بازی The Simpsons: Tapped Out پس از ۱۲ سال به پایان راه خود رسید

بازی موبایلی موفق و محبوب The Simpsons: Tapped Out از شرکت EA پس از ۱۲ سال در ماه اکتبر امسال از فروشگاه‌های اپلیکیشن حذف خواهد شد. به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت یوروگیمر، بازی رایگان شهرسازی The Simpsons: Tapped Out برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای iOS و Android منتشر شد و […] نوشته بازی The Simpsons: Tapped Out پس از ۱۲ سال به پایان راه خود رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
بازی The Simpsons: Tapped Out پس از ۱۲ سال به پایان راه خود رسید

بازی موبایلی موفق و محبوب The Simpsons: Tapped Out از شرکت EA پس از ۱۲ سال در ماه اکتبر امسال از فروشگاه‌های اپلیکیشن حذف خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت یوروگیمر، بازی رایگان شهرسازی The Simpsons: Tapped Out برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای iOS و Android منتشر شد و بازیکنان را به چالش می‌کشید تا پس از انفجار هسته‌ای که توسط هومر سیمپسون به وجود آمده است، شهر Springfield را بازسازی کنند.

این بازی تا سال ۲۰۱۴، بیش از ۱۳۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده بود و از آن زمان تاکنون به‌روزرسانی‌های مداوم دریافت کرده است.

اکنون پس از ۱۲ سال، توسعه این بازی به پایان می‌رسد. شرکت EA این تصمیم را «احساسی» توصیف کرده و در بیانیه‌ای که در صفحه رسمی The Simpsons: Tapped Out در فیسبوک به اشتراک گذاشته شده، گفته است:

«این یک سفر فوق‌العاده بود و ما از اینکه توانستیم ۳۰۸ به‌روزرسانی، ۸۳۱ شخصیت و ۱۴۶۳ خط داستانی، از جمله آخرین به‌روزرسانی خداحافظی امروز را ارائه دهیم، سپاسگزاریم. با پایان سفرمان، صمیمانه‌ترین تشکرهای خود را از شما، بازیکنان، که این امکان را فراهم کردید، تقدیم می‌کنیم.»

بازی The Simpsons: Tapped Out پس از ۱۲ سال از فروشگاه‌های اپلیکیشن حذف می‌شود

هم‌زمان با اعلام این خبر، تمام خریدهای درون‌برنامه‌ای در بازی غیرفعال شده است و The Simpsons: Tapped Out در تاریخ ۳۱ اکتبر از فروشگاه‌های اپلیکیشن حذف خواهد شد.

با وجود این، بازیکنان هنوز مجبور به خداحافظی فوری با شهر مجازی خود نیستند، چرا که EA سرورهای بازی را تا تاریخ ۲۴ ژانویه سال آینده فعال نگه خواهد داشت و پس از آن بازی برای همیشه غیرفعال و غیرقابل‌دسترسی خواهد شد.

شرکت EA در پست دیگری اشاره کرد که از وجود مشکلی در تبدیل واحد پول درون بازی به دونات مطلع و در حال بررسی آن است، که به نظر می‌رسد پایان مناسبی برای این سفر طولانی و موفق باشد.

نوشته بازی The Simpsons: Tapped Out پس از ۱۲ سال به پایان راه خود رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow