حافظه‌های DDR5 سری T-Force و T-Create تیم‌گروپ معرفی شدند

حافظه‌های رم DDR5 سری T-Force و T-Create شرکت تیم‌گروپ حالا امکان کار در دو حالت مختلف و رسیدن به سرعت خیره‌کننده ۸۰۰۰ مگاهرتز را دارند. به‌گزارش تک‌ناک، تیم‌گروپ با معرفی حافظه‌های DDR5 T-FORCE و T-CREATE که حداکثر سرعت خیره‌کننده‌ی ۸۰۰۰ MT/s را ارائه می‌دهند، قدرت پردازشی سیستم‌های شما را به سطح جدیدی می‌برند. چه گیمر […] نوشته حافظه‌های DDR5 سری T-Force و T-Create تیم‌گروپ معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
حافظه‌های DDR5 سری T-Force و T-Create تیم‌گروپ معرفی شدند

حافظه‌های رم DDR5 سری T-Force و T-Create شرکت تیم‌گروپ حالا امکان کار در دو حالت مختلف و رسیدن به سرعت خیره‌کننده ۸۰۰۰ مگاهرتز را دارند.

به‌گزارش تک‌ناک، تیم‌گروپ با معرفی حافظه‌های DDR5 T-FORCE و T-CREATE که حداکثر سرعت خیره‌کننده‌ی ۸۰۰۰ MT/s را ارائه می‌دهند، قدرت پردازشی سیستم‌های شما را به سطح جدیدی می‌برند. چه گیمر حرفه‌ای باشید و چه خالق محتوا، این حافظه‌ها تجربه‌ای روان و سریع را برای شما به‌ارمغان می‌آورند.

اعضای خانواده‌ی T-FORCE عبارت‌اند از: حافظه‌ی دسکتاپ XTREEM ARGB DDR5، حافظه‌ی دسکتاپ XTREEM DDR5، حافظه‌ی دسکتاپ DELTA RGB DDR5، حافظه‌ی دسکتاپ DELTAα RGB DDR5، حافظه‌ی دسکتاپ VULCAN DDR5 و حافظه‌ی دسکتاپ VULCANα DDR5. اعضای خانواده‌ی T-CREATE را نیز حافظه‌ی دسکتاپ EXPERT DDR5 تشکیل می‌دهد. برای عملکرد بهینه‌ی اورکلاک، توصیه می‌شود که از Z790 با پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل یا X870E با پردازنده‌های Ryzen 9000 AMD استفاده کنید.

Wccftech می‌نویسد که ماژول‌های حافظه‌ی دو‌کاناله با ظرفیت‌های ۲×۱۶ گیگابایت و ۲×۲۴ گیگابایت ارائه خواهند شد. ماژول ۲۴ گیگابایتی با افزایش چشمگیر ظرفیت حافظه، امکان مدیریت همزمان بارهای کاری سنگین را فراهم می‌کند و عملکرد سیستم را بهبود درخور‌توجهی می‌بخشد. این ماژول‌ها به‌طور کامل با پروفایل‌های Intel XMP 3.0 و AMD EXPO سازگارند و اورکلاک آسان و تک‌کلیکی را روی پلتفرم‌های AMD X870E و Intel Z790 تضمین می‌کنند. این ویژگی‌ها تجربه‌ی کاربری استثنایی را در هر دو پلتفرم فراهم می‌آورند.

حافظه‌های DDR5 سری T-Force و T-Create تیم‌گروپ

تیم‌گروپ به‌منظور تضمین سازگاری کامل محصولات خود با طیف گسترده‌ای از مادربردهای موجود در بازار، همکاری نزدیکی با تولیدکنندگان پیشرو مانند ایسوس، ازراک، گیگابایت، بایواستار و ام‌اس‌آی دارد. با بهره‌گیری از فناوری انحصاری تأیید IC، تیم‌گروپ کنترل کیفی دقیقی روی تمامی ماژول‌های حافظه خود اعمال می‌کند و محصولاتی با عملکرد مطلوب و مطمئن را برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

نوشته حافظه‌های DDR5 سری T-Force و T-Create تیم‌گروپ معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow