بازگشت بازی Flappy Bird می تواند یک کلاهبرداری ارز دیجیتال باشد!

در حالی‌که خبر بازگشت بازی Flappy Bird به iOS و اندروید پس از یک دهه غیبت، کاربران را به هیجان آورده، اما ادعا می‌شود که یک کلاهبرداری ارز دیجیتال است. به گزارش تک‎‌ناک، بازی Flappy Bird که در ابتدا روزانه 50,000 دلار برای دونگ نگوین، توسعه‌دهنده‌ خود درآمد داشت، تنها دو هفته پس از عرضه […] نوشته بازگشت بازی Flappy Bird می تواند یک کلاهبرداری ارز دیجیتال باشد! اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
بازگشت بازی Flappy Bird می تواند یک کلاهبرداری ارز دیجیتال باشد!

در حالی‌که خبر بازگشت بازی Flappy Bird به iOS و اندروید پس از یک دهه غیبت، کاربران را به هیجان آورده، اما ادعا می‌شود که یک کلاهبرداری ارز دیجیتال است.

به گزارش تک‎‌ناک، بازی Flappy Bird که در ابتدا روزانه 50,000 دلار برای دونگ نگوین، توسعه‌دهنده‌ خود درآمد داشت، تنها دو هفته پس از عرضه به دلیل نگرانی‌های مربوط به اعتیادآوری آن از اپ‌استورها حذف شد.

بازگشت این بازی نوستالژیک همراه با حالت‌های جدید مانند: آسان، بسکتبال و حتی حالت بتل رویال، هیجان بیشتری را ایجاد کرد.

اما خبرهای تکان‌دهنده‌ای منتشر شد که ادعا می‌کنند بازگشت این بازی فقط تلاشی برای فروش ارز دیجیتال است.

یک کارشناس امنیت سایبری به نام وارون بینواله، متوجه شد که نشان تجاری این بازی پس از رها شدن توسط نگوین منقضی شده و سپس توسط شرکت Gametech Holdings و بعدها بنیاد Flappy Bird کسب شده است.

کلاهبرداری ارز دیجیتال با بازگشت بازی Flappy Bird

به نقل از سایت phonearena، این کارشناس به نکات عجیب از جمله ارتباط آن با ارز دیجیتال SOL (سولانا) در وب‌سایت بازی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که هدف اصلی این پروژه به جای بازگشت بازی، ترویج ارز دیجیتال و فناوری بلاک‌چین باشد. بینواله حتی صفحات مربوط به وب 3 و کیف پول‌های ارز دیجیتال را در این وب‌سایت کشف کرد.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد به نظر می‌‌رسد بازگشت Flappy Bird ممکن است پوششی برای یک کلاهبرداری ارز دیجیتال باشد. پس قبل از هرگونه تعامل با این برنامه، محتاط باشید و از جزئیات اطمینان حاصل کنید.

نوشته بازگشت بازی Flappy Bird می تواند یک کلاهبرداری ارز دیجیتال باشد! اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow