قابلیت سازمان‌دهی و ساختاربندی داده‌ها در گوگل شیت به جمنای اضافه شد

جمنای حالا به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از چند دستور ساده در پنل جانبی، داده‌های خود را به جداول گوگل شیت تبدیل کنند. به‌گزارش تک‌ناک، جمنای اکنون می‌تواند به کاربران در سازمان‌دهی و ساختاربندی داده‌هایشان در گوگل شیت کمک کند. هوش مصنوعی جمنای با بهره‌گیری از چند دستور ساده در پنل جانبی، امکان […] نوشته قابلیت سازمان‌دهی و ساختاربندی داده‌ها در گوگل شیت به جمنای اضافه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
قابلیت سازمان‌دهی و ساختاربندی داده‌ها در گوگل شیت به جمنای اضافه شد

جمنای حالا به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از چند دستور ساده در پنل جانبی، داده‌های خود را به جداول گوگل شیت تبدیل کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، جمنای اکنون می‌تواند به کاربران در سازمان‌دهی و ساختاربندی داده‌هایشان در گوگل شیت کمک کند. هوش مصنوعی جمنای با بهره‌گیری از چند دستور ساده در پنل جانبی، امکان تبدیل داده‌ها به جداول ساختاریافته و غنی در گوگل شیت را فراهم می‌کند. این ویژگی که نخستین‌بار در رویداد Google I/O به‌نمایش گذاشته شد، اکنون به‌طور رسمی در‌دسترس کاربران قرار گرفته است.

این جدول‌های جدید فراتر از محدوده‌ی متن ساده هستند. آن‌ها رنگارنگ و جذاب‌اند که تمام داده‌های شما را به‌طور ساختار‌یافته و منظم نمایش می‌دهند. ناگفته نماند که دیگر به تنظیمات دستی فرمت نیازی نیست.

چگونه از جدیدترین ویژگی گوگل‌شیت در جمنای استفاده کنیم؟

به‌نقل از اندرویدپلیس، این ابزار به شما کمک می‌کند تا داده‌های پیچیده را به‌سادگی سازمان‌دهی کنید. همچنین، داده‌های نامرتب را به‌سرعت به قالب کاربردی تبدیل و زمان خود را صرف تحلیل اطلاعات کنید. برای این کار، مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال کنید:

  • روی دکمه‌ی ستاره جمنای در گوشه‌ی بالا سمت راست Google Sheets کلیک کنید.
  • گزینه‌ی Create a table را انتخاب کنید.
  • نوع جدول مدنظرتان را انتخاب یا دستور خود را وارد کنید.
  • دستور را بررسی کنید و وقتی آماده شدید، Enter را فشار دهید.
  • از جدول جدید خود لذت ببرید.

جمنای با ارائه‌ی پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده، فرایند ساخت جداول را ساده‌تر می‌کند. با کمی تمرین، به‌سرعت می‌توانید جدول‌هایی دقیقاً مطابق با نیازتان ایجاد کنید. این ویژگی قدرتمند جمنای ابتدا برای گروهی از کاربران آزمایشی منتشر شده است و از ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر)، برای همه‌ی کاربران Workspace و حساب‌های آموزشی و مشترکان Google One در‌دسترس خواهد بود.

نوشته قابلیت سازمان‌دهی و ساختاربندی داده‌ها در گوگل شیت به جمنای اضافه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow