تصویری از طراحی ظاهری ردمی نوت ۱۴ پرو لو رفت

تصویر تازه‌فاش‌شده از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۴ پرو طراحی ظاهری و نوع چیدمان دوربین آن را به‌تصویر می‌کشد. به‌گزارش تک‌ناک، شایعات حاکی از آن است که سری ردمی نوت ۱۴ به‌زودی در چین و سپس در بازار بین‌المللی رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود با طراحی جدید و ویژگی‌های پیشرفته، طرفداران این سری را... نوشته تصویری از طراحی ظاهری ردمی نوت ۱۴ پرو لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
تصویری از طراحی ظاهری ردمی نوت ۱۴ پرو لو رفت

تصویر تازه‌فاش‌شده از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۴ پرو طراحی ظاهری و نوع چیدمان دوربین آن را به‌تصویر می‌کشد.

به‌گزارش تک‌ناک، شایعات حاکی از آن است که سری ردمی نوت ۱۴ به‌زودی در چین و سپس در بازار بین‌المللی رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود با طراحی جدید و ویژگی‌های پیشرفته، طرفداران این سری را شگفت‌زده کند. اولین تصویر فاش‌شده از ردمی نوت ۱۴ پرو، گوشی هوشمند قدرتمند و جذابی را نوید می‌دهد.

پیش‌از‌این، طرح‌هایی از ردمی نوت ۱۴ پرو در فضای مجازی منتشر شده بود. این طرح‌ها زبان طراحی کلی میان‌رده‌های بعدی ردمی را نشان می‌دادند. اکنون جدیدترین تصویر فاش‌شده نگاه دقیق‌تری به طراحی سری ردمی نوت ۱۴ پرو ارائه می‌دهد.

طراحی ردمی نوت ۱۴ پرو در‌مقایسه‌با ردمی نوت ۱۳ پرو، تغییرات بسیاری تجربه کرده است. ماژول دوربین مربعی در مرکز، یکی از تفاوت‌های مهم میان این دو نسل است.

 گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۴ پرو، علاوه‌بر طراحی جدید و چشم‌نواز، به نمایشگری با کیفیت بالاتر

گیزچاینا می‌نویسد که ردمی نوت ۱۴ پرو علاوه‌بر طراحی جدید، از نمایشگری با وضوح 1.5K بهره می‌برد که کیفیت تصویر را بسیار بهبود می‌بخشد. همچنین، استفاده از پنل‌های میکرو خمیده ظاهری جداب‌تر و تجربه‌ی کاربری بهینه‌تری به‌ارمغان می‌آورد.

با‌توجه‌به رقابت شدید در بازار میان‌رده‌ها و تمرکز رقیب اصلی، ردمی نوت ۱۴ نیز به احتمال زیاد شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در بخش دوربین خواهد بود. انتظار می‌رود ردمی با معرفی قابلیت‌های جدید در بخش دوربین، پاسخ‌گوی نیازهای کاربران باشد.

ردمی نوت ۱۴ پرو علاوه‌بر تغییرات ظاهری، احتمالاً از‌نظر سخت‌افزاری نیز با ارتقای درخورتوجهی همراه خواهد بود. به‌عنوان مثال، می‌توان به باتری حجیم‌تر و پردازنده‌ی قدرتمندتر اشاره کرد. ناگفته نماند که ردمی این اطلاعات را هنوز رسماً تایید نکرده است.

نوشته تصویری از طراحی ظاهری ردمی نوت ۱۴ پرو لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow