اپل جایزه ویژه برای دارندگان ساعت اپل در نظر گرفت

شرکت اپل تاریخ آغاز چالش ورزشی جدیدی را برای کاربران ساعت‌های هوشمند خود اعلام کرده است. از تاریخ ۲۵ آگوست، دارندگان اپل واچ می‌توانند با انجام تمرینات ورزشی حداقل ۲۰ دقیقه‌ای، به یک جایزه ویژه با تم پارک‌های ملی دست پیدا کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، چالش‌های ورزشی اپل واچ به عنوان روشی […] منبع خبر اپل جایزه ویژه برای دارندگان ساعت اپل در نظر گرفت پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  3
اپل جایزه ویژه برای دارندگان ساعت اپل در نظر گرفت

شرکت اپل تاریخ آغاز چالش ورزشی جدیدی را برای کاربران ساعت‌های هوشمند خود اعلام کرده است. از تاریخ ۲۵ آگوست، دارندگان اپل واچ می‌توانند با انجام تمرینات ورزشی حداقل ۲۰ دقیقه‌ای، به یک جایزه ویژه با تم پارک‌های ملی دست پیدا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، چالش‌های ورزشی اپل واچ به عنوان روشی برای تشویق کاربران به فعالیت فیزیکی و داشتن سبک زندگی سالم طراحی شده‌اند و معمولاً با مناسبت‌های خاص یا رویدادهای مهم همراه هستند. در گذشته، چالش‌هایی با موضوعاتی مانند روز شکرگزاری و روز زمین برگزار شده است.

در این چالش جدید، اپل قصد دارد توجه کاربران را به اهمیت حفظ محیط زیست و زیبایی‌های طبیعی پارک‌های ملی جلب کند. برای شرکت در این چالش، کاربران می‌توانند هر نوع تمرین ورزشی را به مدت ۲۰ دقیقه یا بیشتر با استفاده از هر برنامه‌ای که با اپلیکیشن سلامتی سازگار باشد، ثبت کنند. پس از تکمیل چالش، جایزه ویژه به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انجام چالش‌های ورزشی به صورت گروهی و رقابت با سایر کاربران، می‌تواند انگیزه بیشتری برای فعالیت فیزیکی ایجاد کند. همچنین، دریافت جوایز ویژه به عنوان پاداشی برای تلاش و پشتکار کاربران، تجربه شرکت در این چالش‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌سازد. اگرچه برخی از کاربران قدیمی اپل واچ ممکن است به چالش‌های ورزشی این ساعت هوشمند عادت کرده باشند، اما اپل با توجه به افزایش تعداد کاربران جدید، همچنان به برگزاری این چالش‌ها ادامه می‌دهد.

منبع خبر اپل جایزه ویژه برای دارندگان ساعت اپل در نظر گرفت پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow