خط تولید گوشی Pixel 8 در هند راه‌اندازی می‌ شود

گوگل از راه‌اندازی اولین خط تولید گوشی‌ Pixel 8 در کشور هند با فاصله یک روز مانده به معرفی Pixel 9 خبر داد و دلیل آن را حمایت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هند عنوان کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، گوشی Pixel 8 تولید هند تفاوتی با نمونه‌های تولید مشابه ندارد و از یک... نوشته خط تولید گوشی Pixel 8 در هند راه‌اندازی می‌ شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
خط تولید گوشی Pixel 8 در هند راه‌اندازی می‌ شود

گوگل از راه‌اندازی اولین خط تولید گوشی‌ Pixel 8 در کشور هند با فاصله یک روز مانده به معرفی Pixel 9 خبر داد و دلیل آن را حمایت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هند عنوان کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، گوشی Pixel 8 تولید هند تفاوتی با نمونه‌های تولید مشابه ندارد و از یک صفحه OLED با 6.2 اینچ و 120 هرتز با شفافیت 2000 نیت بهره می‌برد.

همچنین یک تراشه Tensor G3، رم 8 گیگابایتی، حافظه 128 الی 256 گیگابایتی، دوربین 50 مگاپیکسلی OIS و 12 مگاپیکسلی اولتراواید با فوکوس خودکار به همراه دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسل، از دیگر امکانات pixel 8 ساخت هند به شمار می‌روند.

باتری 4575 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 27 و شارژ بی سیم 18 واتی نیز در آن قرار دارد.

راه‌اندازی اولین خط تولید گوشی‌های Pixel 8 در هند

مورد عجیب و جالب توجه آن است که گوگل یک روز مانده به رونمایی از Pixel 9 (که تمام توجهات را از Pixel 8 به خود جلب خواهد کرد) از این دستاورد خبر داده است. به هر روی، این اتفاقی است که رخ داده و باید امیدوار بود تا گوگل به زودی و پس از معرفی رسمی Pixel 9، تولید این گوشی را در هند آغاز کند.

همچنین گوگل قبل از کشور هند، خط تولید Pixel 8 را در چین و ویتنام راه‌اندازی کرده بود.

نوشته خط تولید گوشی Pixel 8 در هند راه‌اندازی می‌ شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow