بتسدا دو بازی کلاسیک Doom را دوباره عرضه می‌کند

استودیو بتسدا به‌ تازگی نسخه‌ بازنشر شده‌ای از دو بازی کلاسیک Doom و Doom II ارائه کرده، که با عنوان Definitive Edition شامل ارتقاها و ویژگی‌های جدید فراوانی است. به نقل از Verge، این بسته یک آپدیت رایگان برای افرادی است که در گذشته Doom (1993) یا Doom II را خریداری کرده‌اند. در این نسخه‌... نوشته بتسدا دو بازی کلاسیک Doom را دوباره عرضه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
بتسدا دو بازی کلاسیک Doom را دوباره عرضه می‌کند

استودیو بتسدا به‌ تازگی نسخه‌ بازنشر شده‌ای از دو بازی کلاسیک Doom و Doom II ارائه کرده، که با عنوان Definitive Edition شامل ارتقاها و ویژگی‌های جدید فراوانی است.

به نقل از Verge، این بسته یک آپدیت رایگان برای افرادی است که در گذشته Doom (1993) یا Doom II را خریداری کرده‌اند.

در این نسخه‌ جدید، علاوه بر دسترسی به هر دو بازی، محتوای تک‌نفره‌ اضافه‌ای نیز ارائه می‌شود، مانند: اپیزود Sigil که توسط جان رومر، خالق Doom در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و Legacy of Rust، یک اپیزود جدید Doom که توسط تیم‌های id Software ،Nightdive Studios و MachineGames ساخته شده است. همچنین یک مرورگر مد جدید درون بازی وجود دارد که به شما امکان دانلود مدهای تک‌نفره را می‌دهد.

بتسدا نسخه‌ بازنشر شده‌ از دو بازی کلاسیک Doom و Doom II ارائه کرد

از نظر چندنفره بودن این نسخه هم باید گفت که ۲۵ نقشه‌ جدید برای حالت deathmatch اضافه کرده است، که در مجموع ۴۳ نقشه برای انتخاب خواهید داشت. همچنین پشتیبانی از cross-platform برای بازی‌های deathmatch و co-op با حداکثر ۱۶ بازیکن فراهم شده است.

بسته‌ ترکیبی Doom + Doom II از وضوح ۴K و نرخ فریم ۱۲۰fps روی پلتفرم‌های PC، PlayStation، و Xbox Series X / S پشتیبانی می‌کند. همچنین موسیقی بازی‌ها توسط Andrew Hulshult که روی موسیقی Doom Eternal: The Ancient Gods کار کرده، به‌روزرسانی شده است و بازیکنان می‌توانند بین موسیقی جدید و قدیمی بازی‌ها جابه‌جا شوند.

علاوه بر این، خبر دیگری هم برای طرفداران نوستالژیک Doom وجود دارد، اینکه Limited Run Games در حال کار روی بازنشر Doom برای کنسول SNES می‌باشد، که قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود و تنها ۶۶۶ نسخه از آن ساخته خواهد شد.

نوشته بتسدا دو بازی کلاسیک Doom را دوباره عرضه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow