به‌روزرسانی تنظیم اولیه (OOBE) ویندوز ۱۱ نسخه‌های 23H2 و 22H2 

مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی جدیدی، مراحل اولیه‌ی نصب ویندوز ۱۱ را برای نسخه‌های 23H2 و 22H2 این سیستم‌عامل تغییر داده است. به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای تنظیم اولیه (OOBE) ویندوز ۱۱ نسخه‌های 22H2 و 23H2 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی با شماره‌ی KB5041655 در‌دسترس است و هدف آن بهبود تجربه‌ی تنظیم اولیه‌ی کامپیوتر شما... نوشته به‌روزرسانی تنظیم اولیه (OOBE) ویندوز ۱۱ نسخه‌های 23H2 و 22H2  اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
به‌روزرسانی تنظیم اولیه (OOBE) ویندوز ۱۱ نسخه‌های 23H2 و 22H2 

مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی جدیدی، مراحل اولیه‌ی نصب ویندوز ۱۱ را برای نسخه‌های 23H2 و 22H2 این سیستم‌عامل تغییر داده است.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای تنظیم اولیه (OOBE) ویندوز ۱۱ نسخه‌های 22H2 و 23H2 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی با شماره‌ی KB5041655 در‌دسترس است و هدف آن بهبود تجربه‌ی تنظیم اولیه‌ی کامپیوتر شما است.

برای کسانی که با OOBE آشنا نیستند، باید بگوییم که OOBE مخفف تجربه‌ی خارج از جعبه است. این فرایند راه‌اندازی ویندوز است که طی آن تنظیمات اولیه را انجام می‌دهید، با حساب مایکروسافت خود وارد می‌شوید، از نسخه‌ی پشتیبان بازیابی می‌کنید، کامپیوتر خود را شخصی‌سازی می‌کنید و انبوهی از تبلیغات مانند مایکروسافت ۳۶۵ و گیم پس و مایکروسافت اج را رد می‌کنید.

نئووین می‌نویسد که مایکروسافت هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌های جدیدی برای OOBE منتشر می‌کند که هر زمان مشتریان در حین تنظیم اولیه به اینترنت متصل می‌شوند، به سیستم‌های نهایی می‌رسد. به‌عنوان مثال، شما کامپیوتر جدیدی خریده‌اید، آن را روشن کرده‌اید، به اینترنت وصل شده‌اید و شروع به تنظیم آن کرده‌اید. در این زمان است که سیستم شما جدیدترین به‌روزرسانی OOBE را دریافت می‌کند.

تنظیم اولیه (OOBE) ویندوز ۱۱

بیشتر بخوانید: مایکروسافت پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ 24H2 را منتشر کرد

شما می‌توانید با تنظیم کامپیوتر خود به‌صورت آفلاین و استفاده از دستور oobe\bypassnro این مرحله را رد کنید. این نه‌تنها به شما امکان می‌دهد تا حساب آفلاین ایجاد کنید؛ بلکه کمک می‌کند تا چندین مورد آزاردهنده مانند تبلیغات و پشتیبان‌گیری پوشه‌های شناخته‌شده‌ی OneDrive را دور بزنید.

مایکروسافت به‌ندرت توضیح می‌دهد که چه تغییراتی در جدیدترین به‌روزرسانی تنظیم اولیه (OOBE) برای ویندوز ۱۱ اعمال شده است. این شرکت درباره‌ی به‌روزرسانی KB5041655 نیز فقط به گفتن این جملات بسنده کرده است:

این به‌روزرسانی OOBE ویندوز ۱۱ نسخه‌های 22H2 و 23H2 را بهبود می‌بخشد و فقط برای فرایند OOBE ویندوز ۱۱ اعمال می‌شود و تنها هنگام نصب به‌روزرسانی‌های OOBE دردسترس است.

شما می‌توانید فهرست کامل فایل‌های جدید موجود در KB5041655 را در صفحه‌ی پشتیبانی رسمی مایکروسافت بررسی کنید.

نوشته به‌روزرسانی تنظیم اولیه (OOBE) ویندوز ۱۱ نسخه‌های 23H2 و 22H2  اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow