توسعه ربات‌های انسان نما با کمک سرویس‌های جدید NVidia امکان‌پذیر می‌شود

انویدیا قصد دارد توسعه ربات‌های انسان نما در مقیاس جهانی را از طریق خدمات جدید به تولید کنندگان افزایش دهد. این شرکت اعلام کرد قصد دارد خدمات جدیدی را به تولیدکنندگان ربات‌ها ارائه کرده و به آنها در توسعه مدل‌های هوش مصنوعی و نرم‌افزارها کمک خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […] منبع خبر توسعه ربات‌های انسان نما با کمک سرویس‌های جدید NVidia امکان‌پذیر می‌شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  2
توسعه ربات‌های انسان نما با کمک سرویس‌های جدید NVidia امکان‌پذیر می‌شود

انویدیا قصد دارد توسعه ربات‌های انسان نما در مقیاس جهانی را از طریق خدمات جدید به تولید کنندگان افزایش دهد. این شرکت اعلام کرد قصد دارد خدمات جدیدی را به تولیدکنندگان ربات‌ها ارائه کرده و به آنها در توسعه مدل‌های هوش مصنوعی و نرم‌افزارها کمک خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انویدیا اخیراً اعلام کرد صد دارد خدمات جدیدی را به تولید کنندگان ربات با هدف تسریع توسعه ربات‌های انسان نما ارائه کند. همچنین این شرکت مجموعه ای از خدمات پلتفرم‌های محاسباتی و مدل‌ها را در اختیار توسعه دهندگان مدل‌های هوش مصنوعی و سازندگان نرم‌افزار قرار می‌دهد تا آنها بتوانند با سرعت بیشتری ربات‌های انسان نما را توسعه و آموزش دهند.

این وشرکت از طریق میکرو سرویس‌های جدید NIM و کانتینرهای اصلی ساخته شده با امکان پشتیبانی از ‌نرم افزار پیش‌بینی این شرکت به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا بتوانند اجرای پروژه‌ها را به جای چند هفته تنها در چند دقیقه انجام دهند. این میکرو سرویس‌های جدید به ربات سازان اجازه می‌دهد تا بتوانند جریان‌های کاری مربوط به شبیه سازی را از طریق هوش مصنوعی فیزیکی تقویت کنند.

میکرو سرویس‌های MimicGen NIM می‌توانند اساس داده‌های مربوط به دستگاه‌های محاسبات فضایی مانند اپل ویژن پرو، داده‌های حرکتی مصنوعی را ایجاد کنند. از طرفی میکرو سرویس Robocasa NIM نیز می‌تواند به تولید وظایف ربات و محیط‌های آماده در شبیه سازی طی یک چهارچوب جهانی برای توسعه و همکاری در جهان‌های سه بعدی بپردازد.

سرویس مدیریت ابری بومی nvida به نام  Osmo نیز به کاربران کمک می‌کند تا در منابع محاسباتی توزیع شده، جریان‌های کاری پیچیده توسعه رباتیک را به پیش ببرند.  Osmo با ساده سازی جریان‌های کاری آموزش و شبیه سازی ربات‌ها می‌تواند زمان مربوط به استقرار چرخه‌های توسعه و تکمیل را از چند ماه به کمتر از یک هفته کاهش دهد.

منبع خبر توسعه ربات‌های انسان نما با کمک سرویس‌های جدید NVidia امکان‌پذیر می‌شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow