ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ گوگل معرفی شد

گوگل پیکسل واچ ۳ با نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های باریک‌تر، روشنایی بیشتر، نرخ نوسازی متغیر و فناوری‌های جدیدی مانند UWB رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در رویداد Made By Google 2024 نسل جدید ساعت‌های هوشمندش را معرفی کرد. پیکسل واچ ۳ به‌غیر از افزایش اندازه، ظاهری مشابه نسل قبلی خود دارد و تمرکز اصلی‌اش بر... نوشته ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ گوگل معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ گوگل معرفی شد

گوگل پیکسل واچ ۳ با نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های باریک‌تر، روشنایی بیشتر، نرخ نوسازی متغیر و فناوری‌های جدیدی مانند UWB رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در رویداد Made By Google 2024 نسل جدید ساعت‌های هوشمندش را معرفی کرد. پیکسل واچ ۳ به‌غیر از افزایش اندازه، ظاهری مشابه نسل قبلی خود دارد و تمرکز اصلی‌اش بر تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری داخلی است.

هنگامی‌که صفحه‌نمایش این ساعت هوشمد روشن می‌شود، کاهش ۱۶ درصدی ضخامت حاشیه‌ها مشهود است. این امر در‌مقایسه‌با نسل پیشین، به افزایش ۱۰ درصدی مساحت صفحه‌نمایش در مدل ۴۱ میلی‌متری و ۴۰ درصدی در مدل ۴۵ میلی‌متری منجر شده است.

این فضای اضافی به پیکسل واچ ۳ امکان می‌دهد تا محتوای بیشتری را نمایش دهد. صفحه‌نمایش ساعت هوشمند جدید گوگل با پوشش گوریلا گلس ۵ سه‌بعدی محافظت می‌شود و بدنه‌ی همچنان از آلومینیوم ۱۰۰ درصد بازیافتی ساخته شده است.

گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده

ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ به نمایشگری مجهز است که با نام تجاری Actua شناخته می‌شود. این نمایشگر به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت و حداقل روشنایی ۱ نیت برای حالت نمایشگر همیشه‌روشن دست می‌یابد. هر دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری صفحه‌نمایش AMOLED LTPO با تراکم پیکسلی ۳۲۰ پیکسل‌براینچ و پوشش رنگی DCI-P3 دارند و از نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند تا انرژی کمتری مصرف کنند.

مدل ۴۱ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ به باتری ۳۱۶ میلی‌آمپر‌ساعتی و مدل ۴۵ میلی‌متری آن به باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز شده است. عمر باتری با روشن‌بودن حالت صفحه‌نمایش همیشه‌روشن حداکثر ۲۴ ساعت و با روشن‌بودن حالت صرفه‌جویی باتری حداکثر ۳۶ ساعت است.

مدل ۴۱ میلی‌متری مدل ۴۵ میلی‌متری
تقریباً ۲۴ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ تقریباً ۲۸ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ
تقریباً ۳۵ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ تقریباً ۵۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ
تقریباً ۶۰ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ تقریباً ۸۰ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ

گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده

به‌نقل از 9to5google، پیکسل واچ ۳ از چیپست SW5100 کوالکام به‌همراه پردازنده‌ی Cortex M33، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵/۳، وای‌فای 802.11 b/g/n در فرکانس‌های ۲/۴ و ۵ گیگاهرتز، 4G  LTE و NFC است.

فناوری باند فوق‌عریض (Ultra-Wideband) برای بهبود عملکرد باز‌کردن قفل ساعت و کلیدهای دیجیتال خودرو (BMW و MINI) اضافه شده است. صخامت مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ یکسان و ۱۲/۳ میلی‌متر است؛ ولی وزنشان به‌ترتیب ۳۱ و ۳۷ گرم است. گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده

طبق گفته‌ی گوگل، تمرکز اصلی پیکسل واچ ۳ بر «قابلیت‌های پیشرفته‌ی دویدن» است. ساعت هوشمند جدید گوگل به شما امکان می‌دهد تا روتین‌های دویدن ایجاد کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا سرعت هدف، ضربان قلب، زمان، فاصله و تکرارها را تنظیم و گرم‌کردن و سرد‌کردن زمان‌دار را نیز اضافه کنید. شایان ذکر است که می‌توانید ضربان قلب را نیز روی تجهیزات ورزشی پشتیبانی‌شده مشاهده کنید. گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده

یکی از تغییرات مثبت در رابط کاربری تمرین، امکان کنترل رسانه‌های Wear OS با حرکت انگشت است. همچنین، اپلیکیشن Fitbit داشبورد جدیدی برای تحلیل تمرینات دارد. این ویژگی با امتیاز آمادگی روزانه‌ی شخصی‌سازی‌شده (ضربان قلب در حالت استراحت، تغییرات ضربان قلب و خواب اخیر) و ردیابی بار قلبی برای نمایش وضعیت قلبی کاربر (تلاش و شدت فعالیت) همراه شده است.

قابلیت خلاصه‌ی صبحگاهی روی ساعت امتیاز آمادگی، هدف شخصی برای تمرین، کیفیت خواب، شاخص‌های سلامتی، پیشرفت اهداف و حتی وضعیت آب‌وهوا را نمایش می‌دهد. در پایان روز، دستگاه به‌صورت خودکار زمان خواب کاربر را تشخیص می‌دهد و حالت خواب را فعال می‌کند که به غیرفعال‌شدن نوتیفیکیشن‌ها و نمایشگر همیشه‌روشن منجر می‌شود.

این ساعت هوشمند به قابلیت تشخیص توقف ضربان قلب نیز مجهز شده است که در‌صورت تشخیص این وضعیت، به‌طور خودکار با خدمات اورژانس تماس خواهد گرفت.

 

گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده

قابلیت صفحه‌ی تماس گسترش‌یافته‌ی پیکسل واچ ۳ امکان پاسخ‌گویی یا درخواست نگه‌داشتن تماس را فراهم می‌کند. رابط کاربری بهبودیافته‌ی اپلیکیشن دوربین پیکسل و نقشه‌های آفلاین گوگل همراه با مسیر حین ورزش نیز در‌دسترس است.

گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده

قیمت نسخه‌ی وای‌فای مدل ۴۱ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ نزدیک به ۳۴۹ دلار و قیمت نسخه‌ی LTE آن تقریباً ۴۴۹ دلار است. این ساعت در قاب‌های آلومینیومی مشکی مات و نقره‌ای براق و طلایی و بندهای رنگارنگ موجود است.

قیمت نسخه‌ی وای‌فای و LTE مدل ۴۵ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ نیز به‌ترتیب ۳۹۹ و ۴۴۹ دلار است. این مدل به‌جای قاب طلایی، قاب آلومینیومی مات Hazel با رنگ سبز کم‌رنگ‌ دارد.

پیش‌سفارش پیکسل واچ ۳ از امروز آغاز و در روز سه‌شنبه ۱۰ سپتامبر ارسال می‌شود. این ساعت هوشمند را می‌توان از گوگل استور و آمازون و Best Buy تهیه کرد.

گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی نسل پیشین، بر بهبود نمایشگر و نرم‌افزار تمرکز کرده

نوشته ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ گوگل معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow