این لپ تاپ های جدید شما را شگفت زده می کنند

شرکت های بزرگ همواره در تلاش اند با معرفی لپ تاپ های جدید و ارتقاء ویژگی های آنها سهم خود را در این بازار تقویت کنند و به گزینه اول خرید مشتریان تبدیل شوند. به گزارش تکناک، ماحصل این رقابت تنگاتنگ معرفی محصولاتی با ویژگی های متفاوت و خاص است.با ما همراه باشید تا در... نوشته این لپ تاپ های جدید شما را شگفت زده می کنند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
این لپ تاپ های جدید شما را شگفت زده می کنند

شرکت های بزرگ همواره در تلاش اند با معرفی لپ تاپ های جدید و ارتقاء ویژگی های آنها سهم خود را در این بازار تقویت کنند و به گزینه اول خرید مشتریان تبدیل شوند.

به گزارش تکناک، ماحصل این رقابت تنگاتنگ معرفی محصولاتی با ویژگی های متفاوت و خاص است.با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب جدیدترین لپ تاپ های عرضه شده به بازار را به شما معرفی می کنیم.

لپ تاپی با قابلیت اجرای همزمان اندروید و ویندوز

لپ تاپی با قابلیت اجرای همزمان اندروید و ویندوز

اجرای برنامه های اندرویدی بر روی لپ تاپ همواره با پیچیدگی های خاصی همراه است و باید فرایند دشواری مثل نصب شبیه سازها را پشت سر گذاشت.

خبر خوب اینکه لنوو این مشکل را به شکل ریشه ای حل کرده و با عرضه یک لپ تاپ متفاوت این اجازه را به کاربر می دهد که همزمان از برنامه های ویندوزی و اندرویدی بر روی سیستم خود استفاده کنند.

این محصول جدید که  ThinkBook Gen 5 Hybrid نام دارد یک ترکیب لپ‌‌تاپ-تبلت که سعی می‌کند دو سیستم‌عامل را در یک دستگاه بدون افت عملکرد ارائه دهد. این دستگاه دارای سخت‌افزار و نرم‌افزار اندروید در نمایشگر و سخت‌افزار و نرم‌افزار ویندوز در پایه است.

لپ تاپ ThinkBook Gen 5 Hybrid با قابلیت اجرای همزمان اندروید و ویندوز

پایه لپ‌تاپ دارای پردازنده Intel Core Ultra 7 155H و 32 گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه و باتری ۷۵ وات ساعتی است. صفحه‌نمایش و سیستم عامل اندروید آن توسط پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل ۱، با ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه و باتری ۳۸ وات ساعتی تغذیه می‌شود. خود صفحه‌نمایش لمسی OLED ۱۴ اینچی 2.8K با پشتیبانی از قلم است.

هر دو سیستم‌عامل می‌توانند به یک منبع ذخیره‌سازی مشترک دسترسی داشته باشند و از دوربین‌های جلو و عقب استفاده کنند. علاوه بر این، می‌توانید پایه را به یک نمایشگر جداگانه متصل کنید و دو دستگاه مستقل داشته باشید.

لپ تاپ ThinkBook Gen 5 Hybrid قابلیت عطرافشانی دارد

لپ تاپ ThinkBook Gen 5 Hybrid  قابلیت عطرافشانی دارد

حس خوشایندی است که هنگام کار با لپ تاپ رایحه ای خوشبو در فضا وجود داشته باشد و حسابی شما را سر ذوق بیاورد.ایسوس برای این حس خوشایند لپ تاپی را طراحی و عرضه کرده است که عطرافشانی می کند و حس متفاوتی را به کاربر می دهد.

ایسوس این لپ تاپ را که Adol Book نام دارد با همکاری برند معروف عطر و مد، آنا سویی عرضه کرده است. این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی باریک و سبک به پردازنده‌ AMD Ryzen 9 8945H و ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. آنچه این لپ‌تاپ را متمایز می‌کند، پخش‌کننده‌ عطر در وسط آن است که قرص حاوی ورق عطر را در خود جای می‌دهد.

لپ‌تاپ Adol Book 14 با سه عطر مختلف عرضه می‌شود و شما می‌توانید هر زمان خواستید، آن‌ها را تعویض کنید. با‌این‌حال، توجه کنید که این قرص‌ها مانند دستگاه‌های بویایی قدیمی نیستند؛ بنابراین، به عطرهای تولید آنا سویی برای لپ‌تاپ خود محدود هستید.

لپ‌تاپ Adol Book 14 با سه عطر مختلف عرضه می‌شود

اگرچه این لپ‌تاپ از کارت گرافیک مجزا بهره نمی‌برد و به گرافیک مجتمع Radeon 780M مجهز و احتمالاً بیشتر برای علاقه‌مندان به مد طراحی شده است، از‌نظر ویژگی‌های فنی و عملکرد کم‌وکسری ندارد. پردازنده‌ AMD Ryzen 9 8945H این لپ‌تاپ ۸ هسته و ۱۶ رشته دارد و به ۳۹ تاپس قدرت هوش مصنوعی دست می‌یابد.

علاوه‌بر عطرها و رنگ بنفش، Adol Book 14 با چندین آیتم مد نیز همراه است؛ مانند کیف کامپیوتر بنفش، ماوس بی‌سیم بنفش، برچسب‌هایی برای شخصی‌سازی لپ‌تاپ و بطری ۵۰ میلی‌لیتری عطر Wishing Elf آنا سویی. قیمت اولیه‌ی لپ‌تاپ معطر ایسوس ۹۷۵ دلار است. درحال‌حاضر، این لپ‌تاپ فقط در بازار چین دردسترس قرار دارد.

معرفی اولین لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ کوپایلت پلاس

معرفی اولین لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ کوپایلت پلاس

ایسر اخیرا از جدیدترین لپ تاپ خود با نام Acer Swift 14 رونمایی کرده است. آنچه این محصول جدید را با نمونه های قبلی متفاوت می کند تجهیز آن به پردازنده‌ Core Ultra 5 226V اینتل است.

لپ‌تاپ Acer Swift 14 به پردازنده‌ Core Ultra 5 226V اینتل مجهز شده که تراشه‌ای با ۸ هسته و ۸ رشته است و از پیکربندی ۴ هسته P و ۴ هسته LP-E مبتنی‌بر هسته‌های Lion Cove P و هسته‌های Skymont LP-E استفاده می‌کند.

این تراشه با ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پیکربندی شده و قدرت پردازش هوش مصنوعی آن ۴۰ تاپس است.

لپ‌تاپ Acer Swift 14 به پردازنده‌ Core Ultra 5 226V اینتل مجهز شده

سایر مشخصات لپ‌تاپ Acer Swift 14 صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی اولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، پشتیبانی از WIFI7+BT، چهار پورت USB از‌جمله تاندربولت ۴ و باتری لیتیوم‌یونی ۶۵ وات ساعت است. این لپ‌تاپ 1.36 کیلوگرم وزن دارد و جدیدترین نسخه‌ی ویندوز ۱۱ را با ویژگی‌های Copilot+ اجرا می‌کند.

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی فوق‌باریک اچ پی

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی فوق‌باریک اچ پی

اچ‌پی هم اخیرا لپ تاپی فوق باریک معرفی کرده است که پتانسیل محبوب شدن را در نزد کاربران دارد. این لپ‌تاپ که با نام کامل OmniBook Ultra 14-inch Laptop Next Gen AI PC شناخته می‌شود، در هفته‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد.

پردازنده‌ی Ryzen AI 300 این لپ‌تاپ شامل تراشه‌ی AMD Ryzen AI NPU نیز می‌شود. اچ‌پی اعلام کرده است که با AMD برای توسعه‌ی این تراشه همکاری کرده است و عملکرد آن حداکثر ۵۵ تاپس (TOPS) خواهد بود.

این لپ‌تاپ ویندوزی ۱/۵۸ کیلوگرمی از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD بهره می‌برد. صفحه‌نمایش لپ‌تاپ مذکور لمسی IPS با وضوح تصویر ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسل است. باتری آن نیز با هر بار شارژ حداکثر ۲۱ ساعت ویدئو پخش می‌کند. این لپ‌تاپ از وای‌فای ۷ پشتیبانی می‌کند و به وب‌کم ۹ مگاپیکسی نیز مجهز است.

 OmniBook Ultra امکان استفاده از ویژگی‌های کوپایلت پلاس مایکروسافت در ویندوز ۱۱

اچ‌پی اعلام کرده است که OmniBook Ultra امکان استفاده از ویژگی‌های کوپایلت پلاس مایکروسافت در ویندوز ۱۱ را فراهم می‌کند. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه زمانی دردسترس قرار خواهد گرفت. این لپ‌تاپ از ماه آگوست در وب‌سایت‌های اچ‌پی و بست‌بای با قیمت پایه‌ی ۱۴۴۹/۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

 

نوشته این لپ تاپ های جدید شما را شگفت زده می کنند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow