بهترین کامپیوترهای بدون کیس بازار در رنج‌های قیمتی مختلف

اگر به فروشگاه‌ها سر زده باشید، متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها از کامپیوتر‌هایی برای صندوق استفاده می‌کنند که در آن‌ها خبری از کیس جداگانه نیست. در عوض تنها یک مانیتور نسبتا بزرگ قرار دارد که نسبت به مانیتورهای معمولی کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد. این نوع کامپیوترها، کامپیوترهای بدون کیس هستند که در اصل... نوشته بهترین کامپیوترهای بدون کیس بازار در رنج‌های قیمتی مختلف اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  3
بهترین کامپیوترهای بدون کیس بازار در رنج‌های قیمتی مختلف

اگر به فروشگاه‌ها سر زده باشید، متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها از کامپیوتر‌هایی برای صندوق استفاده می‌کنند که در آن‌ها خبری از کیس جداگانه نیست. در عوض تنها یک مانیتور نسبتا بزرگ قرار دارد که نسبت به مانیتورهای معمولی کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد.

این نوع کامپیوترها، کامپیوترهای بدون کیس هستند که در اصل به آن‌ها All in One گفته می‌شود. اگر به دنبال خرید بهترین کامپیوتر بدون کیس هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب از مجموعه تک ناک با ما همراه باشید.

کامپیوتر بدون کیس چیست؟

کامپیوترهایی که با نام بدون کیس یا All in One شناخته می‌شوند، کامپیوترهایی هستند که دیگر در آن‌ها خبری از کیس، اسپیکر و حتی ماوس جداگانه نیست.

این کامپیوترها بیشتر از 10 سال است که در بازار وجود دارند و برای مواردی که فضای محدودی برای کامپیوتر دارید و به سخت‌افزار بسیار قوی نیاز ندارید، این کامپیوترها می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

انتخاب بهترین کامپیوتر بدون کیس با توجه به بودجه

در حال حاضر، کامپیوترهای آل این وان با مشخصات و قابلیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. به عنوان مثال، می‌توانید این کامپیوترها را با صفحه نمایش‌های لمسی، پردازنده‌های قوی‌تر، یا اسپیکرهای قوی خریداری کنید.

در نتیجه، اگر به دنبال خرید بهترین کامپیوتر بدون کیس هستید، باید در نظر داشته باشید که این کامپیوترها متناسب با بودجه شما، امکانات مختلفی را ارائه خواهند داد.

کامپیوتر بدون کیس چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید بهترین کامپیوتر بدون کیس باید ابتدا با ویژگی‌های آن آشنا باشید. همان‌طور که پیش‌تر نیز به این نکته اشاره کردیم، این کامپیوترها متناسب با بودجه قیمتی، امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند. اما اگر به هر دلیلی می‌خواهید بهترین آل این وان را خریداری کنید، باید با برترین ویژگی‌های آن آشنا باشید. در ادامه این بخش مهم‌ترین ویژگی‌های یک کیس بدون کامپیوتر برتر را برای شما معرفی کرده‌ایم.

صفحه‌نمایش لمسی و دقیق

یکی از برترین ویژگی‌هایی که باید درباره خرید بهترین کامپیوتر بدون کیس در نظر داشته باشید، صفحه‌نمایش لمسی و دقیق است. در دنیای تکنولوژی امروزی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که درست مانند تلفن همراه خود، به صورت لمسی با کامپیوترشان کار کنند. در نتیجه، یک آل این وان خوب باید دارای این نوع صفحه‌نمایش باشد.

انتخاب بهترین کامپیوتر بدون کیس از میان برندهای برتر

مورد دیگر درباره صفحه‌نمایش بهترین کامپیوتر بدون کیس، دقت بالای آن است. برخی از مدل‌ها به قدری ضعیف هستند که عملا صفحه‌نمایش لمسی آن‌ها کارآمد نیست و باید از ماوس استفاده کرد. در نتیجه، یک کامپیوتر خود باید قابلیت لمس دقیق داشته باشد.

برخورداری از پورت‌های مختلف

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین کامپیوتر بدون کیس، برخورداری از پورت‌های مختلف است. به این معنی که آل این وان مورد نظر شما باید از پورت‌هایی مانند USB 2.0، USB 3.0، USB Type C و پورت‌های این‌چنینی دیگر برخوردار باشد. برخورداری از تعداد پورت‌های بالا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در صورت نیاز، دستگاه‌های مورد نیازتان را به آن متصل کنید.

اگر به سراغ ال این وانی بروید که از تعداد پورت‌های کافی برخوردار نیست، این احتمال وجود دارد که در زمان نیاز، با مشکل مواجه شوید و مجبور به خرید و استفاده از هاب شوید. در نتیجه، اگر زیاد از پورت‌های کامپیوتر استفاده می‌کنید، حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

رزولوشن تصویر بالا

رزولوشن بالای تصویر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کامپیوتر بدون کیس است. در حال حاضر، کمترین رزولوشن تصویر برای این کامپیوترها، رزولوشن فول اچ دی است. رزولوشن کمتر از این مقدار می‌تواند در بلندمدت باعث اذیت شدن چشم‌های شما شود.

کامپیوتر بدون کیس با رزولوشن تصویر بالا

اسپیکرهای باکیفیت و قوی

معمولا آل این وان‌ها دارای اسپیکر داخلی هستند که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما در برخی مواقع، اسپیکرها به قدری ضعیف هستند که عملا امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد. به همین خاطر، بهترین کامپیوتر بدون کیس باید حتما اسپیکر داخلی قدرتمند و باکیفیت داشته باشد.

برخورداری از ماوس و کیبورد وایرلس

درست است که بیشتر آل این وان‌های برتر امروزی صفحه‌نمایش لمسی دارند. اما در بسیاری از مواقع، ممکن است برخورداری از صفحه‌نمایش لمسی برای شما کافی نباشد و برای سهولت استفاده به دنبال ماوس و کیبورد باشید. بسیاری از آل این وان‌ها دارای ماوس و کیبورد حرفه‌ای و وایرلس هستند. البته در صورت عدم برخورداری نیز می‌توانید از بازار این تجهیزات را تهیه کنید.

یک کامپیوتر بدون کیس به همراه کیبورد و ماوس بی‌سیم

برخورداری از وب‌کم و میکروفون

یک آل این وان برتر باید از میکروفون و وب‌کم باکیفیت برخوردار باشد. چرا که با توجه به نوع استفاده، ممکن است به هر دلیلی به استفاده از این دو تجهیز نیاز داشته باشید. در صورتی که آل این وان این دو را نداشته باشد، مجبور به تهیه آن خواهید شد که باعث افزایش هزینه می‌شود.

ظرفیت بالای رم

با توجه به اینکه آل این وان‌ها عملا غیر قابل ارتقا هستند یا امکان ارتقای محدود رم دارند، در زمان خرید بهترین کامپیوتر بدون کیس بهتر است به ظرفیت رم توجه کنید و به سراغ مدل‌هایی بروید که از مقدار رم بالایی برخوردار هستند.

در این صورت، برای مدتی طولانی کامپیوتر شما پاسخگوی نیازتان خواهد بود. این در حالی است که اگر به این موضوع توجه نکنید، ممکن است بعد از مدتی کوتاه، دیگر رم کامپیوتر پاسخگوی نیازتان نباشد.

فضای ذخیره‌سازی SSD

آل این وان‌های برتر باید حتما فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD و با ظرفیت بالا داشته باشند. در غیر این صورت، کندی کامپیوتر باعث می‌شود تا توانایی اجرای برنامه‌های به‌روز را نداشته باشید. این در حالی است که SSD ، سرعتی تقریبا 5 برابر بیشتر از HDD دارد و سرعت کارتان را بسیار بیشتر می‌کند.

برخورداری از فضای ذخیره‌سازی بالا یکی از مهم‌ترین برترهای بهترین کامپیوتر بدون کیس است

مورد دیگری که پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن توجه داشته باشید، ظرفیت هارد است. اگر کامپیوتر شما ظرفیت هارد پایینی داشته باشد، در کوتاه‌مدت مجبور به خالی کردن هارد می‌شوید. در حالی که با یک هارد با ظرفیت بالا دیگر چنین مشکلی را تجربه نخواهید کرد.

مزایای کامپیوتر بدون کیس

استفاده از کامپیوترهای بدون کیس مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، اگر فضای کاری محدودی دارید و می‌خواهید یک کامپیوتر کم‌حجم داشته باشید، کامپیوترهای بدون کیس گزینه‌ای عالی برای شما خواهند بود.

در لیست زیر برخی از مهم‌ترین مزایای کامپیوترهای بدون کیس را توضیح داده‌ایم:

  • کم‌حجم بودن
  • امکان استفاده در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها
  • صفحه‌نمایش لمسی در بسیاری از مدل‌ها
  • برخورداری از پورت‌های متنوع در پشت و زیر دستگاه
  • مصرف برق نسبتا پایین

معایب کامپیوتر بدون کیس

درست مانند هر نوع کامپیوتر یا هر محصول دیگری، در کنار برخورداری از مزایای عالی، معایبی نیز برای استفاده از کامپیوترهای بدون کیس وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به فکر خرید این کامپیوترها هستید، حتما به این موارد توجه داشته باشید.

کامپیتورهای بدون کیس نسبت به قیمت ارزش خرید ندارند

در ادامه لیستی از معایب استفاده از کامپیوترهای بدون کیس وجود دارد:

  • عدم امکان ارتقای مادربرد و کارت گرافیک
  • قیمت بالا
  • اسپیکر نسبتا ضعیف
  • قیمت بالای قطعات
  • تنوع پایین در مدل‌ها و طراحی‌ها
  • وزن بالا
  • عدم امکان اتصال چند مانیتور هم‌زمان
  • حساسیت بالا به ضربه

معرفی بهترین کامپیوتر بدون کیس

اگر تصمیم گرفته‌اید که بهترین کامپیوتر بدون کیس را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با محبوب‌ترین و بهترین مدل‌ها در این زمینه آشنا شوید. این به شما کمک می‌کند تا به سراغ محصولاتی بروید که توانایی پاسخگوی به نیازتان را دارند. برای آشنایی با این مدل‌ها ادامه این بخش را از دست ندهید.

کامپیوتر بدون کیس msi مدل AM272P

یکی از بهترین کامپیوترهای بدون کیس که در مقایسه با مدل‌های مشابه عملکردی عالی دارد و می‌توانید برای فعالیت‌های نسبتا سنگین نیز روی آن حساب ویژه باز کنید، کامپیوتر AM272P از برند ام اس آی است.

این کامپیوتر ظرفیت حافظه داخلی 500 گیگابایتی دارد که برای یک کامپیوتر آل این وان کاملا ایده‌آل است.

کامپیوتر بدون کیس msi مدل AM272P

موردی که درباره AM272P وجود دارد، رم 16 گیگابایتی و پردازنده نسل 13 آن است. در نتیجه، در زمان کار با این کامپیوتر بدون کیس تقریبا هیچ کندی را مشاهده نخواهید کرد.

در جدول زیر برخی از مشخصات این کامپیوتر را بررسی کرده‌ایم.

مشخصات توضیحات
وزن 7.64 کیلوگرم
مدل پردازنده Core i5 1335U
نسل پردازنده نسل 13
ظرفیت رم 16 گیگابایت
نوع حافظه رم DDR5
ظرفیت هارد 500 گیگابایت
نوع هارد SSD NVME
مدل کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics
اندازه صفحه‌نمایش 27 اینچ
رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل
نوع صفحه‌نمایش IPS LED-backlit LCD
امکانات کلی کامپیوتر وای‌فای، وب‌کم، بلوتوث
بلندگو 2 بلندگو
اقلام همراه کامپیوتر ماوس و کیبورد، آداپتور

کامپیوتر بدون کیس اپل مدل Apple iMac 24 Inch CTO؛ انتخابی برتر

اگر به استفاده از محصولات اپل علاقه دارید و حاضر هستید تا تقریبا 180 میلیون تومان پول بابت آل این وان از این برند پرداخت کنید، مدل Apple iMac 24 Inch CTO یک گزینه عالی و قدرتمند برای شما خواهد بود.

کامپیوتر بدون کیس اپل مدل Apple iMac 24 Inch CTO

نکته‌ای که درباره Apple iMac 24 Inch CTO وجود دارد این است که این آل این وا در رنگ‌های مختلفی از جمل صورتی، آبی، زرد، بنفش و سبز به بازار عرضه شده است که می‌توانید آن را متناسب با سلیقه خود تهیه کنید.

در جدول زیر برخی از مشخصات این آل این وان را برای شما بررسی کرده‌ایم.

مشخصات توضیحات
وزن 4.48 کیلوگرم
مدل پردازنده Apple M3
نسل پردازنده Apple M Chip
ظرفیت رم 24 گیگابایت
نوع حافظه رم DDR5
ظرفیت هارد 1 ترابایت
نوع هارد SSD
مدل کارت گرافیک Apple Shared
اندازه صفحه‌نمایش 24 اینچ
رزولوشن صفحه‌نمایش 4480×2520 پیکسل
امکانات کلی کامپیوتر وای‌فای، وب‌کم، بلوتوث
بلندگو 2 بلندگو
اقلام همراه کامپیوتر مجیک ماوس، مجیک کیبورد، کابل لایتنینگ و کابل برق

کامپیوتر hp بدون کیس ENVY 34 C1101nh-i7 با کارت گرافیک 3060!!

اگر برای کارهای طراحی و ادیت‌های موشن به کامپیوتر بدون کیس نیاز دارید، کامپیوتر برند اچ پی مدل ENVY 34 C1101nh-i7 با برخورداری از کارت گرافیک 3060 و همین‌طور 32 گیگابایت رم می‌تواند به خوبی نیاز شما را برطرف کند.

لازم به ذکر است که برای خرید این کامپیوتر باید مبلغی در حدود 160 میلیون تومان پرداخت کنید.

کامپیوتر hp بدون کیس ENVY 34 C1101nh-i7

یکی از مهم‌ترین مزایای ENVY 34 C1101nh-i7، صفحه‌نمایش 5K آن است. با وجود این صفحه‌نمایش حتی ریزترین جزئیات را نیز می‌توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید.

در جدول زیر نیز مشخصات این کامپیوتر را برای شما بررسی کرده‌ایم.

مشخصات توضیحات
وزن 11 کیلوگرم
مدل پردازنده Core i5 12700
نسل پردازنده نسل 12
ظرفیت رم 32 گیگابایت
نوع حافظه رم DDR5
ظرفیت هارد 1 ترابایت
نوع هارد SSD NVME
مدل کارت گرافیک GeForce RTX ۳۰۶۰ Studio Laptop GPU GDDR۶
اندازه صفحه‌نمایش 34 اینچ
رزولوشن صفحه‌نمایش ۵۱۲۰ x ۲۱۶۰ پیکسل
نوع صفحه‌نمایش IPS LED-backlit LCD
امکانات کلی کامپیوتر وای‌فای، وب‌کم، بلوتوث
بلندگو 2 بلندگو
اقلام همراه کامپیوتر ماوس و کیبورد بی‌سیم، آداپتور، وب‌کم آهنربایی، ماژول سیم‌جمع‌کن

کامپیوتر بدون کیس لنوو مدل AIO V50a؛ بهترین کامپیوتر بدون کیس زیر 50 میلیون تومان

برای افرادی که به دنبال خرید کامپیوتر بدون کیس با قیمت مناسب هستند، مدل AIO V50a از برند لنوو را پیشنهاد می‌کنیم. این کامپیوتر همه‌کاره ابعادی در حدود 24 اینچ دارد که در کنار رزولوشن فول اچ دی و پردازنده نسل 10 خود می‌تواند در فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

کامپیوتر بدون کیس لنوو مدل AIO V50a

توجه داشته باشید که در AIO V50a خبری از کارت گرافیک مجزا نیست. در نتیجه، به هیچ عنوان نباید انتظار کارهای گرافیکی از این مدل داشته باشید.

در جدول زیر برخی از مشخصات مربوط به این کامپیوتر بدون کیس لنوو مدل AIO V50a را بررسی کرده‌ایم.

مشخصات توضیحات
وزن 11 کیلوگرم
مدل پردازنده Core i5 10400
نسل پردازنده نسل 10
ظرفیت رم 16 گیگابایت
نوع حافظه رم DDR5
ظرفیت هارد 512 گیگابایت
نوع هارد SSD NVME
مدل کارت گرافیک Intel UHD Graphic ۶۳۰
اندازه صفحه‌نمایش 23.8 اینچ
رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۹۲۰ x۱۰۸۰پیکسل
نوع صفحه‌نمایش IPS LED-backlit LCD
امکانات کلی کامپیوتر وای‌فای، وب‌کم، بلوتوث
بلندگو 2 بلندگو
اقلام همراه کامپیوتر آداپتور

جدیدترین کامپیوتر بدون کیس از برند دل با مدل DELL INSPIRON 5420

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید بهترین کامپیوتر بدون کیس هستند، تلاش می‌کنند تا کامپیوترهایی از نسل‌های آخر را خریداری کنند که به‌روزتر هستند. کامپیوتر بدون کیس دل مدل DELL INSPIRON 5420 یکی از بهترین کامپیوترهای بدون کیس است که از پردازنده I7 نسل 13 استفاده می‌کند و کارت گرافیک اختصاصی دارد. همین باعث شده است تا به یکی از بهترین کامپیوترهای بدون کیس در رده خود تبدیل شود.

دل با مدل DELL INSPIRON 5420

اگر به دنبال خرید DELL INSPIRON 5420 هستید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که این کامپیوتر با توجه به قیمت 95 میلیون تومانی آن از صفحه‌نمایش فول اچ دی برخوردار است که چندان جالب نیست. اما در مقابل، در این کامپیوتر دو هارد در اختیار شما قرار دارد که یکی 240 گیگابایتی و اس‌اس‌دی و دیگری 1 ترابایتی از نوع HDD است.

در جدول زیر مشخصات این کامپیوتر را بررسی کرده‌ایم.

مشخصات توضیحات
وزن 5.5 کیلوگرم
مدل پردازنده Core i7 1355U
نسل پردازنده نسل 13
ظرفیت رم 16 گیگابایت
نوع حافظه رم DDR4
ظرفیت هارد 240 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD
نوع هارد SSD NVME و HDD
مدل کارت گرافیک Intel IRIS Xe 8GB
اندازه صفحه‌نمایش 24 اینچ
رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۹۲۰ x۱۰۸۰پیکسل
نوع صفحه‌نمایش TFT LED-backlit LCD
امکانات کلی کامپیوتر وای‌فای، وب‌کم، بلوتوث، مولتی‌تاچ
بلندگو 2 بلندگو استریو
اقلام همراه کامپیوتر آداپتور، ماوس و کیبورد بی‌سیم دل مدل KM636

آیا خرید کامپیوترهای بدون کیس عاقلانه است؟

به طور کلی، چه بهترین کامپیوتر بدون کیس را انتخاب کنید و چه به سراغ مدل‌های اقتصادی بروید، قیمت آن‌ها نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهند بالا خواهد بود. اما اگر به دنبال خرید این کامپیوترها هستید، مدل‌هایی که در طول متن به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانند به بهترین شکل نیاز شما را برطرف کنند.

اگر به مطالعه مقالات این‌چنینی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما تک ناک را دنبال کنید. همچنین اگر مدل خاصی مد نظر دارید که می‌تواند به عنوان بهترین کامپیوتر بدون کیس شناخته شود، خوشحال می‌شویم که این موضوع را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته بهترین کامپیوترهای بدون کیس بازار در رنج‌های قیمتی مختلف اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow