بهترین وی پی ان ایران برای ایرانیان خارج از کشور

بسیاری از سایت‌هایی که از هاست داخلی یا پسوند ir استفاده می‌کنند، تنها با آی‌پی‌های داخل کشور قابل دسترس هستند. همین باعث شده است تا بسیاری از افرادی که به دنبال استفاده از خدمات این سایت‌ها هستند ولی در خارج کشور زندگی می‌کنند، با مشکل مواجه شوند. برای رفع این مشکل روش‌های مختلفی وجود دارند. […] نوشته بهترین وی پی ان ایران برای ایرانیان خارج از کشور اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۶ مهر , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  1
بهترین وی پی ان ایران برای ایرانیان خارج از کشور

بسیاری از سایت‌هایی که از هاست داخلی یا پسوند ir استفاده می‌کنند، تنها با آی‌پی‌های داخل کشور قابل دسترس هستند. همین باعث شده است تا بسیاری از افرادی که به دنبال استفاده از خدمات این سایت‌ها هستند ولی در خارج کشور زندگی می‌کنند، با مشکل مواجه شوند.

برای رفع این مشکل روش‌های مختلفی وجود دارند. در این مطلب از تک ناک انواع بهترین وی پی ان ایران برای خارج کشور را به شما معرفی کرده‌ایم.

تفاوت وی پی ان ‌های دینامیک و استاتیک چیست؟

اگر کمی در سایت‌های فروشنده وی پی ان و توضیحات برنامه‌های وی پی ان جست‌وجو کنید، متوجه می‌شوید که وی پی ان‌ها از نظر نوع آی‌پی به دو دسته کلی دینامیک و استاتیک تقسیم می‌شوند.

وی‌پی‌ان‌هایی که از نوع دینامیک هستند، در گذر زمان و با هر بار قطع و وصل آی‌پی جدید به شما می‌دهند. شاید در استفاده معمولی این موضوع چندان مهم نباشد.

اما اگر بخواهید از وی‌پی‌ان برای مصارف خاص مانند فعالیت در بورس استفاده کنید، حتما باید به وی پی ان استاتیک دسترسی داشته باشید. چرا که در بسیاری از مواقع آی‌پی‌های دینامیک شناسایی شده و اکانت فرد مسدود می‌شود.

معرفی بهترین وی پی ان ایران برای خارج کشور

اگر بخواهیم آ‌ی پی استاتیک را به صورت کامل و به زبان ساده توضیح دهیم، باید به سراغ یک مثال ساده برویم. تصور کنید یک کامپیوتر در ایران دارید که ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته را در ۳۶۵ روز سال روشن است.

شما هروقت که بخواهید می‌توانید از این کامپیوتر استفاده کنید. این کامپیوتر کاملا ثابت و دائما روشن است و هیچ‌گاه تغییری در آن ایجاد نمی‌شود. آی‌پی استاتیک دقیقا همین موضوع است. این آی‌پی‌ها کاملا ثابت هستند و می‌توانید هر زمان که خواستید از این آی‌پی‌ها استفاده کنید.

بهترین وی پی ان های ایران برای کاربران خارج از کشور

اگر به دنبال وی پی ان ایران برای خارج از کشور رایگان هستید، باید بگوییم که هرکدام از این وی‌پی‌ان‌ها شرایط و امکاناتی دارند. به طور کلی، این وی‌پی‌ان‌ها به صورت کاملا رایگان برای دانلود ارائه می‌شوند. اما اگر می‌خواهید به سرورهای بیشتری از آن‌ها دسترس داشته باشید یا بتوانید نسخه آی‌پی استاتیک این وی‌پی‌ان‌ها را داشته باشید، باید اشتراک خریداری کنید.

در ادامه این بخش می‌توانید انواع وی پی ان ایرانی برای خارج از کشور را مشاهده کنید.

اپلیکیشن PureVPN؛ بهترین وی پی ان ایران برای خارج کشور

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که به شما امکان دسترسی به سرورها و آی‌پی ایران را می‌دهد، اپلیکیشن PureVPN است. این اپلیکیشن سرورهای مختلفی در شهرهای ایران دارد و می‌توانید برای دسترسی به سایت‌های داخلی روی آن حساب ویژه باز کنید.

Pure VPN؛ بهترین وی پی ان ایران برای خارج کشور

نکته‌ای که درباره پیور وی پی ان وجود دارد این است که در صورت خرید اشتراک تیمی آن، می‌توانید از این اپلیکیشن در سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله لینوکس، اندروید، آی‌اواس، مک اواس و ویندوز استفاده کنید. همین باعث شده است تا این اپلیکیشن به یکی از بهترین وی پی ان های ایران برای خارج کشور تبدیل شود.

برنامه VyperVPN

وایپر وی پی ان یکی از بهترین وی پی ان‌هایی است که می‌توانید در خارج ایران آن را نصب و استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای وایپر وی پی ان، پایداری و امنیت بالای سرورهای آن است که دیگر نگران سرقت اطلاعات نخواهید بود.

استفاده از وایپر وی پی ان برای دریافت آی پی ایران

نکته‌ای که درباره وایپر وی پی ان وجود دارد این است که می‌توانید از آن برای انواع روترها استفاده کنید. همچنین وایپر وی پی ان برای افزایش امنیت از Chameleon استفاده می‌کند که امنیت بالاتری را نسبت به پروتکل‌های دیگر دارد.

استفاده از سرورهای V2RAY

اگر به دنبال بهترین وی پی ان ایران برای خارج از کشور اندروید رایگان یا حتی آی او اس هستید، باید بگوییم که سرورهای V2RAY مختلفی وجود دارند که به شما امکان دسترسی به سایت‌های ایرانی را می‌دهند.

برای استفاده از این سرورها باید حتما از طریق برنامه‌های مخصوص V2RAY استفاده کنید. اگر به دنبال وی پی ان ایران برای خارج از کشور رایگان هستید، این اپلیکیشن‌ها بهترین گزینه هستند. در ادامه برخی از این برنامه‌ها را معرفی کرده‌ایم.

اپلیکیشن Shadowsocks؛ بهترین وی پی ان ایران برای خارج کشور

اپلیکیشن Shadowsocks یکی از برنامه‌های مبتنی بر سرورهای V2ray است که برای شما امکان استفاده از سرورهای V2RAY را فراهم می‌کند. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان این اپلیکیشن را از سایت‌ها و اپ‌استورهای معتبر دانلود کنید.

بهترین وی پی ان ایران برای خارج کشور با استفاده از V2RAY

اپلیکیشن v2rayNG

برنامه v2rayNG یکی از بهترین و البته با ساده‌ترین روابط کاربری برای دسترسی به سرورهای V2RAY است. شما می‌توانید بعد از ساخت، خرید و دریافت سرور وی تو ری خود، آن را از طریق Clipboard به این برنامه اضافه کنید.

نکته مهم درباره v2rayNG این است که بعد از اتصال، می‌توانید از سرور پینگ بگیرید تا از وصل شدن و سرعت آن مطمئن شوید.

معرفی بهترین سایت‌ها برای خرید آی پی ایران

در حال حاضر سایت‌های مختلفی وجود دارند که امکان خرید آی‌پی ایران را برای شما فراهم کرده‌اند. در واقع، این سایت‌ها همان مجموعه‌های فروشنده وی پی ان‌های آی‌پی استاتیک هستند.

با خرید این آی‌پی، می‌توانید برنامه مورد نظر را دانلود کنید و به سرور استاتیک داخل ایران متصل شوید. از جمله برخی از این سایت‌ها می‌توان به ایران آی پی، آی پی کو، پارس پک و وی پی ان ایران اشاره کرد.

بهترین وی پی ان ایران برای خارج کشور

خرید سرور مجازی ایران؛ بهترین روش برای اتصال به سایت‌های ایرانی

در حال حاضر سایت‌های مختلفی وجود دارند که امکان خرید انواع سرور مجازی را فراهم کرده‌اند. اگر بخواهیم به صورت کلی درباره این سرورها صحبت کنیم، باید بگوییم که این سرورها بخش‌های مشخصی از کامپیوترها و هاست‌های فیزیکی هستند که شما متناسب با نیاز خود، کانفیگ دلخواهتان را خریداری می‌کنید. این سرورها به شما امکان نصب سیستم‌عامل اختصاصی خود را می‌دهند.

اگر به دنبال وی پی ان ایرانی برای خارج از کشور هستید، باید بگوییم که این وی پی ان‌ها ممکن است در برخی از مواقع با قطعی مواجه شوند. این در حالی است که اگر سرور مجازی خریداری کنید، دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت. در ادامه سه مجموعه برتر برای خرید سرور مجازی را معرفی کرده‌ایم.

خرید از آذر آنلاین

آذر آنلاین یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید برای خرید سرور مجازی ایران از خارج کشور، از طریق آن اقدام کنید. سرورهای این مجموعه دارای بالاترین سرعت و کمترین میزان خرابی و قطعی هستند. برای مراجعه به وب‌سایت آذر آنلاین کافی است روی این لینک کلیک کنید.

خرید سرور مجازی از آذر آنلاین

خرید سرور مجازی از آسیاتک

سرورهای مجازی که توسط آسیاتک ارائه می‌شوند، امکان راه‌اندازی با انواع سیستم‌عامل‌های لینوکسی و ویندوزی را دارند. همچنین این سرورها به صورت تحویل فوری هستند. در نتیجه، اگر سریعا به سرور مجازی نیاز دارید، می‌توانید روی سرورهای آسیاتک حساب ویژه باز کنید. البته هزینه خرید سرور مجازی از آسیاتک به مراتب بیشتر از آذر آنلاین است.

سرور مجازی هاست ایران

هاست ایران از جمله دیگر مجموعه‌هایی است که امکان خرید سرور مجازی را برای شما فراهم کرده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که سرورهای مجازی این مجموعه تنها از نوع لینوکسی هستند و این ممکن است برای هرکسی مناسب نباشد.

خرید سرور مجازی برای دسترسی به آی‌پی ایران

بهترین وی پی ان ایران برای خارج کشور را از کجا تهیه کنیم؟

وی پی ان‌ها ممکن است در برخی مواقع قطعی داشته باشند و اگر به دنبال استفاده از خدمات سایت‌های خاص هستید، بهتر است به سراغ وی پی ان‌های آی‌پی استاتیک بروید که در گوشی‌های اندروید و iOS قابل استفاده هستند.

اما برای استفاده در رایانه، پیشنهاد ما به شما، خرید سرور مجازی از مجموعه‌های معتبر مانند آذر آنلاین است. اگر اپلیکیشن و روش بهتری مد نظر دارید، لطفا نظر خود را در این صفحه از تک ناک با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته بهترین وی پی ان ایران برای ایرانیان خارج از کشور اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow