داد

کاربران ورک‌اسپیس هم‌اکنون می‌توانند از قابلیت‌های پیشرفته‌ی جمنای مانند تولید متن و ترجمه‌ی زبان‌ها و پاسخ‌گویی به پرسش‌های پیچیده بهره‌مند شوند.

به‌گزارش تک‌ناک، ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل مدتی است که در ورک‌اسپیس در‌دسترس کاربران قرار دارد. بااین‌حال، امروز تغییری مهم رخ داده است: اپلیکیشن جمنای اکنون برای این کاربران برای استفاده دردسترس قرار دارد.

گوگل در رویداد مجازی Gemini at Work اعلام کرد که اپلیکیشن مستقل جمنای اکنون برای تمامی کاربران ورک‌اسپیس دردسترس است. این یعنی کاربران تجاری و سازمانی و خط مقدم می‌توانند از قابلیت‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی جمنای در محیط کار خود بهره‌مند شوند.

کاربران Workspace می‌توانند از قابلیت‌های پیشرفته جمنای مانند تولید متن، ترجمه زبان‌ها، و پاسخگویی به سوالات پیچیده بهره‌مند شوند.

اندروید اتوریتی می‌نویسد که شما می‌توانید با خیال راحت از اپلیکیشن Gemini استفاده کنید و نحوه‌ی ذخیره و مدیریت اطلاعات خود را به‌دلخواه تنظیم کنید. گوگل به حریم خصوصی شما احترام می‌گذارد و از داده‌هایتان برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی استفاده نخواهد کرد.

علاوه‌براین، گوگل اعلام کرد که فناوری جمنای به چت‌بات My AI در اسنپ‌چت قدرت خواهد بخشید. این همکاری به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از عکس یا ویدئو، سؤالات متنوعی را از چت‌بات بپرسند.

نوشته گوگل جمنای را برای کاربران ورک‌اسپیس در‌دسترس قرار داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow