اینستاگرام صفحه پروفایل کاربران را به مستطیل عمودی تبدیل می کند

اینستاگرام در حال آزمایش تغییری اساسی در صفحات پروفایل است، که شبکه مربعی صفحه پروفایل را به یک شبکه مستطیلی عمودی تبدیل می کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این در حالی است که برخی کاربران به تازگی این آزمایش را مشاهده کرده‌‌اند و نشانه‌هایی وجود دارد که این شرکت حداقل از سال 2022 با... نوشته اینستاگرام صفحه پروفایل کاربران را به مستطیل عمودی تبدیل می کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
اینستاگرام صفحه پروفایل کاربران را به مستطیل عمودی تبدیل می کند

اینستاگرام در حال آزمایش تغییری اساسی در صفحات پروفایل است، که شبکه مربعی صفحه پروفایل را به یک شبکه مستطیلی عمودی تبدیل می کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این در حالی است که برخی کاربران به تازگی این آزمایش را مشاهده کرده‌‌اند و نشانه‌هایی وجود دارد که این شرکت حداقل از سال 2022 با یک شبکه مستطیلی آزمایشی کار می‌کرده است.

آدام موسری، مدیر اجرایی شبکه اجتماعی اینستاگرام، در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «اکثر محتواهای آپلود شده در اینستاگرام در حال حاضر به صورت عمودی هستند، چه عکس‌های 3 در 4 یا ویدیوهای 9:16، که برش دادن آنها به حالت مربع بسیار محدودکننده است.»

عمودی کردن صفحه پروفایل اینستاگرام اجرایی می شود

وی تصریح کرد: «مربع‌ها از زمانی بسیار دور به ارث رسیده‌اند، که آپلود عکس‌های مربعی تنها گزینه در اینستاگرام بود.» محدودیتی که اینستاگرام از سال 2015 به طور کامل آن را حذف کرد.

موسری گفت: «این تغییر پروفایل امکان دارد برای افرادی که ساعت‌ها وقت صرف تنظیم و هماهنگ‌سازی محتوا کرده‌اند، آزاردهنده باشد، اما هدف اصلی ارائه بهتر برای محتواهای امروزی است.»

این مدیر اجرایی در پیام اینستاگرامی خود اعلام کرد: «ما در حال آزمایش یک شبکه پروفایل عمودی به جای شبکه مربعی هستیم. می‌دانم برخی از شما که زمان زیادی صرف طراحی و چینش پست‌های خود کرده‌اید، از این تغییر خوشحال نخواهید شد. اما اکثر پست‌هایی که امروزه در اینستاگرام منتشر می‌شوند عمودی هستند و برش دادن آنها به شکل مربع، کیفیت‌ را پایین می‌آورد. بنابراین ما به دنبال راهی هستیم تا این تغییر را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.»

علاوه بر این، کریستین پای، سخنگوی شبکه اجتماعی اینستاگرام، در بیانیه‌ای به Verge گفته است: «ما در حال آزمایش یک شبکه پروفایل عمودی با گروه کوچکی از کاربران هستیم. این یک آزمایش محدود است و قبل از گسترش آن، به بازخوردهای جامعه توجه خواهیم کرد.»

با وجود این، اگر شما با دقت شبکه پروفایل خود را بر اساس مربع‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اید، شاید باید آماده و منتظر تغییراتی باشید که تصاویر مربعی را در قاب‌های مستطیلی عمودی دنبال کنید.

نوشته اینستاگرام صفحه پروفایل کاربران را به مستطیل عمودی تبدیل می کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow