اپل هفته آینده iOS 18.1 را با قابلیت‌های Apple Intelligence منتشر می‌کند

اپل هفته آینده نسخه iOS 18.1 را با ویژگی جدید Apple Intelligence نظیر ویرایش و تصحیح گرامر و خلاصه‌کردن متن منتشر خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، اپل اعلام کرد که جدیدترین سیستم‌عاملش، یعنی iOS 18.1، هفته آینده به‌همراه ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای ایرپاد پرو ۲ و اولین قابلیت‌های Apple Intelligence برای آیفون‌های سازگار منتشر خواهد شد. بر‌اساس […] نوشته اپل هفته آینده iOS 18.1 را با قابلیت‌های Apple Intelligence منتشر می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 05:00
 0  5
اپل هفته آینده iOS 18.1 را با قابلیت‌های Apple Intelligence منتشر می‌کند

اپل هفته آینده نسخه iOS 18.1 را با ویژگی جدید Apple Intelligence نظیر ویرایش و تصحیح گرامر و خلاصه‌کردن متن منتشر خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل اعلام کرد که جدیدترین سیستم‌عاملش، یعنی iOS 18.1، هفته آینده به‌همراه ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای ایرپاد پرو ۲ و اولین قابلیت‌های Apple Intelligence برای آیفون‌های سازگار منتشر خواهد شد. بر‌اساس گزارش‌های رسانه‌هایی همچون ورج، بررسی‌کنندگان به قابلیت‌های جدید سلامت شنوایی AirPods Pro 2 دسترسی داشته و تأیید کرده‌اند که این به‌روزرسانی هفته آینده در‌دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های جدید سلامت شنوایی برای ایرپاد پرو ۲

در این به‌روزرسانی، سه قابلیت مهم جدید برای AirPods Pro 2 ارائه می‌شود که تمرکز آن‌ها بر بهبود سلامت شنوایی کاربران است. این قابلیت‌ها شامل عملکردهای سمعک در سطح بالینی و امکان آزمایش شنوایی با استفاده از هدفون و ویژگی‌های محافظت شنوایی پیشرفته‌تر می‌شود. کاربران می‌توانند در محیط‌هایی مانند کنسرت‌ها و محل‌های اجرای موسیقی زنده از این ویژگی‌های جدید برای حفاظت بهتر از شنوایی خود بهره‌مند شوند.

قابلیت سمعک به‌گونه‌ای طراحی شده است که پس از انجام آزمایش شنوایی، به‌طور خودکار تنظیمات مورد‌نیاز را برای تقویت صداهای خاص در زمان واقعی انجام می‌دهد؛ البته در‌صورتی‌که نتایج آزمایش نشانه‌هایی از کاهش شنوایی را نشان دهد. علاوه‌بر‌این، محافظت شنوایی در این به‌روزرسانی به‌صورت مداوم محیط را زیرنظر می‌گیرد و تأثیر صداهای بلند و مداوم را کاهش می‌دهد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) این قابلیت‌ها را ماه سپتامبر و تنها چند روز پس از اعلام رسمی آن‌ها تأیید کرده است.

اپل هفته آینده نسخه iOS 18.1 را با ویژگی جدید Apple Intelligence منتشر خواهد کرد.

ویژگی‌های Apple Intelligence در iOS 18.1

به‌نقل از نئووین، علاوه‌بر قابلیت‌های شنوایی، به‌روزرسانی iOS 18.1 اولین مجموعه از ویژگی‌های Apple Intelligence را برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس و سری آیفون ۱۶ ارائه خواهد داد. این ویژگی‌ها شامل ابزارهای نوشتاری (Writing Tools)، خلاصه‌های متنی و اعلان‌ها، ابزار Clean Up در Photos، پاسخ‌های هوشمند برای ایمیل‌ها و پیام‌ها و… است. برخی از ویژگی‌های اعلام‌شده در WWDC، مانند سیری جدید با ادغام CharGPT، هنوز در دست توسعه هستند و تاریخ انتشار دقیقی برای آن‌ها اعلام نشده است.

دستگاه‌های سازگار با iOS 18.1

اپل فهرستی از آیفون‌های سازگار با iOS 18.1 را منتشر کرده است که با وجود دریافت این به‌روزرسانی، هیچ‌یک از ویژگی‌های Apple Intelligence را دریافت نخواهند کرد. این دستگاه‌ها شامل موارد زیر هستند:

آیفون‌ SE (نسل دوم و سوم)
آیفون‌ XR
آیفون‌ Xs و Xs Max
آیفون‌ ۱۱ و ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس
آیفون‌ ۱۲، ۱۲ مینی، ۱۲ پرو، ۱۲ پرو مکس
آیفون‌ ۱۳، ۱۳ مینی، ۱۳ پرو، ۱۳ پرو مکس
آیفون‌ ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو، ۱۴ پرو مکس
آیفون‌ ۱۵ و ۱۵ پلاس
این گزارش نشان می‌دهد که اپل با ارائه iOS 18.1، به‌دنبال افزایش قابلیت‌های هوشمند و سلامت شنوایی دستگاه‌های خود است و کاربران باید منتظر تحولات بیشتری در آینده باشند.

نوشته اپل هفته آینده iOS 18.1 را با قابلیت‌های Apple Intelligence منتشر می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow