اپل در مسیر تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین سازنده تلفن‌همراه جهان در سال ۲۰۲۵

اپل با عرضه مدل‌های مقرون‌به‌صرفه مانند آیفون SE و فروش مدل‌های قدیمی‌تر با قیمت‌های رقابتی‌تر، موفق شده است سهم بازار خود را افزایش دهد و به رقیب اصلی سامسونگ تبدیل شود. به‌گزارش تک‌ناک، گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل به‌زودی سامسونگ را پشت‌سر گذاشته و در سال ۲۰۲۵ به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در […] نوشته اپل در مسیر تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین سازنده تلفن‌همراه جهان در سال ۲۰۲۵ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
اپل در مسیر تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین سازنده تلفن‌همراه جهان در سال ۲۰۲۵

اپل با عرضه مدل‌های مقرون‌به‌صرفه مانند آیفون SE و فروش مدل‌های قدیمی‌تر با قیمت‌های رقابتی‌تر، موفق شده است سهم بازار خود را افزایش دهد و به رقیب اصلی سامسونگ تبدیل شود.

به‌گزارش تک‌ناک، گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل به‌زودی سامسونگ را پشت‌سر گذاشته و در سال ۲۰۲۵ به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل خواهد شد. این موفقیت در حالی پیش‌بینی می‌شود که فروش این شرکت قرار است با عرضه مدل ارزان‌قیمت آیفون SE 4 که قیمتش ۴۹۹ دلار تخمین زده می‌شود، رشد درخورتوجهی پیدا کند. همچنین، عرضه مدل‌های قدیمی‌تر آیفون در بازارهای نوظهور مانند هند به رشد فروش این شرکت کمک شایانی خواهد کرد.

براساس جدیدترین داده‌های منتشر‌شده مؤسسه کانترپوینت از سهم بازار جهانی تلفن‌همراه برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، سامسونگ در‌حال‌حاضر ۳ درصد از اپل جلوتر است. بااین‌حال، همان‌طور‌که معمولاً مشاهده می‌شود، اپل با عرضه مدل‌های جدید آیفون در سه‌ماهه سوم و چهارم هر سال موفق می‌شود این فاصله را جبران کند و از رقبا پیشی بگیرد.

با‌توجه‌به پیش‌بینی‌های مؤسسه Techinsights درباره میزان حملات جهانی گوشی‌های هوشمند برای سال ۲۰۲۵، اپل احتمالاً در دو سه‌ماهه اول سال نیز روند رشدش را ادامه خواهد داد. این امر موجب می‌شود تا این شرکت برای اولین‌بار در تاریخ، عنوان بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های همراه را ازآن خود کند و جایگاه سامسونگ را تصاحب کند؛ شرکتی که برای مدت‌ها در این زمینه پیشرو بوده است.

به‌نقل از فون‌آرنا، یکی از عوامل مهم در این موفقیت پیش‌بینی‌شده اپل استراتژی‌های تخفیفی این شرکت در بازارهایی مانند چین است. چین یکی از بازارهای بزرگ‌ و مهم‌ گوشی‌های هوشمند در جهان است و اپل با ارائه مدل‌های قدیمی‌تر آیفون با قیمت‌های رقابتی، توانسته است عملکردش را در این بازار تثبیت کند. عرضه گوشی‌های پرچم‌دار ارزان‌تر و متناسب با نیاز مشتریان، به‌ویژه در بازارهایی که حساسیت به قیمت در آن‌ها نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های مصرف‌کنندگان دارد، به تقویت جایگاه این برند کمک شایانی کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل به زودی سامسونگ را پشت سر گذاشته و در سال ۲۰۲۵ به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل خواهد شد

اپل با ادامه فروش مدل‌های قدیمی‌تر به‌همراه عرضه گوشی‌های جدید، موفق شده است پایگاه کاربری خود را حفظ کند و گسترش دهد. این استراتژی نه‌‌تنها به افزایش تعداد واحدهای فروخته‌شده کمک می‌کند؛ بلکه باعث می‌شود تا اپل سهم بیشتری از بازارهای نوظهوری به‌دست آورد که در آن‌ها قیمت به‌عنوان عامل اصلی در تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود.

عرضه مدل جدید آیفون SE 4 که برای اولین‌بار با نمایشگر اولد همراه خواهد بود و نیز فروش مداوم مدل‌های قدیمی با قیمت‌های کاهش‌یافته، به‌عنوان عوامل اصلی در افزایش فروش اپل در سال ۲۰۲۵ شناخته شده‌اند. انتظار می‌رود که این شرکت با ورود این مدل‌ها به بازار، به شکستن رکوردهای فروش دست یابد.

بازار جهانی تلفن‌همراه نیز به رشد خود در سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داد؛ به‌همین‌دلیل، اپل نه‌تنها سهم بیشتری از این بازار را در‌اختیار خواهد گرفت؛ بلکه احتمالاً رکوردهای جدیدی در فروش محصولاتش ثبت خواهد کرد. با اینکه آیفون SE 4 و مدل‌های قدیمی‌تر از مزایای قیمتی برخوردارند، فروش گوشی‌های پرو نیز به‌طور چشمگیری بیش از مدل‌های عادی بوده است و سهم بسزایی در موفقیت‌های آینده اپل ایفا خواهد کرد.

در‌مجموع، انتظار می‌رود که اپل با ترکیبی از استراتژی‌های قیمتی هوشمندانه و عرضه مدل‌های جدید، تا سال ۲۰۲۵ به بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شود و سامسونگ را از جایگاه پیشرو این بازار کنار بزند.

نوشته اپل در مسیر تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین سازنده تلفن‌همراه جهان در سال ۲۰۲۵ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow