تصاویر جدیدی از وان پلاس ۱۳ منتشر شد

پیش از معرفی رسمی وان پلاس ۱۳، تصاویری از جدیدترین پرچم‌دار این شرکت در فضای مجازی منتشر شده که طراحی متفاوت آن را با نسل‌های قبلی نشان می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، در‌حالی‌که وان‌پلاس در چند سال گذشته از طراحی تقریباً یکسانی برای پرچم‌داران خود استفاده کرده است، شایعات حاکی از آن است که وان پلاس ۱۳ […] نوشته تصاویر جدیدی از وان پلاس ۱۳ منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  3
تصاویر جدیدی از وان پلاس ۱۳ منتشر شد

پیش از معرفی رسمی وان پلاس ۱۳، تصاویری از جدیدترین پرچم‌دار این شرکت در فضای مجازی منتشر شده که طراحی متفاوت آن را با نسل‌های قبلی نشان می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، در‌حالی‌که وان‌پلاس در چند سال گذشته از طراحی تقریباً یکسانی برای پرچم‌داران خود استفاده کرده است، شایعات حاکی از آن است که وان پلاس ۱۳ با تغییرات درخورتوجهی همراه خواهد بود.

تصاویر لو‌رفته پنل پشتی این گوشی را با طرحی شبیه چوب طبیعی نشان می‌دهند. همچنین، لبه‌های دستگاه تخت‌تر شده و عنصر فلزی جدیدی در قسمت پشتی آن به چشم می‌خورد. اگرچه این طراحی تفاوت چشمگیری با نسل‌های قبلی ندارد، ظاهری جذاب و جدید به آن بخشیده است.

وان پلاس ۱۳

به‌نقل از 9to5google، از دیگر ویژگی‌های شایعه‌شده برای وان پلاس ۱۳ می‌توان به حسگر اثر‌انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، باتری حجیم ۶,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مشابه فناوری مگ‌سیف (MagSafe) اپل اشاره کرد. انتظار می‌رود OnePlus 13 در آینده نزدیک در بازار چین عرضه شود و سپس در ماه‌های آینده در سایر کشورها نیز در‌دسترس قرار گیرد.

شرکت اوپو، مالک برند وان‌پلاس، دیروز نسخه جدید رابط کاربری ColorOS 15 را معرفی کرد. این رابط کاربری پیش‌نمایشی از رابط کاربری OxygenOS 15 وان‌پلاس را ارائه می‌دهد که قرار است هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی شود.

نوشته تصاویر جدیدی از وان پلاس ۱۳ منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow