بازی Star Wars Jedi با قسمت سوم خود برای همیشه به‌پایان می‌رسد

مدیرعامل EA Entertainment در جلسه با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که به‌احتمال فراوان قسمت سوم Star Wars Jedi، آخرین دنباله‌ی این عنوان خواهد بود. به‌گزارش تک‌ناک، الکترونیک آرتز (EA) بازی Star Wars Jedi: Survivor، دومین نسخه از سری Respawn Entertainment را برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر کرد. همچنین در جلسه با سرمایه‌گذاران EA، تأیید […] نوشته بازی Star Wars Jedi با قسمت سوم خود برای همیشه به‌پایان می‌رسد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
بازی Star Wars Jedi با قسمت سوم خود برای همیشه به‌پایان می‌رسد

مدیرعامل EA Entertainment در جلسه با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که به‌احتمال فراوان قسمت سوم Star Wars Jedi، آخرین دنباله‌ی این عنوان خواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، الکترونیک آرتز (EA) بازی Star Wars Jedi: Survivor، دومین نسخه از سری Respawn Entertainment را برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر کرد. همچنین در جلسه با سرمایه‌گذاران EA، تأیید شد که استودیو Respawn در حال کار روی فصل سوم و نهایی این سه‌گانه است. لورا مایلی، مدیرعامل EA Entertainment، به سرمایه‌گذاران گفت:

با بیش از ۵ میلیارد دلار درآمد خالص، برخی از نسخه‌های باکیفیت و پرفروش Star Wars تاریخ را ساخته‌ایم. این دستاورد چشمگیر شامل سری Star Wars Jedi نیز می‌شود که افزون‌بر ۴۰ میلیون طرفدار به داستان Cal Kestis و مسیر او برای تبدیل‌شدن به Jedi قدرتمند پیوسته‌اند. Respawn به‌شدت مشغول کار روی فصل نهایی این داستان هیجان‌انگیز است.

امروز، EA بازی Star Wars Jedi: Survivor، دومین نسخه از سری Respawn Entertainment، را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

به‌نقل از Wccftech، برخلاف بازی‌های قبلی Jedi Fallen Order و Jedi Survivor، کارگردانی قسمت بعدی برعهده‌ی فرد دیگری خواهد بود. استیگ آسموسن که به‌عنوان کارگردان God of War III نیز شناخته می‌شود، سال گذشته از Respawn جدا شد و در مارس ۲۰۲۴ استودیو جدیدی به نام Giant Skull را تأسیس کرد که در حال کار روی بازی اکشن ماجراجویی با موتور Unreal Engine 5 است.

هرچند بازی در زمان انتشار با مشکلات عملکردی مواجه بود، استودیو Respawn همچنان در حال رفع این مشکلات است و جدیدترین به‌روزرسانی این بازی، اکثر آن‌ها را برطرف کرده است.

نوشته بازی Star Wars Jedi با قسمت سوم خود برای همیشه به‌پایان می‌رسد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow