توکن داگز (DOGS)‌ در صرافی بایننس لیست می‌شود

توکن داگز (DOGS) که چندی پیش در قالب توکن بومی بازی تلگرامی معرفی شد، اکنون در لانچ‌پول صرافی بایننس فهرست شده است و به‌زودی در تابلوی اصلی معاملاتی این صرافی درج می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، توکن داگز با نماد اختصاری DOGS در آستانه‌ی پیوستن به بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان قرار دارد. بایننس اکنون این توکن را... نوشته توکن داگز (DOGS)‌ در صرافی بایننس لیست می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
توکن داگز (DOGS)‌ در صرافی بایننس لیست می‌شود

توکن داگز (DOGS) که چندی پیش در قالب توکن بومی بازی تلگرامی معرفی شد، اکنون در لانچ‌پول صرافی بایننس فهرست شده است و به‌زودی در تابلوی اصلی معاملاتی این صرافی درج می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، توکن داگز با نماد اختصاری DOGS در آستانه‌ی پیوستن به بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان قرار دارد. بایننس اکنون این توکن را به لانچ‌پول خود افزوده است و کاربران از‌این‌پس می‌توانند این توکن را بخرند یا استیک کنند.

کریپتوتایمز می‌نویسد کاربران بایننس از ۲۳ اگوست (۲ شهریور) می‌توانند با سهام‌گذاری رمزارزهایی همچون BNB دست به فارم توکن داگز بزنند. عملیات فارم فقط به‌مدت سه روز ادامه می‌يابد. پس از گذشت این مدت، پاداشی به‌ارزش ۲۲ میلیارد واحد از توکن داگز میان فارمرها توزیع می‌شود. این مقدار برابر با ۴ درصد از کل عرضه‌ی ۵۵۰ میلیارد واحدی توکن داگز است.

از قرار معلوم داگز در قالب چندین جفت معاملاتی ازجمله داگز/بی‌ان‌بی، داگز/تتر، داگز/ترون و داگز/اف‌دی‌یواس‌دی از ۲۶ اگوست (۵ شهریور) در تابلو اصلی معاملاتی بایننس درج می‌شود و کاربران می‌توانند این جفت‌ارزها را دادوستد کنند. احتمالاً ۹۳/۹۵ درصد از موجودی توکن داگز وارد چرخه معاملاتی خواهد شد.

در کانال رسمی داگز در پیام‌رسان تلگرام آمده است این پروژه به کاربرانی پاداش می‌دهد که بیش از ۲۰ هزار توکن داگز به حساب خود نزد صرافی بایننس واریز کنند. کاربران برای دریافت این پاداش باید مراحل احراز هویت را در بایننس تکمیل کنند. درحال‌حاضر، گزینه‌ی واریز به صرافی بایننس به اپ داگز افزوده شده است و کاربران می‌توانند پس از احراز هویت، توکن‌های خود را واریز کنند.

نوشته توکن داگز (DOGS)‌ در صرافی بایننس لیست می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow