برترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ماه گذشته از دید AnTuTu معرفی شدند

گوشی «رد مجیک 9 اس پرو پلاس» که در ماه ژوئیه عرضه شد، مجهز به نسخه “Leading Version” از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 که با شماره مدل SM8650-AC شناخته می‌شود. این تراشه همراه با سیستم خنک کننده مخصوص بازی رد مجیک 9 اس پرو پلاس، باعث شده تا این گوشی بتواند در ماه […]

۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 12:59
 0  3
برترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ماه گذشته از دید AnTuTu معرفی شدند

گوشی «رد مجیک 9 اس پرو پلاس» که در ماه ژوئیه عرضه شد، مجهز به نسخه “Leading Version” از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 که با شماره مدل SM8650-AC شناخته می‌شود. این تراشه همراه با سیستم خنک کننده مخصوص بازی رد مجیک 9 اس پرو پلاس، باعث شده تا این گوشی بتواند در ماه اوت صدرنشین جدول AnTuTu شود.

در انتهای هر ماه میلادی، بنچمارک AnTuTu دو جدول رده‌بندی را برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کند: یکی برای گوشی‌های پرچمدار و دیگری برای دستگاه‌های میان‌رده و بالاتر. رتبه‌بندی‌ها بر اساس میانگین امتیاز تمامی تست‌های بنچمارک در ماه گذشته (در این مورد، ماه اوت) انجام می‌شود و مدل‌هایی که کمتر از 1000 تست بر روی آن‌ها اجرا شده باشد، از این رتبه‌بندی خارج می‌شوند.

برترین گوشی‌های پرچمدار AnTuTu

همان‌طور که در جدول می‌بینید، پس از رد مجیک 9 اس پرو پلاس، گوشی وان پلاس ایس 3 پرو در رتبه دوم قرار دارد. در جایگاه سوم نیز آیکو نئو 9 اس پرو پلاس و سپس، ایسوس راگ فون 8 پرو قرار گرفته، که قبلاً شماره یک بود. در رتبه پنجم آیکو نئو 9 اس پرو قرار دارد و پس از آن به ترتیب گوشی‌های پرچمدار ردمی K70، ویوو X100 اولترا، ویوو X100 پرو، ویوو X100 و وان پلاس 12 در جایگاه‌های بعدی هستند.

از میان ده گوشی برتر، شش دستگاه از نسخه‌ای از اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برند و چهار دستگاه باقی مانده از تراشه‌های رده بالای مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9300 و 9300 پلاس استفاده می‌کنند. در دسته میان‌رده‌ها رده بالا هم که مدت‌هاست تحت تسلط تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 می‌باشد، کماکان تغییر خاصی صورت نگرفته و این تراشه قدرتمند یکه‌تازی می‌کند.

برترین گوشی‌های میان‌رده AnTuTu

دو جایگاه برتر این بخش به گوشی‌هایی تعلق دارد که هر دو از تراشه مذکور بهره می‌برند، یعنی وان پلاس ایس 3V و ریلمی جی تی نئو 6 اس ای. پس از آن ردمی K70E با چیپست دایمنسیتی 8300 اولترا قرار دارد و در جایگاه چهارم هم ریلمی جی تی نئو 5 اس ای با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 قرار گرفته است. همین پردازنده در گوشی ردمی نوت 12 توربو که در جایگاه پنجم است، نیز به کار رفته است.

گوشی‌های آیکو Z8 (با دایمنسیتی 8200)، آیکو نئو 7 اس ای (با دایمنسیتی 8200)، وان پلاس ایس (با دایمنسیتی 8100 مکس)، ردمی نوت 12T پرو (با دایمنسیتی 8200)، و اوپو K10 فایو جی (با دایمنسیتی 8000 مکس) لیست ده گوشی میان‌رده برتر را تکمیل می‌کنند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow