تلگرام تولد ۱۱ سالگی خود را با انتشار آپدیتی بزرگ جشن گرفت

تلگرام در تولد ۱۱ سالگی خود با معرفی واکنش‌ها و اشتراک‌های ستاره‌ای، امکان حمایت مالی از سازندگان محتوا را فراهم کرد و ویژگی‌های جدیدی نیز به کانال‌ها و بات‌ها افزود. به‌گزارش تک‌ناک، امروز یازدهمین سالگرد شبکه‌ی اجتماعی پیام‌رسان تلگرام است. از آگوست ۲۰۱۳ تاکنون، تلگرام با نوآوری در صدها قابلیت و بدون صرف هزینه در... نوشته تلگرام تولد ۱۱ سالگی خود را با انتشار آپدیتی بزرگ جشن گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
تلگرام تولد ۱۱ سالگی خود را با انتشار آپدیتی بزرگ جشن گرفت

تلگرام در تولد ۱۱ سالگی خود با معرفی واکنش‌ها و اشتراک‌های ستاره‌ای، امکان حمایت مالی از سازندگان محتوا را فراهم کرد و ویژگی‌های جدیدی نیز به کانال‌ها و بات‌ها افزود.

به‌گزارش تک‌ناک، امروز یازدهمین سالگرد شبکه‌ی اجتماعی پیام‌رسان تلگرام است. از آگوست ۲۰۱۳ تاکنون، تلگرام با نوآوری در صدها قابلیت و بدون صرف هزینه در بازاریابی، به جامعه‌ای نزدیک به یک‌میلیارد نفر کاربر دست یافته‌ است. در این مطلب، ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کنیم که به تلگرام اضافه شده‌اند.

واکنش‌های ستاره‌ای (Star Reaction)

کاربران اکنون می‌توانند با ارسال ستاره‌های تلگرام ازطریق Star Reaction، از کانال‌ها و سازندگان محتوای دلخواه خود به‌طور مستقیم حمایت کنند. صاحبان کانال‌ها تمام ستاره‌های دریافتی را ازآنِ خود می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را به پاداش‌های ارز دیجیتال تون‌کوین تبدیل کنند یا برای تبلیغات یارانه‌ای به کار ببرند.

هر پستی که شامل واکنش‌های ستاره‌ای باشد، جدول رتبه‌بندی از کاربران برتر ارسال‌کننده را نمایش می‌دهد. با‌این‌حال، کاربران می‌توانند درصورت تمایل به حفظ حریم شخصی، از نمایش نام خود در این جدول صرف‌نظر کنند.

واکنش‌های ستاره‌ای تلگرام

برای فعال‌سازی واکنش‌های ستاره‌ای در پست‌های خود، ابتدا به بخش تنظیمات کانال و سپس تب واکنش‌ها بروید. در آنجا گزینه‌ی فعال‌سازی واکنش‌های پولی را انتخاب کنید.

اشتراک‌های ستاره‌ای (Star Subscriptions)

تلگرام می‌نویسد که سازندگان محتوا اکنون می‌توانند لینک‌های دعوت ویژه‌ای ایجاد کنند که به کاربران اجازه می‌دهد تا با پرداخت ماهانه به‌صورت ستاره‌های تلگرام، به یک کانال بپیوندند.

ایجاد کانال اختصاصی برای محتوای اضافی و دسترسی زودهنگام به رسانه یا پخش زنده‌ی VIP فقط با چند ضربه امکان‌پذیر است. برای ایجاد لینک پولی، به تنظیمات کانال > نوع کانال > مدیریت لینک‌های دعوت > ایجاد لینک جدید بروید و گزینه‌ی نیاز به هزینه‌ی ماهانه را فعال کنید.

محتوای پولی برای ربات‌ها

صاحبان کانال می‌توانند با انتشار عکس‌ها و ویدئوهای پولی در کانال‌های خود، از محتواهایشان کسب درآمد کنند. این به‌روزرسانی امکان ایجاد پست‌های پولی را برای ربات‌ها فراهم می‌کند؛ از‌جمله مدیران ربات در کانال‌ها و ربات‌هایی که حساب‌های تجاری تلگرام را پشتیبانی می‌کنند.

این ویژگی راه‌های جدیدی را برای خودکارسازی کانال‌ها و کسب‌وکارها گشوده است. به‌عبارت‌دیگر، امکان ساخت سرویس‌های پایدارتری مانند تولید تصویر و ارتقای ویدئو و را فراهم می‌آورد. توسعه‌دهندگان می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره‌ی پیاده‌سازی این ویژگی را در اینجا بیابند.

حمایت از سازندگان محتوا

تلگرام هنگام استفاده از ستاره‌ها به‌واسطه‌ی توسعه‌دهندگان یا صاحبان کانال برای دریافت پاداش به‌صورت تون‌کوین، تقریباً هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کند. اگر سازندگان محتوا تصمیم بگیرند ستاره‌ها را برای تبلیغ کانال خود با تبلیغات تلگرام دوباره سرمایه‌گذاری کنند، تلگرام این تبلیغات را با تخفیف ۳۰ درصدی بیشتر حمایت خواهد کرد.

سوپر کانال‌ها

هنگام ارسال پست در کانال تلگرامی، معمولاً مشترکان به‌جای نام و تصویر شما، نام و تصویر کانال را مشاهده خواهند کرد. از امروز، امکان تغییر ظاهر کانال به‌شکل گروه وجود دارد؛ به‌طوری‌که مدیران می‌توانند پیام‌ها را به‌عنوان پروفایل شخصی خود یا حتی به‌عنوان کانال‌های دیگر منتشر کنند.

مدیران کانال می‌توانند در هر زمان با ضربه‌زدن روی عکس پروفایل در نوار پیام، مشخص کنند که به‌عنوان چه کسی پست منتشر کنند. مدیران فقط زمانی مشاهده‌شدنی هستند که به‌‌صراحت انتخاب کنند که با پروفایل شخصی خود در کانال پست منتشر کنند. برای تبدیل کانال به سوپر کانال، به بخش تنظیمات کانال و مدیران بروید و گزینه‌های امضای پیام‌ها و نمایش پروفایل نویسندگان را فعال کنید.

ابزار جدید مشاهده‌ی اسناد در iOS

در سیستم‌عامل iOS، اسناد با فرمت‌های PDF و XLS و DOCX در تب‌های جداگانه‌ی مرورگر تلگرام باز می‌شوند تا جابه‌جایی آسان‌تر بین فایل‌ها و پیام‌های چت‌ها امکان‌پذیر شود.

نحوه‌ی دریافت این به‌روزرسانی

از زمان سالگرد قبلی، تلگرام ۱۷ به‌روزرسانی عمده را تجربه کرده است که شامل معرفی قابلیت‌هایی همچون استوری، ستاره‌ها، نقل‌قول‌ها، پروفایل‌ها، پیشنهادها، تلگرام بیزینس، سازنده‌ی استیکر، پلتفرم قرعه‌کشی، بوکمارک‌ها و پاداش‌های سازندگان محتوا می‌شود. هم‌اکنون، تلگرام در حال توسعه‌ی قابلیت‌های جدید برای سال آینده است.

درحال‌حاضر، به‌روزرسانی جدید تلگرام برای تمامی کاربران iOS و آن دسته از کاربران اندروید دردسترس است که مستقیماً از وب‌سایت telegram.org/android اپلیکیشن را دریافت کرده‌اند. نسخه‌ی گوگل‌پلی تلگرام نیز به‌زودی به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهد بود.

نوشته تلگرام تولد ۱۱ سالگی خود را با انتشار آپدیتی بزرگ جشن گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow