تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی A36 5G سامسونگ منتشر شد

به تازگی رندرهای رسمی از گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی A36 5G منتشر شده است که با طراحی جدیدی نسبت به نسل قبلی خود، یعنی گلکسی A35 5G، روانه بازار خواهد شد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در طراحی جلوی گوشی، همچنان شاهد حفره‌ای برای دوربین سلفی هستیم، اما در پنل پشتی، ماژول دوربین با سه […] نوشته تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی A36 5G سامسونگ منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  2
تصاویر جدیدی از گوشی  گلکسی A36 5G  سامسونگ منتشر شد

به تازگی رندرهای رسمی از گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی A36 5G منتشر شده است که با طراحی جدیدی نسبت به نسل قبلی خود، یعنی گلکسی A35 5G، روانه بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، در طراحی جلوی گوشی، همچنان شاهد حفره‌ای برای دوربین سلفی هستیم، اما در پنل پشتی، ماژول دوربین با سه لنز و طراحی جدید به چشم می‌خورد. ابعاد این گوشی نیز نسبت به نسل قبل کمی تغییر کرده و حالا باریک‌تر و عریض‌تر شده است.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، سامسونگ گلکسی A36 5G به تراشه قدرتمندی از سری اسنپدراگون مجهز خواهد شد. این تراشه می‌تواند اسنپدراگون ۶ نسل سوم یا اسنپدراگون 7s نسل دوم باشد، که هر دو عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

همچنین این گوشی حداقل ۶ گیگابایت رم خواهد داشت و به احتمال زیاد نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت رم نیز عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A36 5G با طراحی جدید عرضه خواهد شد

گلکسی A36 5G با سیستم‌عامل اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI 7.0 عرضه خواهد شد. سامسونگ همچنین قول داده است که این گوشی به مدت ۶ سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و سیستم‌عاملی دریافت کند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه گلکسی A36 5G مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۵ روانه بازار شود.

نوشته تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی A36 5G سامسونگ منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow