با کاهش نرخ بهره قیمت بیت کوین به ۶۳ هزار دلار رسید

با کاهش نرخ بهره برای نخستین بار طی چهار سال گذشته از سوی فدرال رزرو، بازار رمزارزها سراسر سبزپوش شد و بهای بیت کوین به محدوده ۶۳ هزار دلار رسید. به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین پس از افزایشی تقریباً ۶ درصدی طی شبانه‌روز گذشته، به محدوده ۶۳ هزار دلار رسید و حجم معاملاتی آن نیز از […] نوشته با کاهش نرخ بهره قیمت بیت کوین به ۶۳ هزار دلار رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
با کاهش نرخ بهره قیمت بیت کوین به ۶۳ هزار دلار رسید

با کاهش نرخ بهره برای نخستین بار طی چهار سال گذشته از سوی فدرال رزرو، بازار رمزارزها سراسر سبزپوش شد و بهای بیت کوین به محدوده ۶۳ هزار دلار رسید.

به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین پس از افزایشی تقریباً ۶ درصدی طی شبانه‌روز گذشته، به محدوده ۶۳ هزار دلار رسید و حجم معاملاتی آن نیز از مرز ۴۸ میلیارد دلار فراتر رفت. ارزش بازار این ارز دیجیتال پیشتاز نیز به ۱/۴۷ تریلیون دلار رسیده است.

رسانه کریپتودنس می‌نویسد مطابق با تحلیل تکنیکال یک‌روزه نمودار بیت کوین، احساس صعودی قدرتمندی بر بازار حاکم شده و نماگرها روی محدوده «خرید» ایستاده‌اند. اندیکاتورهای میانگین متحرک نیز محدوده «خرید قوی» را نشان می‌دهند و اسیلاتورها نیز روی محدوده «خنثی» ایستاده‌اند.

علاوه‌بر بیت کوین، دیگر رمزارزها نیز طی شبانه‌روز گذشته با جهش قیمت مواجه شده‌اند. برای نمونه، میم کوین پاپ‌کت رشدی دست‌کم ۳۵ درصدی را طی ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با رشدی ۴/۸۳ درصدی به ۲/۱۶ تریلیون دلار رسید و حجم معاملات این بازار نیز با رشدی ۲۳ درصدی همراه شد. داده‌های کوین‌گلس نشان می‌دهد که همزمان با کاهش نرخ بهره، بسیاری از موقعیت‌های معاملاتی در بازار رمزارزها لیکویید شدند. آن‌طور که پیداست، دست‌کم ۵۴ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی خرید (لانگ) و ۱۴۶ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی فروش (شورت) لیکویید شده‌اند.

نوشته با کاهش نرخ بهره قیمت بیت کوین به ۶۳ هزار دلار رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow