حجم تراکنش‌ها در بلاک‌ چین TON از یک میلیارد واحد گذشت

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که حجم تراکنش‌ها در بلاک چین تون (TON) از آستانه یک میلیارد واحد عبور کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، شبکه تون همچنان در مسیر رشد قرار دارد و شمار تراکنش‌ها در این بلاک‌ چین در بحبوبه اقبال فراگیر به میم‌کوین‌های تلگرامی از مرز ۱/۰۲ میلیارد واحد عبور کند. این افزایش بیش از... نوشته حجم تراکنش‌ها در بلاک‌ چین TON از یک میلیارد واحد گذشت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
حجم تراکنش‌ها در بلاک‌ چین TON از یک میلیارد واحد گذشت

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که حجم تراکنش‌ها در بلاک چین تون (TON) از آستانه یک میلیارد واحد عبور کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، شبکه تون همچنان در مسیر رشد قرار دارد و شمار تراکنش‌ها در این بلاک‌ چین در بحبوبه اقبال فراگیر به میم‌کوین‌های تلگرامی از مرز ۱/۰۲ میلیارد واحد عبور کند.

این افزایش بیش از همه نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از کاربران پیام‌رسان تلگرام به تعامل با شبکه تون مشغول شده‌اند.

به نقل از کریپتودنس، به‌تازگی شبکه توسعه‌دهندگان بلاک چین تون با همکاری کیف‌پول تون‌کیپر دست به توسعه یک کیف‌پول رمزارزی هوشمند مبتنی‌بر استاندارد W5 زده‌اند که امکان انجام تراکنش‌های بدون کارمزد را فراهم می‌کند.

پیش‌تر نیز در ماه مه، مجموعه «پنترا کپیتال» (Pantera Capital) دست به سرمایه‌گذاری در شبکه تون زد تا بتواند از پایگاه کاربری غنی این پیام‌رسان برای گسترش دامنه پذیرش رمزارزها استفاده کند.

افزایش تراکنش‌ها در شبکه تون

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شبکه تون هم‌اکنون از بیش از ۲۸۰ هزار کاربر فعال روزانه میزبانی و هر روز بیش از ۸۰ هزار تراکنش‌ را پردازش می‌کند.

طی چند روز گذشته‌ نیز واریز ایردراپ میم کوین داگز باعث شد تا شبکه تون به‌دلیل ازدحام فزاینده با اختلال مواجه شود که پس از گذشت چند ساعت برطرف شد.

در فاصله زمانی میان ۲۷ تا ۲۹ ماه اوت، تراکنش‌های میم کوین داگز سهمی ۳۰ درصدی از حجم تراکنش‌های روزانه شبکه تون را به خود اختصاص دادند و همین باعث شد تا کارمزدها در این شبکه به سقف شش‌ماهه خود برسد.

هم‌اکنون و در لحظه نگارش این مقاله، بهای هر واحد تون کوین، ارز بومی شبکه تون با افتی ۴/۲۵ درصدی طی شبانه‌روز گذشته در محدوده ۴/۹۳ دلار دادوستد می‌شود.

نوشته حجم تراکنش‌ها در بلاک‌ چین TON از یک میلیارد واحد گذشت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow