خرید گسترده بیت کوین از سوی نهنگ‌ها در کف قیمتی بازار

افت قیمت بیت کوین به زیر آستانه ۵۰ هزار دلار، باعث شد تا نهنگ‌ها بار دیگر دست‌به‌جیب شوند. آن‌طور که مشخص است خالص خروج سرمایه بیت کوینی از صرافی‌ها در مقیاس یک‌هفته‌ای، به بیش از ۱/۷ میلیارد دلار رسیده است. به‌ گزارش تک‌ناک، داده‌های برگرفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران دانه‌درشت در اصلاح... نوشته خرید گسترده بیت کوین از سوی نهنگ‌ها در کف قیمتی بازار اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
خرید گسترده بیت کوین از سوی نهنگ‌ها در کف قیمتی بازار

افت قیمت بیت کوین به زیر آستانه ۵۰ هزار دلار، باعث شد تا نهنگ‌ها بار دیگر دست‌به‌جیب شوند. آن‌طور که مشخص است خالص خروج سرمایه بیت کوینی از صرافی‌ها در مقیاس یک‌هفته‌ای، به بیش از ۱/۷ میلیارد دلار رسیده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، داده‌های برگرفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران دانه‌درشت در اصلاح اخیر بازار رمزارزها دست به خرید انبوه زده‌اند و سبدهای سرمایه‌گذاری خود را پر کرده‌اند.

این شاخص که با تفریق برداشت‌ها از واریزها به دست می‌آید، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیت کوین بیش از ۱/۷ میلیارد دلار از این رمزارز را در گیرودار اصلاح عمیق بازار از صرافی‌ها برداشت کرده‌اند.

بر اساس گزارش دیلی‌هودل، خروج سرمایه هفته گذشته، بیشترین مقدار در یک سال اخیر بود. در این گزارش آمده است:

«این اتفاق نشانگر آن است که نهنگ‌های بزرگ در اصلاح عمیق بازار طی هفته گذشته دست به انباشت انبوه بیت کوین زده‌اند.»

علاوه‌ بر این، داده‌های دیگری نشان از افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرد به خریداری بیت کوین دارد، چرا که شمار آدرس‌های روزانه در دفترکل بیت کوین شاهد جهش ناگهانی بوده است.

افزایش خرید بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران دانه درشت در پایین‌ترین قیمت

از نوامبر ۲۰۲۳، تعداد آدرس‌های جدید روزانه، روندی نزولی داشته که به‌ عنوان سیگنالی نزولی تلقی شده است و از کاهش ورود افراد تازه‌کار به حوزه خرید بیت کوین خبر می‌داد.

با وجود این به‌ نظر می‌رسد که این روند در حال تغییر می‌باشد و تعداد آدرس‌های جدید در هفته‌های اخیر روندی صعودی داشته است. این تغییر نشانه علاقه دوباره سرمایه‌گذاران خرده‌پا به بیت کوین است، که می‌تواند به تعادل بیشتر بازار و رشد آن در آینده کمک کند.

نوشته خرید گسترده بیت کوین از سوی نهنگ‌ها در کف قیمتی بازار اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow