تنظیم چرخه خواب با یک گجت پوشیدنی جدید

یک گجت پوشیدنی جدید که فقط با ۴۵ دقیقه استفاده روزانه می‌تواند به تنظیم چرخه خواب شما کمک کند، معرفی شده است. به گزارش تک‌ناک، این دستگاه با تحریک نواحی خاصی از مغز، ریتم خواب طبیعی بدن را بازسازی می‌کند و برای افرادی که با مشکلات خواب مواجه هستند، بسیار مفید است. استفاده منظم از […] نوشته تنظیم چرخه خواب با یک گجت پوشیدنی جدید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۵ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  1
تنظیم چرخه خواب با یک گجت پوشیدنی جدید

یک گجت پوشیدنی جدید که فقط با ۴۵ دقیقه استفاده روزانه می‌تواند به تنظیم چرخه خواب شما کمک کند، معرفی شده است.

به گزارش تک‌ناک، این دستگاه با تحریک نواحی خاصی از مغز، ریتم خواب طبیعی بدن را بازسازی می‌کند و برای افرادی که با مشکلات خواب مواجه هستند، بسیار مفید است. استفاده منظم از این فناوری می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند و اختلالات خواب را کاهش دهد.

سلامت خواب بیشتر از آنچه فکر می‌کنید با سلامت عمومی مرتبط است. کمبود خواب (یا خواب با کیفیت پایین) می‌تواند باعث خستگی، مشکلات ذهنی یا حتی بیماری‌های جسمی شود. از هر ۳ نفر ۱ نفر به دلیل خواب با کیفیت پایین در معرض این مشکلات هستند.

دلیل این مشکل قرار گرفتن در معرض صفحه‌نمایش‌ها، کار کردن در ساعات نامنظم یا شیفت‌های شبانه، زمان‌های خواب و بیداری نامنظم یا حتی جت لگ می‌باشد. اکنون این دستگاه پوشیدنی شیک امیدوار است که این مشکل را تنها با استفاده از نور حل کند.

دستگاه Retimer 3 طول موج‌های خاصی از نور آبی-سبز را زیر چشم شما منتشر و با چرخه طبیعی خواب-بیداری بدن کار می‌کند.

به صورت علمی ثابت شده است که این نور، ساعت بدن و تولید ملاتونین (هورمونی که باعث خواب‌آلودگی می‌شود) را تنظیم می‌کند. در نتیجه، استفاده منظم صبحگاهی از Retimer 3 می‌تواند به تنظیم چرخه خواب و ساعت داخلی بدن کمک کند و باعث شود شب‌ها راحت‌تر بخوابید و صبح‌ها با طراوت بیدار شوید.

یک گجت پوشیدنی جدید برای تنظیم چرخه خواب  معرفی شده است

این دستگاه توسط شرکت استرالیایی Re-Time طراحی شده است، که با محققان دانشگاه فلیندرز در آدلاید همکاری می‌کند.

دستگاه تنظیم چرخه خواب Retimer 3 بر اساس یک اکوسیستم موجود از دستگاه‌های پوشیدنی بهداشتی، اما به روشی متفاوت ساخته شده است.

توسعه‌دهندگان این دستگاه می‌گویند: «ما شاهد افزایش دستگاه‌های پوشیدنی مانند: ساعت‌های هوشمند، حلقه‌های هوشمند و اپلیکیشن‌هایی هستیم که برای نظارت و پیگیری رفتار خواب طراحی شده‌اند. در حالی که بهبودهای فناوری حسگر و هوش مصنوعی این دستگاه‌های پوشیدنی را پیچیده‌تر کرده است، آنها اغلب به عنوان ابزارهای نظارتی عمل می‌کنند. از سوی دیگر Retimer 3 به شما کنترل بر الگوهای خواب را می‌دهد.»

دستگاه Retimer 3 با اپلیکیشن موبایل خود ارائه می‌شود که به مصرف‌کنندگان روشی ساده برای ایجاد، مدیریت و نظارت بر برنامه استفاده ارائه می‌دهد تا به طور مؤثر مشکلات خواب ناشی از هر علتی را برطرف کنند.

این دستگاه ظاهری شیک دارد، که شبیه به یک قاب عینک بدون لبه زیر چشم می‌باشد و برای قرار گرفتن روی پل بینی شما طراحی شده است و نور را به زیر چشم تحویل می‌دهد.

در واقع، Retimer 3 حتی می‌تواند با عینک نیز استفاده شود. این دستگاه با وزن سبک تنها ۳۶ گرم طراحی شده است و دارای طراحی تاشو می‌باشد، که حمل آن را به محل کار یا حتی سفر آسان می‌کند.

تنظیم چرخه خواب با دستگاه پوشیدنی Retimer 3

توسعه‌دهندگان Retimer 3 توصیه می‌کنند که آن را هر روز فقط برای ۴۵ تا ۶۰ دقیقه استفاده کنید تا دستگاه به بازگرداندن چرخه شبانه‌روزی و تولید ملاتونین بدن کمک کند.

اپلیکیشن آن توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ای بر اساس الگوهای خواب و اهداف فردی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند برنامه‌های خواب مخصوص خود را تنظیم، روال‌های نور درمانی شخصی‌سازی شده ایجاد و پیشرفت خود را در طول زمان نظارت کنند.

ادغام با پلتفرم‌های بهداشتی محبوب مانند: Apple Health و Android Health Connect کاربرد دستگاه را با همگام‌سازی داده‌های خواب همراه با داده‌های تناسب اندام و معیارهای کلی سلامت افزایش می‌دهد.

این رویکرد مبتنی بر داده به کاربران اجازه می‌دهد تا ارتباطات احتمالی بین الگوهای خواب و سایر معیارهای سلامت را شناسایی و در کنار آن تفاوت در نمرات خواب را در طول هفته‌ها و ماه‌ها مشاهده کنند.

در حالی که نور درمانی یکی از اصول اصلی Retimer 3 است، تأثیر این دستگاه فراتر از تنظیم چرخه‌های خواب-بیداری می‌باشد. کیفیت خواب به طور ذاتی با سلامت روانی و جسمی شما ارتباط دارد.

کاربران با بهبود کیفیت خواب، می‌توانند انتظار بهبود عملکرد ذهنی، افزایش روحیه و افزایش سطح انرژی را داشته باشند. همچنین خواب کافی برای سلامت جسمی ضروری است و به ترمیم عضلات، عملکرد ایمنی و سلامت کلی بدن کمک می‌کند.

این گجت پوشیدنی جدید به تنظیم چرخه خواب شما کمک می‌کند

دستگاه تنظیم چرخه خواب Retimer 3 بر اساس بیش از ۲۵ سال تحقیق و ۱۲ سال درک بازار ساخته شده است (اولین دستگاه Re-Timer در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد).

چه بی‌خوابی دارید، چه در تنظیم با مناطق زمانی جدید مشکل داشته باشید، یا با چالش‌های شیفت‌ها روبه‌رو هستید، Retimer 3 روشی عملی برای بازپس‌گیری کنترل بر الگوهای خواب بدون مصرف دارو یا عوارض جانبی ارائه می‌دهد.

دستگاه Retimer 3 اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس می‌باشد و عرضه بین‌المللی آن از اوایل اکتبر ۲۰۲۴ آغاز شده است.

نوشته تنظیم چرخه خواب با یک گجت پوشیدنی جدید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow