جمنای به‌زودی امکان تولید تصویر با اشکال و اندازه‌های دلخواه را فراهم می‌کند

طبق اطلاعاتی که از فایل APK جمنای به‌دست آمده، این هوش مصنوعی در آینده نزدیک امکان تولید تصویر با اندازه و شکل دلخواه را فراهم خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، جمنای، هوش مصنوعی قدرتمند گوگل، به‌زودی قابلیت‌های پیشرفته‌تری در حوزه تولید تصویر ارائه خواهد کرد. این ابزار که با هدف ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته به کاربران توسعه […] نوشته جمنای به‌زودی امکان تولید تصویر با اشکال و اندازه‌های دلخواه را فراهم می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  1
جمنای به‌زودی امکان تولید تصویر با اشکال و اندازه‌های دلخواه را فراهم می‌کند

طبق اطلاعاتی که از فایل APK جمنای به‌دست آمده، این هوش مصنوعی در آینده نزدیک امکان تولید تصویر با اندازه و شکل دلخواه را فراهم خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، جمنای، هوش مصنوعی قدرتمند گوگل، به‌زودی قابلیت‌های پیشرفته‌تری در حوزه تولید تصویر ارائه خواهد کرد. این ابزار که با هدف ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته به کاربران توسعه یافته، تاکنون توانسته است با استفاده از قدرت مدل‌های مولد، تصاویری خلاقانه و منحصربه‌فرد تولید کند. بااین‌حال، ویژگی‌های جدیدی که به آن افزوده می‌شود، می‌تواند تجربه کار با این هوش مصنوعی را بهبود چشمگیری ببخشد.

درحال‌حاضر، کاربران با درخواست از جمنای می‌توانند در چند ثانیه تصویری منحصر به‌فرد دریافت کنند. با آپدیت جدید جمنای به نسخه Imagen 3، تصاویر خروجی این مدل هوش مصنوعی بهتر و دقیق‌تر از همیشه شده‌اند. باوجوداین، یکی از تغییرات مهمی که به‌زودی در این ابزار مشاهده خواهیم کرد، امکان کنترل بیشتر کاربران روی ابعاد و اشکال تصویر تولید شده است. این قابلیت می‌تواند دنیای جدیدی از خلاقیت و سفارشی‌سازی را برای کاربران جمنای‌ به ارمغان آورد.

اندروید اتوریتی می‌نویسد که یکی از محدودیت‌های همیشگی جمنای، تولید تصاویر در نسبت ابعاد مربعی (۱:۱) بود. کاربرانی که به ابعاد دیگری برای تصاویر خود نیاز داشتند، مجبور بودند تصاویر تولید‌شده را به‌صورت دستی برش دهند. بااین‌همه، در نسخه‌های آزمایشی اخیر این ابزار گوگل در حال آزمایش تنظیمات جدیدی برای تغییر نسبت ابعاد تصاویر است. این تنظیمات شامل نسبت‌های پرکاربرد مانند ۱۶:۹ برای نمایشگرهای عریض است که می‌تواند کاربردهای متنوعی از‌جمله استفاده در ویدئوها و نمایشگرهای بزرگ را فراهم کند.

دراین‌میان، نکته جذاب در این تغییرات، تنها امکان تغییر نسبت ابعاد تصاویر نیست. به‌جای اینکه کاربر به برش دستی تصاویر مجبور باشد، هوش مصنوعی گوگل می‌تواند با بازگشت به تصویر اصلی، جزئیات بیشتری را به پس‌زمینه تصویر اضافه کند. بدین‌ترتیب، کاربران می‌توانند حتی با حفظ نسبت ابعاد اصلی، سوژه تصویر را کوچک و فضاهای خالی اطراف آن را با جزئیات اضافی تکمیل کنند. این ویژگی می‌تواند خلاقیت بیشتری در‌اختیار کاربران قرار دهد و به آنان کمک کند تا تصاویری دقیق‌تر و کامل‌تر تولید کنند.

بر‌اساس بررسی‌های انجام‌شده روی نسخه 15.41.34.29.arm64 بتا از اپلیکیشن گوگل، این تنظیمات در‌حال‌حاضر در حال توسعه هستند و انتظار می‌رود به‌زودی در‌دسترس کاربران قرار بگیرند. این تنها یکی از چندین به‌روزرسانی مهمی است که گوگل برای جمنای برنامه‌ریزی کرده است. هفته گذشته نیز، اعلام شد که گوگل ابزارهای جدیدی را برای اصلاح تصاویر به جمنای افزوده است. ترکیب این ابزارها با امکان تغییر اندازه و شکل بوم تصاویر، تحول بزرگی در عملکرد و توانایی‌های جمنای ایجاد خواهد کرد.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار عمومی این قابلیت‌ها اعلام نشده است. باوجوداین، شواهد نشان می‌دهند که گوگل به‌سرعت در حال پیشرفت در این زمینه است. با این تحولات، کاربران به‌زودی خواهند توانست تا کنترل بیشتری روی فرایند تولید تصویر با جمنای داشته باشند و تجربه‌ای متفاوت از کار با هوش مصنوعی گوگل را تجربه کنند.

نوشته جمنای به‌زودی امکان تولید تصویر با اشکال و اندازه‌های دلخواه را فراهم می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow