بروز یک مشکل جدید در مادربرد گوشی های پرچمدار OnePlus

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، برخی از گوشی‌های پرچمدار OnePlus مشکلاتی دارند، که باعث از کارافتادگی مادربردهای آنها شده است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در سال‌های گذشته، کاربران OnePlus با مشکلات متعددی مانند انفجار شارژرها، تلفن‌ها و به‌ تازگی رد خط سبز روی بسیاری از دستگاه‌ها روبه‌رو شده‌اند. مشکل جدید این برند، مادربردهای ازکارافتاده... نوشته بروز یک مشکل جدید در مادربرد گوشی های پرچمدار OnePlus اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
بروز یک مشکل جدید در مادربرد گوشی های پرچمدار OnePlus

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، برخی از گوشی‌های پرچمدار OnePlus مشکلاتی دارند، که باعث از کارافتادگی مادربردهای آنها شده است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در سال‌های گذشته، کاربران OnePlus با مشکلات متعددی مانند انفجار شارژرها، تلفن‌ها و به‌ تازگی رد خط سبز روی بسیاری از دستگاه‌ها روبه‌رو شده‌اند.

مشکل جدید این برند، مادربردهای ازکارافتاده در پرچمداران قدیمی مانند OnePlus 10 Pro و OnePlus 9 Pro است.

تعداد زیادی از کاربران گزارش داده‌اند که تلفن‌های آنها به‌ صورت ناگهانی بی‌پاسخ شده است و با صفحه سیاه و بدون برق باقی مانده‌اند.

از کار افتادن مادربرد مشکل جدید پرچمداران OnePlus

دو گزارشی که در اینجا آورده می‌شود، نشان‌دهنده شدت مشکلات به وجود آمده است.

به تازگی یک کاربر شرح داد که چگونه OnePlus 10 Pro او، پس از تجربه اولیه مشکلات تأخیر و گرم شدن، به‌ طور کامل خاموش شد و با وجود تلاش برای روش‌های مختلف عیب‌یابی، مانند: ریست سخت، چرخه باتری و نگه داشتن دکمه‌های برق، تلفن بی‌پاسخ ماند.

مراجعه به مرکز خدمات، مادربرد مرده را نشان داد که باعث هزینه قابل توجه تعمیر شد.

کاربر از ناامیدی و از دست دادن اعتماد به برند، به‌ ویژه با سابقه طولانی خود به‌ عنوان یک مشتری وفادار OnePlus، ابراز نارضایتی کرد.

کاربر دیگری از OnePlus 10 Pro 5G نیز پس از دانلود به‌روزرسانی نرم‌افزاری، مشکلات مشابهی را گزارش کرد.

تلفن، حالت فریز به خود گرفت، بی‌پاسخ شد و در نهایت شارژ آن متوقف گردید.

مرکز خدمات، مادربرد را از کار افتاده (مرده) تشخیص داد و هزینه تعمیر سنگینی حدود ۴۲۰۰۰ روپیه را اعلام کرد.

کاربر درحالی که ناامید و ناراضی بود گفت که چند دوست خود را بر اساس تجربیات مثبتی که از قبل داشته تشویق به خرید دستگاه‌های OnePlus کرده است.

این موارد تنها نیستند. بلکه چندین کاربر تجربیات مشابهی را به‌ صورت آنلاین به اشتراک گذاشته‌اند که نگرانی‌هایی را در مورد مشکلات احتمالی سخت‌افزار ایجاد می‌کند.

در حالی که OnePlus هنوز به‌ طور عمومی این مشکل را حل نکرده، تعداد رو به رشد گزارش‌ها سؤالاتی را در مورد کنترل کیفیت و پشتیبانی مشتری شرکت ایجاد کرده است.

همچنین هزینه‌های بالای تعمیر مرتبط با تعویض مادربرد، نارضایتی کاربران را افزایش داده است.

بسیاری امیدوار هستند که شرکت این مشکل را بررسی و راه‌حل‌هایی مانند: تعمیرات رایگان، گارانتی‌های گسترده یا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ارائه دهد.

 

نوشته بروز یک مشکل جدید در مادربرد گوشی های پرچمدار OnePlus اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow