احتمال ساخت بازی جدید Spyro وجود دارد

طراحی جدید وب‌سایت شرکت Toys For Bob پروژه‌های قبلی آنها را نمایش می‌دهد و به شکل تلویحی به پروژه بعدی با علامت سؤال اشاره دارد، که گفته می‌شود به بازی جدید Spyro مرتبط است. به گزارش تک‌ناک، به تازگی شرکت Toys For Bob، تیم سازنده نسخه‌های مدرن بازی‌های پلتفرمر معروفی مانند Crash Bandicoot، به عنوان... نوشته احتمال ساخت بازی جدید Spyro وجود دارد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  1
احتمال ساخت بازی جدید Spyro وجود دارد

طراحی جدید وب‌سایت شرکت Toys For Bob پروژه‌های قبلی آنها را نمایش می‌دهد و به شکل تلویحی به پروژه بعدی با علامت سؤال اشاره دارد، که گفته می‌شود به بازی جدید Spyro مرتبط است.

به گزارش تک‌ناک، به تازگی شرکت Toys For Bob، تیم سازنده نسخه‌های مدرن بازی‌های پلتفرمر معروفی مانند Crash Bandicoot، به عنوان یک استودیوی مستقل فعالیت خود را آغاز کرده است.

این تیم پس از موفقیت در ساخت Crash Bandicoot 4، با ظاهر جدیدی در وب‌سایت خود بازگشته است.

طراحی جدید پروژه‌های قبلی آنها از جمله Crash Team Rumble که سال گذشته منتشر شد را نمایش می‌دهد و به شکلی کنایه‌آمیز، پروژه بعدی با علامت سؤال نمایش داده شده است.

به نقل از سایت tech4gamers، با اینکه این تیزر اطلاعات زیادی فاش نمی‌کند، طرفداران متوجه شواهدی شده‌اند که نشان می‌دهد پروژه بعدی به Spyro ارتباط دارد.

یکی از نشانه‌ها، پس‌زمینه بنفش می‌باشد، که نشان‌دهنده تم اصلی Spyro است.

بازی جدید Spyro به احتمال زیاد ساخته می شود

این وب‌سایت به طور کلی با این تم بنفش طراحی شده و طرفداران مشاهده کرده‌اند که Crash و Spyro به عنوان بخش‌های اصلی این سایت نمایش داده شده‌اند، که نشان از بازگشت Spyro دارد.

گزارش‌های قبلی نیز بیانگر این بودند که شرکت Toys For Bob در حال کار روی یک پروژه جدید Spyro است.

تمام این شواهد نشان‌دهنده بازگشت احتمالی این پلتفرمر نمادین هستند.

هر دو عنوان Spyro و Crash هم‌اکنون تحت مالکیت Microsoft در Activision Blizzard هستند و پس از خریداری این شرکت، مایکروسافت اعلام کرده است که عنوان بعدی Toys For Bob را منتشر خواهد کرد.

این بازگشت می‌تواند موفقیت بزرگی برای Xbox باشد، به‌ خصوص اینکه بازی Astro Bot توانست یک موفقیت بزرگ برای PlayStation به ارمغان بیاورد، بنابراین یک پلتفرمر با جذابیت و کیفیت مشابه می‌تواند نقش مهمی در خط تولید بازی‌های انحصاری Xbox ایفا کند.

 

نوشته احتمال ساخت بازی جدید Spyro وجود دارد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow