جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 240 هرتز رونمایی شد

مانیتور گیمینگ AOC به نام Q27G12ZE/D معرفی شد. این مانیتور به پنل ۲۷ اینچی و رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه مجهز است. به‌گزارش تک‌ناک، AOC جدیدترین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی خود با نام Q27G12ZE/D را در بازار چین عرضه کرده است. جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC به پنل ۲۷ اینچی […] نوشته جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 240 هرتز رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  3
جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 240 هرتز رونمایی شد

مانیتور گیمینگ AOC به نام Q27G12ZE/D معرفی شد. این مانیتور به پنل ۲۷ اینچی و رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه مجهز است.

به‌گزارش تک‌ناک، AOC جدیدترین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی خود با نام Q27G12ZE/D را در بازار چین عرضه کرده است. جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC به پنل ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن 2K مجهز است که تصاویری پروضوح و رنگ‌های زنده را ارائه می‌دهد. نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز نیز نمایش روان و بدون لگ را حتی در سریع‌ترین صحنه‌های بازی تضمین می‌کند. همچنین، زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه این مانیتور به کاهش تاری و افزایش وضوح تصویر کمک شایانی می‌کند. زاویه‌ی دید گسترده‌ی این پنل تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی را در هر زاویه‌ای فراهم می‌آورد.

علاوه‌براین، مانیتور Q27G12ZE/D شرکت AOC از تکنولوژی Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند که با همگام‌سازی نرخ نو‌سازی مانیتور با خروجی کارت گرافیک، از پارگی و پرش تصویر جلوگیری می‌کند. این مانیتور گیمینگ AOC نرم‌افزار G-MENU را نیز دارد که امکان تنظیمات دلخواه مانند دقت رنگ و میزان روشنایی متناسب با بازی‌های خاص و تنظیم کلید‌های میان‌بر و جابه‌جایی بین حالت‌های بازی را فراهم می‌کند.

مانیتور Q27G12ZE/D با پوشش ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB و ۹۲ درصد DCI-P3، دقت رنگ بسیار زیادی ارائه و تصاویر را با طراوت و طبیعی نمایش می‌دهد. این ویژگی آن را برای طیف گسترده‌ای از کاربران ازجمله طراحان گرافیک و ویرایشگران ویدئو و گیمرهای حرفه‌ای ایدئال می‌سازد.

به‌نقل از گیزموچاینا، مانیتور جدید AOC از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و با حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست استاتیک ۱۰۰۰:۱، محدوده‌ی دینامیکی تصاویر را گسترش می‌دهد و جزئیات بیشتر و رنگ‌های زنده‌تری را به‌نمایش می‌گذارد.

با وجود دو پورت HDMI 2.0 و دو پورت DisplayPort 1.4، مانیتور Q27G12ZE/D امکان اتصال هم‌زمان چندین دستگاه را فراهم می‌کند. همچنین، جک ۳/۵ میلی‌متری صدا تجربه‌ی صوتی غنی‌تری برای کاربر فراهم می‌آورد.

ازنظر طراحی، این مانیتور با پایه‌ی جداشدنی برای نصب سریع و تنظیم آسان ارتفاع همراه است. علاوه‌براین، از استاندارد ۱۰۰ در ۱۰۰ میلی‌متری VESA برای نصب روی دیوار پشتیبانی می‌کند. طراحی مینیمال و رنگ مشکی براق آن، مانیتور یادشده را به انتخابی مناسب برای انواع محیط‌های گیمینگ تبدیل کرده است. جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC هم‌اکنون در JD.com با قیمت ۱,۵۴۹ یوان (معادل ۲۲۰ دلار) برای خرید دردسترس قرار دارد.

نوشته جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 240 هرتز رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow