بخشی از ذخایر توکن‌های اصلی بازار این هفته آزادسازی می شود

بازار رمزارزها در هفته جاری شاهد آزادسازی ده‌ها میلیون دلار از توکن‌های متعلق به ارزهای اصلی بازار است. انتظار می‌رود با آزادسازی این توکن‌ها موجی از نوسانات در بازار آغاز شود. به‌ گزارش تک‌ناک، در طی این هفته هزاران توکن به ارزش تقریبی ۲۳۰ میلیون دلار از رمزارزهای اصلی بازار آزادسازی خواهند شد. این اقدام،... نوشته بخشی از ذخایر توکن‌های اصلی بازار این هفته آزادسازی می شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  3
بخشی از ذخایر توکن‌های اصلی بازار این هفته آزادسازی می شود

بازار رمزارزها در هفته جاری شاهد آزادسازی ده‌ها میلیون دلار از توکن‌های متعلق به ارزهای اصلی بازار است. انتظار می‌رود با آزادسازی این توکن‌ها موجی از نوسانات در بازار آغاز شود.

به‌ گزارش تک‌ناک، در طی این هفته هزاران توکن به ارزش تقریبی ۲۳۰ میلیون دلار از رمزارزهای اصلی بازار آزادسازی خواهند شد. این اقدام، کفه عرضه را در معادله عرضه و تقاضا سنگین می‌کند و با دامن‌ زدن به فشار فروش ممکن است باعث افت ارزش رمزارزها شود.

به نقل از کریپتودنس، داده‌های برگرفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که ارزش مجموع توکن‌های آزادشده طی هفته جاری به ۲۹۹/۷۷ میلیون دلار می‌رسد. از این مبلغ، بیش از ۱۷۴ میلیون دلار متعلق به سه رمزارز اصلی است که اسامی آنها برای کاربران و معامله‌گران رمزارزها آشنا است.

در ۱۴ اوت، پروژه سندباکس دست به آزادسازی ۲۰۵ میلیون توکن SAND به ارزش تقریبی ۵۴/۹۶ میلیون دلار می‌زند. این مقدار توکن، معادل حدود ۹ درصد از ارزش بازار این رمزارز است و بنابراین انتظار می‌رود فشار فروش بر این ارز افزایش پیدا کند.

آزادسازی بخشی از توکن‌ها در طی هفته جاری

در ۱۲ اوت، پروژه آپتوس ۱۱/۳۱ میلیون واحد از توکن بومی خود را با نام APT به ارزش تقریبی ۶۶/۹۵ میلیون دلار آزاد می‌کند. این مقدار توکن معادل ۲/۴ درصد از موجودی رمزارز آپتوس است. اگر چه آپتوس به‌طور منظم و در بازه‌های زمانی یک‌ماهه دست به آزادسازی توکن می‌زند که باعث افزایش عرضه این رمزارز می‌شود.

در ۱۶ اوت هم پروژه آربیتروم اقدام به آزادسازی توکن‌های خود به ارزش تقریبی ۵۳/۰۵ میلیون دلدار می‌کند. آزادسازی این مقدار توکن باعث می‌شود نرخ تورم ماهانه توکن ARB به ۲/۸ درصد برسد. ارزش این توکن طی ماه‌های اخیر کاهش داشت که نشانه حاکم‌ بودن روندی نزولی بر نمودار قیمتی آن است.

انتظار می‌رود آزادسازی این حجم از توکن‌ها بر سنگینی کفه عرضه در معادله عرضه-تقاضا افزوده و نوسانات را در بازار بالا ببرد.

 

نوشته بخشی از ذخایر توکن‌های اصلی بازار این هفته آزادسازی می شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow